Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Chiptuning 101  »  fabia rs tysky + chip
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 3    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

fabia rs tysky + chip

Autor Zpráva
tomík
Zaslal: st leden 26, 2011 8:10 am Citovat
Založen: 9.1.2011 Příspěvky: 580
Z 10 aut ktere vyměním maji 2 upravené jednotky ale 8 přejetej olej .......

_________________
bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
roland702
Zaslal: st leden 26, 2011 14:53 pm Citovat
Založen: 21.9.2007 Příspěvky: 636
Pises to same co ja... to ze nevplachnes valec je snad to same co merim... dalsi vec je ze mapu kompresoru budu pocitat u specialnich staveb kde neni turbo seriove a navrhuje se reseni pro danej vykon potrubi atd.
Dalsi posledi vec je ze ti jen tak mapy kompresoru VNT turb nikdo neda. Uz jsem to zkousel par jich mam ale ne to co by clovek poreboval.
Merim EGT, merim EMP. A me to staci... NO PROBLEM.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
roland702
Zaslal: st leden 26, 2011 14:59 pm Citovat
Založen: 21.9.2007 Příspěvky: 636
MNBM napsal:
tomík napsal:
nalejvači mě nezajímají ale ja osobně si myslím že nejvíce poškozených turb je vinnou přejeteho anebo špatného oleje intervaly jako 30 tis jsou nesmysl a kdo má rozum tak to vymění po 10 tis nebo rok a má pul problemu a druhé poškození je špatnou repasi turb což je polsko a česko jedničkou teda než to začnou dělat v čině Smile


nejvíce poškozených turb je vinou nepromyšlenýho zásahu do jednotky...
Jake mas vysvetleni pro takove brutalni prefuky co jsou v EDC16 napr O2 77KW??? Bavim se o novem aute a o seriove ECU. Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomík
Zaslal: st leden 26, 2011 18:44 pm Citovat
Založen: 9.1.2011 Příspěvky: 580
tak to nevím nikdy jsem na to nekoukal to jako od výroby maji špatnou mapu ? přitom načipovaných 77 jezdí asi hodně .....

_________________
bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MNBM
Zaslal: st leden 26, 2011 19:04 pm Citovat
Založen: 2.1.2011 Příspěvky: 114
tomík napsal:
Z 10 aut ktere vyměním maji 2 upravené jednotky ale 8 přejetej olej .......



přejetej olej? to jsou potom hovádka

_________________
v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MNBM
Zaslal: st leden 26, 2011 19:08 pm Citovat
Založen: 2.1.2011 Příspěvky: 114
roland702 napsal:
MNBM napsal:
tomík napsal:
nalejvači mě nezajímají ale ja osobně si myslím že nejvíce poškozených turb je vinnou přejeteho anebo špatného oleje intervaly jako 30 tis jsou nesmysl a kdo má rozum tak to vymění po 10 tis nebo rok a má pul problemu a druhé poškození je špatnou repasi turb což je polsko a česko jedničkou teda než to začnou dělat v čině Smile


nejvíce poškozených turb je vinou nepromyšlenýho zásahu do jednotky...
Jake mas vysvetleni pro takove brutalni prefuky co jsou v EDC16 napr O2 77KW??? Bavim se o novem aute a o seriove ECU. Wink


myslíš neschopnost regulace udržet požadovaný tlak? viz obrázek, 1.9TDI 77kW originál SW, 3 měsíce staré auto.
to je chyba v SW, špatně nastavená základní poloha DC a špatně nastavený PID



TURBO_ORIGINAL.JPG
 Komentář:
 Velikost:  59.78 kB
 Zobrazeno:  17054 krát

TURBO_ORIGINAL.JPG



_________________
v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MNBM
Zaslal: st leden 26, 2011 19:34 pm Citovat
Založen: 2.1.2011 Příspěvky: 114
roland702 napsal:
Pises to same co ja... to ze nevplachnes valec je snad to same co merim... dalsi vec je ze mapu kompresoru budu pocitat u specialnich staveb kde neni turbo seriove a navrhuje se reseni pro danej vykon potrubi atd.
Dalsi posledi vec je ze ti jen tak mapy kompresoru VNT turb nikdo neda. Uz jsem to zkousel par jich mam ale ne to co by clovek poreboval.
Merim EGT, merim EMP. A me to staci... NO PROBLEM.


nebuď tak hr. píšu o něčem jiným, přečti si to ješte jednou Smile

_________________
v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
roland702
Zaslal: st leden 26, 2011 20:04 pm Citovat
Založen: 21.9.2007 Příspěvky: 636
MNBM napsal:
roland702 napsal:
Pises to same co ja... to ze nevplachnes valec je snad to same co merim... dalsi vec je ze mapu kompresoru budu pocitat u specialnich staveb kde neni turbo seriove a navrhuje se reseni pro danej vykon potrubi atd.
Dalsi posledi vec je ze ti jen tak mapy kompresoru VNT turb nikdo neda. Uz jsem to zkousel par jich mam ale ne to co by clovek poreboval.
Merim EGT, merim EMP. A me to staci... NO PROBLEM.


nebuď tak hr. píšu o něčem jiným, přečti si to ješte jednou Smile

Tak jsem te nedostal, ano PID na kokot u EDC16 mas pravdu. Resis to??? Ja jen ze kdyz to zkrouhnes dolu tak lidi reknou, ze to ze spoda nejede. Je to zamer fabriky aby se menily turba????
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jipi
Zaslal: čt leden 27, 2011 0:16 am Citovat
Založen: 9.11.2007 Příspěvky: 300
OT: po fakt dlhej dobe, konečne konštruktívna debata
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomík
Zaslal: pá leden 28, 2011 12:20 pm Citovat
Založen: 9.1.2011 Příspěvky: 580
mě napadlo jestli to nemájí schválně aby naběhlo turbo co nejdříve a trošku to podcenili ?

_________________
bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomík
Zaslal: pá leden 28, 2011 12:26 pm Citovat
Založen: 9.1.2011 Příspěvky: 580
Ještě mě napadlo novější soft. tento problem neřešili ??nobo to je pořád stejné v té fabrice nejsou takový blbci jak si všichni myslí ...u bmw na stejném typu co new soft to změny v mapách poměrně zajimave kde snižují a zvyšují myslím poučné.....

_________________
bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
roland702
Zaslal: pá leden 28, 2011 17:09 pm Citovat
Založen: 21.9.2007 Příspěvky: 636
ee, tak urcite je lepsi kdyz pak novinari jezdej v aute a reknou hmm tak oktava bere pekne od spodu Laughing a fabrika si mne ruce ze se budou menit hodne turba... Shocked Shocked Shocked
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MNBM
Zaslal: út únor 01, 2011 3:39 am Citovat
Založen: 2.1.2011 Příspěvky: 114
roland702 napsal:
MNBM napsal:
roland702 napsal:
Pises to same co ja... to ze nevplachnes valec je snad to same co merim... dalsi vec je ze mapu kompresoru budu pocitat u specialnich staveb kde neni turbo seriove a navrhuje se reseni pro danej vykon potrubi atd.
Dalsi posledi vec je ze ti jen tak mapy kompresoru VNT turb nikdo neda. Uz jsem to zkousel par jich mam ale ne to co by clovek poreboval.
Merim EGT, merim EMP. A me to staci... NO PROBLEM.


nebuď tak hr. píšu o něčem jiným, přečti si to ješte jednou Smile

Tak jsem te nedostal, ano PID na kokot u EDC16 mas pravdu. Resis to??? Ja jen ze kdyz to zkrouhnes dolu tak lidi reknou, ze to ze spoda nejede. Je to zamer fabriky aby se menily turba????


ano, reším to vždy (základní DC mapa a PID), aby to chodilo požadovaný/skutečný víceméně stejne.
takhle jak to je, to nahraně i s originálním sw a novým 100%-ním N75. stačí 3 roky počkat, N75 zleniví a nouzový režim je v každém kopci po podržení plynu.

proč tomu tak je? dva faktory dohromady. myslím si, že chyba v kalibraci při vývoji - patrně dodavatel dodat turbo nebo sérii dmychadel, s odlišným nastavením (stačí 3mm kratší tyčinka od pneumat. převodníku ke hřídeli statoru lopatek) , než potom turba do výroby. a za další, snaha o co největší náběh turba, pro kompenzaci relativné vysokých AFR pod a maximální dovoleným plnícím tlakem.

_________________
v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MNBM
Zaslal: út únor 01, 2011 3:42 am Citovat
Založen: 2.1.2011 Příspěvky: 114
tomík napsal:
Ještě mě napadlo novější soft. tento problem neřešili ??nobo to je pořád stejné v té fabrice nejsou takový blbci jak si všichni myslí ...u bmw na stejném typu co new soft to změny v mapách poměrně zajimave kde snižují a zvyšují myslím poučné.....


řešily tu upgrady, novější sw to nedělají.
teď jsem třeba viděl upgrady jenom přímo na řekněme vláčnější regulaci vtg i třeba u kie (1.6crdi)

_________________
v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
roland702
Zaslal: út únor 01, 2011 12:52 pm Citovat
Založen: 21.9.2007 Příspěvky: 636
MNBM napsal:
roland702 napsal:
MNBM napsal:
roland702 napsal:
Pises to same co ja... to ze nevplachnes valec je snad to same co merim... dalsi vec je ze mapu kompresoru budu pocitat u specialnich staveb kde neni turbo seriove a navrhuje se reseni pro danej vykon potrubi atd.
Dalsi posledi vec je ze ti jen tak mapy kompresoru VNT turb nikdo neda. Uz jsem to zkousel par jich mam ale ne to co by clovek poreboval.
Merim EGT, merim EMP. A me to staci... NO PROBLEM.


nebuď tak hr. píšu o něčem jiným, přečti si to ješte jednou Smile

Tak jsem te nedostal, ano PID na kokot u EDC16 mas pravdu. Resis to??? Ja jen ze kdyz to zkrouhnes dolu tak lidi reknou, ze to ze spoda nejede. Je to zamer fabriky aby se menily turba????


ano, reším to vždy (základní DC mapa a PID), aby to chodilo požadovaný/skutečný víceméně stejne.
takhle jak to je, to nahraně i s originálním sw a novým 100%-ním N75. stačí 3 roky počkat, N75 zleniví a nouzový režim je v každém kopci po podržení plynu.

proč tomu tak je? dva faktory dohromady. myslím si, že chyba v kalibraci při vývoji - patrně dodavatel dodat turbo nebo sérii dmychadel, s odlišným nastavením (stačí 3mm kratší tyčinka od pneumat. převodníku ke hřídeli statoru lopatek) , než potom turba do výroby. a za další, snaha o co největší náběh turba, pro kompenzaci relativné vysokých AFR pod a maximální dovoleným plnícím tlakem.

ted jsme si overil jeden aktuator a nebyl nastavenej ok. podltlak nemuze stihnout upustit kdyz je tycka kratka naskoci spicka a kdyz zacne odregulovat tak to zase spadne moc.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 3    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je po září 29, 2025 22:26 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.