|
Obsah fóra checksum.cz » Diesel » Octavia 3 1.6 tdi 81kW CXXB, malý výkon před i po chipu |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
kajak16 |
Zaslal: st únor 08, 2023 20:40 pm |
|
|
Založen: 5.2.2023
Příspěvky: 7
|
Zdravím všechny, mám Ocatvia 3 1.6 tdi 81kW, 250Nm, 110HP, 4x4, r.v.2016, najeto 134000, a přišlo mě to slabý, moc to nejelo tak jsem navštívil místního týpka co chipuje a na brzdě naměřil 95 koni 220Nm takže se mě to nezdálo. Nahrál mě chip na 320Nm a 140koní. (Proběhlo to tak že si stáhl předem originál sw s tím že si to nachystá abych tam nemusel čekat, používal Autotuner) Naměřeno po chipu bylo 245Nm a 105 koní což není ani to co tam má být z výroby. Auto jede lépe, je to poznat, kdyby to jelo takhle tak jsem na chip asi nešel.
A teď otázka v čem může být problém? Na diagnostice Žádná závada. Ten co mě chip dělal tak tvrdí že čipem to není že to má vyzkoušené a že je něco špatně na autě ale měl jsem ho u něj týden a zkoušel měnit zůzná čidla,
kontroloval turbo a na nic nepřišel. Ještě chce vyzkoušet vytáhnout vstřiky a otestovat je na mašině. Regenerace co 200km. Jezdím převážně jen do práce 15km a zpět. Mám VCDS tak bych mohl udělat LOG kdyby byl někdo ochoten to zkontrolovat.
Nebo nějaký nápad rada čím to může být? Děkuji
[/img]
|
Komentář: |
|
Velikost: |
61.26 kB |
Zobrazeno: |
1014 krát |
|
|
|
Návrat nahoru |
|
K |
Zaslal: st únor 08, 2023 21:30 pm |
|
|
Založen: 9.4.2007
Příspěvky: 694
Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
kajak16 |
Zaslal: st únor 08, 2023 21:42 pm |
|
|
Založen: 5.2.2023
Příspěvky: 7
|
K napsal: Napište mi telefon do SZ
Odesláno
|
|
|
Návrat nahoru |
|
TTNDMN |
Zaslal: čt únor 09, 2023 15:35 pm |
|
|
Založen: 11.11.2021
Příspěvky: 4
Bydliště: Dříteň
|
kajak16 napsal: Zdravím všechny, mám Ocatvia 3 1.6 tdi 81kW, 250Nm, 110HP, 4x4, r.v.2016, najeto 134000, a přišlo mě to slabý, moc to nejelo tak jsem navštívil místního týpka co chipuje a na brzdě naměřil 95 koni 220Nm takže se mě to nezdálo. Nahrál mě chip na 320Nm a 140koní. (Proběhlo to tak že si stáhl předem originál sw s tím že si to nachystá abych tam nemusel čekat, používal Autotuner) Naměřeno po chipu bylo 245Nm a 105 koní což není ani to co tam má být z výroby. Auto jede lépe, je to poznat, kdyby to jelo takhle tak jsem na chip asi nešel.
A teď otázka v čem může být problém? Na diagnostice Žádná závada. Ten co mě chip dělal tak tvrdí že čipem to není že to má vyzkoušené a že je něco špatně na autě ale měl jsem ho u něj týden a zkoušel měnit zůzná čidla,
kontroloval turbo a na nic nepřišel. Ještě chce vyzkoušet vytáhnout vstřiky a otestovat je na mašině. Regenerace co 200km. Jezdím převážně jen do práce 15km a zpět. Mám VCDS tak bych mohl udělat LOG kdyby byl někdo ochoten to zkontrolovat.
Nebo nějaký nápad rada čím to může být? Děkuji
[/img]
Možná je načase zajet za odborníky a provést korektní SW: https://www.dp-race.com/kategorie-produktu/skoda-cs/octavia-cs/octavia-iii-5e-13/
|
_________________ Ttndmn*
|
|
Návrat nahoru |
|
kajak16 |
Zaslal: pá únor 10, 2023 23:15 pm |
|
|
Založen: 5.2.2023
Příspěvky: 7
|
TTNDMN napsal: kajak16 napsal: Zdravím všechny, mám Ocatvia 3 1.6 tdi 81kW, 250Nm, 110HP, 4x4, r.v.2016, najeto 134000, a přišlo mě to slabý, moc to nejelo tak jsem navštívil místního týpka co chipuje a na brzdě naměřil 95 koni 220Nm takže se mě to nezdálo. Nahrál mě chip na 320Nm a 140koní. (Proběhlo to tak že si stáhl předem originál sw s tím že si to nachystá abych tam nemusel čekat, používal Autotuner) Naměřeno po chipu bylo 245Nm a 105 koní což není ani to co tam má být z výroby. Auto jede lépe, je to poznat, kdyby to jelo takhle tak jsem na chip asi nešel.
A teď otázka v čem může být problém? Na diagnostice Žádná závada. Ten co mě chip dělal tak tvrdí že čipem to není že to má vyzkoušené a že je něco špatně na autě ale měl jsem ho u něj týden a zkoušel měnit zůzná čidla,
kontroloval turbo a na nic nepřišel. Ještě chce vyzkoušet vytáhnout vstřiky a otestovat je na mašině. Regenerace co 200km. Jezdím převážně jen do práce 15km a zpět. Mám VCDS tak bych mohl udělat LOG kdyby byl někdo ochoten to zkontrolovat.
Nebo nějaký nápad rada čím to může být? Děkuji
[/img]
Možná je načase zajet za odborníky a provést korektní SW: https://www.dp-race.com/kategorie-produktu/skoda-cs/octavia-cs/octavia-iii-5e-13/
Odborník dá korektní sw a co když tam nebude ten výkon, co pak?
Moc tomu nerozumím ale logicky mě z toho vychází že když zjistím příčinu menšího výkonu továrního sw tak tím vyřeším i výkon po alternativním sw nebo se pletu?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
TTNDMN |
Zaslal: po únor 13, 2023 17:03 pm |
|
|
Založen: 11.11.2021
Příspěvky: 4
Bydliště: Dříteň
|
kajak16 napsal: TTNDMN napsal: kajak16 napsal: Zdravím všechny, mám Ocatvia 3 1.6 tdi 81kW, 250Nm, 110HP, 4x4, r.v.2016, najeto 134000, a přišlo mě to slabý, moc to nejelo tak jsem navštívil místního týpka co chipuje a na brzdě naměřil 95 koni 220Nm takže se mě to nezdálo. Nahrál mě chip na 320Nm a 140koní. (Proběhlo to tak že si stáhl předem originál sw s tím že si to nachystá abych tam nemusel čekat, používal Autotuner) Naměřeno po chipu bylo 245Nm a 105 koní což není ani to co tam má být z výroby. Auto jede lépe, je to poznat, kdyby to jelo takhle tak jsem na chip asi nešel.
A teď otázka v čem může být problém? Na diagnostice Žádná závada. Ten co mě chip dělal tak tvrdí že čipem to není že to má vyzkoušené a že je něco špatně na autě ale měl jsem ho u něj týden a zkoušel měnit zůzná čidla,
kontroloval turbo a na nic nepřišel. Ještě chce vyzkoušet vytáhnout vstřiky a otestovat je na mašině. Regenerace co 200km. Jezdím převážně jen do práce 15km a zpět. Mám VCDS tak bych mohl udělat LOG kdyby byl někdo ochoten to zkontrolovat.
Nebo nějaký nápad rada čím to může být? Děkuji
[/img]
Možná je načase zajet za odborníky a provést korektní SW: https://www.dp-race.com/kategorie-produktu/skoda-cs/octavia-cs/octavia-iii-5e-13/
Odborník dá korektní sw a co když tam nebude ten výkon, co pak?
Moc tomu nerozumím ale logicky mě z toho vychází že když zjistím příčinu menšího výkonu továrního sw tak tím vyřeším i výkon po alternativním sw nebo se pletu?
Pokud se Vám výkon nezdá, tak není nic jednoduššího než nechat přeměřit tovární výkon, popř. čip na kvalitní zkušebně MAHA, třeba u DIESELPOWERu +provést kvalitní diagnostiku/nalogovat, pro ověření aktuálního stavu HW vozu.
|
_________________ Ttndmn*
|
|
Návrat nahoru |
|
K |
Zaslal: út únor 14, 2023 9:58 am |
|
|
Založen: 9.4.2007
Příspěvky: 694
Bydliště: Praha
|
Ano totéž jsem už nabízel , ale do Prahy daleko. :D
|
|
|
Návrat nahoru |
|
kajak16 |
Zaslal: út únor 14, 2023 12:51 pm |
|
|
Založen: 5.2.2023
Příspěvky: 7
|
TTNDMN napsal: kajak16 napsal: TTNDMN napsal: kajak16 napsal: Zdravím všechny, mám Ocatvia 3 1.6 tdi 81kW, 250Nm, 110HP, 4x4, r.v.2016, najeto 134000, a přišlo mě to slabý, moc to nejelo tak jsem navštívil místního týpka co chipuje a na brzdě naměřil 95 koni 220Nm takže se mě to nezdálo. Nahrál mě chip na 320Nm a 140koní. (Proběhlo to tak že si stáhl předem originál sw s tím že si to nachystá abych tam nemusel čekat, používal Autotuner) Naměřeno po chipu bylo 245Nm a 105 koní což není ani to co tam má být z výroby. Auto jede lépe, je to poznat, kdyby to jelo takhle tak jsem na chip asi nešel.
A teď otázka v čem může být problém? Na diagnostice Žádná závada. Ten co mě chip dělal tak tvrdí že čipem to není že to má vyzkoušené a že je něco špatně na autě ale měl jsem ho u něj týden a zkoušel měnit zůzná čidla,
kontroloval turbo a na nic nepřišel. Ještě chce vyzkoušet vytáhnout vstřiky a otestovat je na mašině. Regenerace co 200km. Jezdím převážně jen do práce 15km a zpět. Mám VCDS tak bych mohl udělat LOG kdyby byl někdo ochoten to zkontrolovat.
Nebo nějaký nápad rada čím to může být? Děkuji
[/img]
Možná je načase zajet za odborníky a provést korektní SW: https://www.dp-race.com/kategorie-produktu/skoda-cs/octavia-cs/octavia-iii-5e-13/
Odborník dá korektní sw a co když tam nebude ten výkon, co pak?
Moc tomu nerozumím ale logicky mě z toho vychází že když zjistím příčinu menšího výkonu továrního sw tak tím vyřeším i výkon po alternativním sw nebo se pletu?
Pokud se Vám výkon nezdá, tak není nic jednoduššího než nechat přeměřit tovární výkon, popř. čip na kvalitní zkušebně MAHA, třeba u DIESELPOWERu +provést kvalitní diagnostiku/nalogovat, pro ověření aktuálního stavu HW vozu.
Ano zajet za motorpower (nebo dieselpower) je možnost, nicméně není nejjednodušší, 3h tam 3h zpátky, dovolená v práci, děti atd. mám tuto variantu v záloze ale musím to naplánovat, mám to 230km.
Ale od toho jsou fóra kde lidé hledají rady a radí druhým a snaží si pomoct sami už jen třeba proto, že je to baví nebo zajímá a je to pro ně levnější cesta.
Čekal jsem radu něco jako udělej LOG těch a těch hodnot při studeným při teplým za jízdy na volnoběh a co já vím ještě, a hned se bude vědět čím to asi je, nebo je to složitější? nebo prostě know how se tady nerozdává?
Pokud by všichni radili: máš problém s autem? nesahej na to nevrtej se do toho a zajeď do servisu tak fórum nebude nikdo potřebovat a zanikne.
Pardon za trochu výlev ale musel jsem a už nebudu otravovat.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
TTNDMN |
Zaslal: út únor 14, 2023 13:49 pm |
|
|
Založen: 11.11.2021
Příspěvky: 4
Bydliště: Dříteň
|
No pokud má auto nižší tovární hodnoty než uvádí výrobce (až na výjimečné případy, kde je to bohužel pravidlo, ne však u těchto motorů), tak má asi evidentně HW problém, to fakt jiný SW od "místního týpka" nevyřeší. Už jen to, že nahraje svůj "korektní" SW na auto, který má problém je značně nesolidní (už to je důvod jít za opravdovým odborníkem a to klidně do Prahy, než pak řešit prasklé DPF za 50.000,- aj.), problém s takovým "profi" čipem se akorát umocní, obzvlášť pokud Vám vypaluje DPF co 200km, to opravdu není v standardní, to byste musel nevhodně užívat vozidlo jen krátkýma jízdama pouze ve městě, kde se nemá sanči DPF vypálit.
|
_________________ Ttndmn*
|
|
Návrat nahoru |
|
kajak16 |
Zaslal: út únor 14, 2023 21:14 pm |
|
|
Založen: 5.2.2023
Příspěvky: 7
|
TTNDMN napsal: No pokud má auto nižší tovární hodnoty než uvádí výrobce (až na výjimečné případy, kde je to bohužel pravidlo, ne však u těchto motorů), tak má asi evidentně HW problém, to fakt jiný SW od "místního týpka" nevyřeší. Už jen to, že nahraje svůj "korektní" SW na auto, který má problém je značně nesolidní (už to je důvod jít za opravdovým odborníkem a to klidně do Prahy, než pak řešit prasklé DPF za 50.000,- aj.), problém s takovým "profi" čipem se akorát umocní, obzvlášť pokud Vám vypaluje DPF co 200km, to opravdu není v standardní, to byste musel nevhodně užívat vozidlo jen krátkýma jízdama pouze ve městě, kde se nemá sanči DPF vypálit.
Prošel jsem i jiné fóra a i tam se řešila "častá" regenerace DPF a vyplynulo z toho že u motorů euro6 bez adblue je vypalování DPF po 150-250km zcela normálním jevem.
Přidám jeden komentář z FCD.EU od Libor Fleischhans:
Dle výpovědi vývojářů je ten "zkrácený" cyklus regenerací naprogramován přímo do map. Souvisí to s opatřeními zavedenými po Dieselgate. Cyklus "časově preventivní regenerace už není max. 800 km ale pak se zkrátil na 400 a poté interaktivně (spočítán) na 125 až 300 km. Info od výrobce.
Pak se také na jiném fóru dozvíte o servisní akci škodovky 23AX kde se přehrával soft. a zkrátila se doba mezi regeneracemi údajně kvůli NOx.
A co mě přesvědčilo že cyklus regenerací je naprogramován přímo do map je že od nahrátí chipu jsem měl 3 regenerace:
1. byla po 400km
2. byla po 330km
3. byla dnes po 386km
Vidím každou regeneraci přes aplikaci VAG DPF v telefonu který mám v autě nastálo, dokončím každou regeneraci!
Tak a jsou intervaly DPF v pořádku nebo ne? připomínám motor 1.6 tdi CXXB EU6, neporovnávat s EU5, tam bylo 800km.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: st únor 15, 2023 15:01 pm |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2790
|
Zajed za K
Delam to same, ke K to mas bliz
Zkontroluje ti tovarni data, jestli tam nekdo necaroval
Nahraje origo tovarni data (ne update) co tam maj
byt, pak se muze pokracovat dale, proc to nejede.
Vzdy je dobre zacit od zacatku
|
|
|
Návrat nahoru |
|
parik |
Zaslal: út únor 21, 2023 14:18 pm |
|
|
Založen: 13.8.2012
Příspěvky: 103
|
Proc to nenalogoval tim autotunerem? Je to tam jak pro blby ten dataloger. Z toho jde krasne zjistit, jeslti to dava dostatek paliva. Pokud ne, tak pak zjistit pricinu(egr, turbu ..) a pokud je v logu dostatek paliva, tak pak resit az test vstrikovacu na stolici.
|
_________________ magpro2, vcds, vcp, vas5054a, bdm100, bsl100, insoric ..
|
|
Návrat nahoru |
|
kajak16 |
Zaslal: út duben 18, 2023 8:05 am |
|
|
Založen: 5.2.2023
Příspěvky: 7
|
Problém byl vyřešen novými vstřikovači. Všechny 4 dávaly malou hlavní dávku. Teď už to jede ????
|
|
|
Návrat nahoru |
|
K |
Zaslal: út duben 18, 2023 9:23 am |
|
|
Založen: 9.4.2007
Příspěvky: 694
Bydliště: Praha
|
Jdu tou delší, zato však obtížnější cestou :D
|
|
|
Návrat nahoru |
|
kajak16 |
Zaslal: út duben 18, 2023 9:34 am |
|
|
Založen: 5.2.2023
Příspěvky: 7
|
K napsal: Jdu tou delší, zato však obtížnější cestou
Proč myslíte? Já bych neřekl. Vy jste říkal že to vstřiky nebudou.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt leden 02, 2025 14:39 pm
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžeš k příspěvkům připojovat soubory Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
|
|
|