Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  Jak provést základní nastavenšktrící klapky na Audi A6
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

Jak provést základní nastavenšktrící klapky na Audi A6

Autor Zpráva
ViperX2
Zaslal: st březen 02, 2011 20:19 pm Citovat
Založen: 30.11.2009 Příspěvky: 63
Chlapi, pod jaký kanálem provést zíkladní nastavení šktící klapky na Audi A6 4F 3,0tdi r.v.05?Nebo stačí jen na ř.j. motoru do kanálů 0 zadat 000v základním nastavení nebo se tam musí zadávat konkrétní kanál?Předem moc děkuji za veškeré rady.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dodi911
Zaslal: st březen 02, 2011 20:41 pm Citovat
Založen: 15.10.2009 Příspěvky: 604 Bydliště: Ke
3,0 tdi? zakl. nastavenie s.k. robis na benzine
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ViperX2
Zaslal: st březen 02, 2011 22:32 pm Citovat
Založen: 30.11.2009 Příspěvky: 63
No a ta klapka co je před chladičem od turba?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
anydraj
Zaslal: čt březen 03, 2011 7:35 am Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2798
Chcipak, aby se motor pri vypnuti netrepal.A taky za jizdy se mirne uzavira, kdyz neni motor zatizen, zrejme kvuli emisim.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
anydraj
Zaslal: čt březen 03, 2011 7:41 am Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2798
blok 44 Základní nastavení: klapky v sacím potrubí, řada válců 1

1) Teplota chladicí kapaliny minimálně 80 °C

2) Krátce vypněte zapalování, poté nastartujte motor

3) Zahajte základní nastavení, blok 44

4) Dbejte na pokyny pro řidiče (musí být sešlápnuty pedály)

5) Počkejte, až otáčky motoru vzrostou na cca 2800/min

Poznámka:

Klapky v sacím potrubí řady válců 1 se teď v časových intervalech střídavě otevírají a zavírají.

    Požadované hodnoty při "klapka OT":

       Otáčky motoru:            cca 2800/min

       Buzení:                   klapka OT

       Skut. hodnota mn. vzduchu:       [mg/zdvih]

       Klapky v sacím potrubí, řada 1, zpět.hlášení:  3 ... 7 %

    Požadované hodnoty při "klapka ZAV":

       Otáčky motoru:            cca 2800/min

       Buzení:                   klapka ZAV

       Skut. hodnota mn. vzduchu:       [mg/zdvih]

       Klapky v sacím potrubí, řada 1, zpět.hlášení:  93 ... 97 %

    Rozdíl množství vzduchu mezi "klapka OT/ZAV": min. 20 mg/zdvih
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
ViperX2
Zaslal: čt březen 03, 2011 22:11 pm Citovat
Založen: 30.11.2009 Příspěvky: 63
Ok Andrej, díky moc za radu.O výkendu to vyzkouším.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
chiptuning
Zaslal: pá březen 04, 2011 9:48 am Citovat
Založen: 24.2.2007 Příspěvky: 761 Bydliště: plzen
a jeste to same co psal anydraj v kanale 55 pro klapku rada valcu 2 Wink

_________________
drag power
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je pá červenec 25, 2025 16:58 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.