Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » fabia rs tysky + chip |
Strana 2 z 3 Jdi na stránku Předchozí 1, 2, 3 Další |
|
Autor |
Zpráva |
tomík |
Zaslal: st leden 26, 2011 8:10 am |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
Z 10 aut ktere vyměním maji 2 upravené jednotky ale 8 přejetej olej .......
|
_________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: st leden 26, 2011 14:53 pm |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
Pises to same co ja... to ze nevplachnes valec je snad to same co merim... dalsi vec je ze mapu kompresoru budu pocitat u specialnich staveb kde neni turbo seriove a navrhuje se reseni pro danej vykon potrubi atd.
Dalsi posledi vec je ze ti jen tak mapy kompresoru VNT turb nikdo neda. Uz jsem to zkousel par jich mam ale ne to co by clovek poreboval.
Merim EGT, merim EMP. A me to staci... NO PROBLEM.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: st leden 26, 2011 14:59 pm |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
MNBM napsal: tomík napsal: nalejvači mě nezajímají ale ja osobně si myslím že nejvíce poškozených turb je vinnou přejeteho anebo špatného oleje intervaly jako 30 tis jsou nesmysl a kdo má rozum tak to vymění po 10 tis nebo rok a má pul problemu a druhé poškození je špatnou repasi turb což je polsko a česko jedničkou teda než to začnou dělat v čině 
nejvíce poškozených turb je vinou nepromyšlenýho zásahu do jednotky... Jake mas vysvetleni pro takove brutalni prefuky co jsou v EDC16 napr O2 77KW??? Bavim se o novem aute a o seriove ECU.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
tomík |
Zaslal: st leden 26, 2011 18:44 pm |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
tak to nevím nikdy jsem na to nekoukal to jako od výroby maji špatnou mapu ? přitom načipovaných 77 jezdí asi hodně .....
|
_________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: st leden 26, 2011 19:04 pm |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
tomík napsal: Z 10 aut ktere vyměním maji 2 upravené jednotky ale 8 přejetej olej .......
přejetej olej? to jsou potom hovádka
|
_________________ v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: st leden 26, 2011 19:08 pm |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
roland702 napsal: MNBM napsal: tomík napsal: nalejvači mě nezajímají ale ja osobně si myslím že nejvíce poškozených turb je vinnou přejeteho anebo špatného oleje intervaly jako 30 tis jsou nesmysl a kdo má rozum tak to vymění po 10 tis nebo rok a má pul problemu a druhé poškození je špatnou repasi turb což je polsko a česko jedničkou teda než to začnou dělat v čině 
nejvíce poškozených turb je vinou nepromyšlenýho zásahu do jednotky... Jake mas vysvetleni pro takove brutalni prefuky co jsou v EDC16 napr O2 77KW??? Bavim se o novem aute a o seriove ECU. 
myslíš neschopnost regulace udržet požadovaný tlak? viz obrázek, 1.9TDI 77kW originál SW, 3 měsíce staré auto.
to je chyba v SW, špatně nastavená základní poloha DC a špatně nastavený PID
|
Komentář: |
|
Velikost: |
59.78 kB |
Zobrazeno: |
17051 krát |

|
_________________ v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: st leden 26, 2011 19:34 pm |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
roland702 napsal: Pises to same co ja... to ze nevplachnes valec je snad to same co merim... dalsi vec je ze mapu kompresoru budu pocitat u specialnich staveb kde neni turbo seriove a navrhuje se reseni pro danej vykon potrubi atd.
Dalsi posledi vec je ze ti jen tak mapy kompresoru VNT turb nikdo neda. Uz jsem to zkousel par jich mam ale ne to co by clovek poreboval.
Merim EGT, merim EMP. A me to staci... NO PROBLEM.
nebuď tak hr. píšu o něčem jiným, přečti si to ješte jednou
|
_________________ v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: st leden 26, 2011 20:04 pm |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
MNBM napsal: roland702 napsal: Pises to same co ja... to ze nevplachnes valec je snad to same co merim... dalsi vec je ze mapu kompresoru budu pocitat u specialnich staveb kde neni turbo seriove a navrhuje se reseni pro danej vykon potrubi atd.
Dalsi posledi vec je ze ti jen tak mapy kompresoru VNT turb nikdo neda. Uz jsem to zkousel par jich mam ale ne to co by clovek poreboval.
Merim EGT, merim EMP. A me to staci... NO PROBLEM.
nebuď tak hr. píšu o něčem jiným, přečti si to ješte jednou 
Tak jsem te nedostal, ano PID na kokot u EDC16 mas pravdu. Resis to??? Ja jen ze kdyz to zkrouhnes dolu tak lidi reknou, ze to ze spoda nejede. Je to zamer fabriky aby se menily turba????
|
|
|
Návrat nahoru |
|
jipi |
Zaslal: čt leden 27, 2011 0:16 am |
|
|
Založen: 9.11.2007
Příspěvky: 300
|
OT: po fakt dlhej dobe, konečne konštruktívna debata
|
|
|
Návrat nahoru |
|
tomík |
Zaslal: pá leden 28, 2011 12:20 pm |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
mě napadlo jestli to nemájí schválně aby naběhlo turbo co nejdříve a trošku to podcenili ?
|
_________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
|
|
Návrat nahoru |
|
tomík |
Zaslal: pá leden 28, 2011 12:26 pm |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
Ještě mě napadlo novější soft. tento problem neřešili ??nobo to je pořád stejné v té fabrice nejsou takový blbci jak si všichni myslí ...u bmw na stejném typu co new soft to změny v mapách poměrně zajimave kde snižují a zvyšují myslím poučné.....
|
_________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: pá leden 28, 2011 17:09 pm |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
ee, tak urcite je lepsi kdyz pak novinari jezdej v aute a reknou hmm tak oktava bere pekne od spodu a fabrika si mne ruce ze se budou menit hodne turba...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: út únor 01, 2011 3:39 am |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
roland702 napsal: MNBM napsal: roland702 napsal: Pises to same co ja... to ze nevplachnes valec je snad to same co merim... dalsi vec je ze mapu kompresoru budu pocitat u specialnich staveb kde neni turbo seriove a navrhuje se reseni pro danej vykon potrubi atd.
Dalsi posledi vec je ze ti jen tak mapy kompresoru VNT turb nikdo neda. Uz jsem to zkousel par jich mam ale ne to co by clovek poreboval.
Merim EGT, merim EMP. A me to staci... NO PROBLEM.
nebuď tak hr. píšu o něčem jiným, přečti si to ješte jednou 
Tak jsem te nedostal, ano PID na kokot u EDC16 mas pravdu. Resis to??? Ja jen ze kdyz to zkrouhnes dolu tak lidi reknou, ze to ze spoda nejede. Je to zamer fabriky aby se menily turba????
ano, reším to vždy (základní DC mapa a PID), aby to chodilo požadovaný/skutečný víceméně stejne.
takhle jak to je, to nahraně i s originálním sw a novým 100%-ním N75. stačí 3 roky počkat, N75 zleniví a nouzový režim je v každém kopci po podržení plynu.
proč tomu tak je? dva faktory dohromady. myslím si, že chyba v kalibraci při vývoji - patrně dodavatel dodat turbo nebo sérii dmychadel, s odlišným nastavením (stačí 3mm kratší tyčinka od pneumat. převodníku ke hřídeli statoru lopatek) , než potom turba do výroby. a za další, snaha o co největší náběh turba, pro kompenzaci relativné vysokých AFR pod a maximální dovoleným plnícím tlakem.
|
_________________ v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: út únor 01, 2011 3:42 am |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
tomík napsal: Ještě mě napadlo novější soft. tento problem neřešili ??nobo to je pořád stejné v té fabrice nejsou takový blbci jak si všichni myslí ...u bmw na stejném typu co new soft to změny v mapách poměrně zajimave kde snižují a zvyšují myslím poučné.....
řešily tu upgrady, novější sw to nedělají.
teď jsem třeba viděl upgrady jenom přímo na řekněme vláčnější regulaci vtg i třeba u kie (1.6crdi)
|
_________________ v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: út únor 01, 2011 12:52 pm |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
MNBM napsal: roland702 napsal: MNBM napsal: roland702 napsal: Pises to same co ja... to ze nevplachnes valec je snad to same co merim... dalsi vec je ze mapu kompresoru budu pocitat u specialnich staveb kde neni turbo seriove a navrhuje se reseni pro danej vykon potrubi atd.
Dalsi posledi vec je ze ti jen tak mapy kompresoru VNT turb nikdo neda. Uz jsem to zkousel par jich mam ale ne to co by clovek poreboval.
Merim EGT, merim EMP. A me to staci... NO PROBLEM.
nebuď tak hr. píšu o něčem jiným, přečti si to ješte jednou 
Tak jsem te nedostal, ano PID na kokot u EDC16 mas pravdu. Resis to??? Ja jen ze kdyz to zkrouhnes dolu tak lidi reknou, ze to ze spoda nejede. Je to zamer fabriky aby se menily turba????
ano, reším to vždy (základní DC mapa a PID), aby to chodilo požadovaný/skutečný víceméně stejne.
takhle jak to je, to nahraně i s originálním sw a novým 100%-ním N75. stačí 3 roky počkat, N75 zleniví a nouzový režim je v každém kopci po podržení plynu.
proč tomu tak je? dva faktory dohromady. myslím si, že chyba v kalibraci při vývoji - patrně dodavatel dodat turbo nebo sérii dmychadel, s odlišným nastavením (stačí 3mm kratší tyčinka od pneumat. převodníku ke hřídeli statoru lopatek) , než potom turba do výroby. a za další, snaha o co největší náběh turba, pro kompenzaci relativné vysokých AFR pod a maximální dovoleným plnícím tlakem.
ted jsme si overil jeden aktuator a nebyl nastavenej ok. podltlak nemuze stihnout upustit kdyz je tycka kratka naskoci spicka a kdyz zacne odregulovat tak to zase spadne moc.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|