Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Benzín  »  Škoda Fabia 1,4i BBZ
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

Škoda Fabia 1,4i BBZ

Autor Zpráva
seny69
Zaslal: st listopad 22, 2017 10:20 am Citovat
Založen: 8.3.2007 Příspěvky: 103
Mám na dílně Fabii kterou vyhodili z STK (neprošla emisemi)
V paměti závad byly uloženy chyby týkající se 1. i 2. lambda sondy. Chybovka byla zalepena černým silikonem. Kontrolku jsem tedy znova "rozsvítil" vyměnil jsem první lambdu (originál). Po zkušební jízdě je auto bez chyb a readiness kod samé 0. Jenže emisema stejně neprojdu protože CO je 1,5% a více a lambda se drží jak na analyzátoru, tak i v měřených parametrech ŘJ na hodnotách okolo 0,95 až 0,96. Takže katem to ještě nemusí být. Otázkou je proč jednotka nechce ochudit směs aby se lambda pohybovala okolo 1.
Napadlo mě jestli někdo neupravil sw v ŘJ. (celé auto je tak trochu tjunynk).
Na štítku ŘJ je 036 906 034 DF 4592
Sw dle diag 036 997 034 BD 7747. Údajně sw s tímto číslem je ofiko upgrade.
Mohl by mně někdo poskytnout tyto verze sw. na porovnání? Nebo mohu obsah co jsem vytáhnul z jednotky někam uložit.
Díky
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
vaha
Zaslal: st listopad 22, 2017 11:46 am Citovat
Založen: 6.5.2007 Příspěvky: 1524 Bydliště: hk kraj
BD 7747 je orig update
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vaha
Zaslal: st listopad 22, 2017 11:47 am Citovat
Založen: 6.5.2007 Příspěvky: 1524 Bydliště: hk kraj
Jinak zásadní věc je že to auto nemá váhu vzduchu... Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
seny69
Zaslal: st listopad 22, 2017 13:12 pm Citovat
Založen: 8.3.2007 Příspěvky: 103
A nemohl by ses podívat jestli není obsah co jsem vytáhl z ŘJ napadnutý tunerem?
https://uloz.to/!jKr4vKf4ZwrG/s-fabia-mm-4mv-036997034bd-7747-rar
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
exotus
Zaslal: st listopad 22, 2017 21:58 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1984 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
SW je poslední možný co lze a dal bych i druhou sondu,případně bych se zeptal klienta na spotřebu oleje nicméně to by zvyšovalo HCna analizátoru ale už se mi několikrát stalo že i druhá sonda dokáže rozhodit 1. tzn že v těchto případech měním obě Wink

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
seny69
Zaslal: čt listopad 23, 2017 10:15 am Citovat
Založen: 8.3.2007 Příspěvky: 103
Exotus, díky. Opravdu když jsem dal i druhou lambdu, tak systém začal pracovat. Lambda se jak v měřených parametrech, tak na analyzátoru drží kolem 1 a hodnoty CO a HC šly okamžitě dolů (kat OK). Nenapadlo by mě, že druhá lambda která má pouze sledovat účinnost katu bude kecat do řízení přípravy směsy, když první lambda pracuje na 100%. Ještě jednou díky.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
midnight_man
Zaslal: čt listopad 23, 2017 10:27 am Citovat
Založen: 22.3.2007 Příspěvky: 509
pravidlo č.478 = pri vymene lambda sond na staršich autach sa menia zasadne obe!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PauLofWoCC
Zaslal: út květen 05, 2020 19:03 pm Citovat
Založen: 2.9.2007 Příspěvky: 33 Bydliště: Bzenec
Mohu poprosit o nejaky nazor, postreh, napad?
Auto hodi nouzak na pedal plynu a vyskakujou kontrolky ASR, check, EPC...dela to asi cca po 200km jizde.
MAP - cisteny, dle diag hodnoty OK
ECU - druha, to same
EGR - dle zakaznika novy, reset, adaptace OK
Sk.klapka - cistena, reset, adaptace OK
Sani - dle odchylky bez znamek netesnosti

Auto je samoz LPG, delal sem ho pred 3lety. LPG to neni, delam to pres 10let. I kdyz i mistr tesar se utne (vtip).

15min na volnobeh, nic. Zk jizda 25km nic.
Napadlo by nekoho neco?



IMG_20200430_193247.jpg
 Komentář:
 Velikost:  3.43 MB
 Zobrazeno:  81 krát

IMG_20200430_193247.jpg


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PauLofWoCC
Zaslal: pá květen 08, 2020 11:39 am Citovat
Založen: 2.9.2007 Příspěvky: 33 Bydliště: Bzenec
Lehký posun, ale v podstatě stojím na stejném místě.
Zk.jízda 40km - nic. Na začátku jízdy vždycky MAP nějak zahaproval...po delším sledování sem došel na to, že je to jen kontrola jednotky na EGR. Mmjn několikrát test toho EGR vždy zkonči úspěšně.l Nicméně o to víc se oddálil tedy problém. Závady dle diag jen 2...nevěrohodnost MAP a detekce netěsného sání.
Dělá to vždy po delší zátěži (dálnice) a cca 20km po dálnici...takřka ve stejném cyklu (ve stejné oblasti měst) cca 250km. Když jezdí lokálky tak nic.
Napojil sem takový zapisovač dat na LPG jednotku, která to podporuje. Bude zaznamenávat délku otevření vstřiků benz (aspoň nějak zátěž), dále reál změřený podtlak, a napojil sem kabel na sledování MAP snímače orig auta na benz jednotku.
Zákazník pochopil, že závada 5min/250km se bude hledat hodně špatně....navrhl auto zapálit, jako diagnostik-začátečník jsem potvrdil dobrou volbu. Jinak z něj vylezlo, že již před 3 lety měl problém i před přestavbou...že se to s tím autem táhne dlouho....respektive furt něco.
Jinak obě dvě ty benzínové jednotky mají stejnou verzi SW, ačkoliv jsem vyčítal včera flash z jedné a z druhé ne, očekávám, že stejný je. Ale furt nevěřím, že závada bude na SW...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Wishmaster
Zaslal: pá květen 08, 2020 16:37 pm Citovat
Založen: 14.11.2012 Příspěvky: 90
Začal bych asi od znovu. Pokud si to už neřešil.


Komprese
Svíčky
Skrtici klapka vyčištění a reset
Pak readiness kód udělat znovu a třeba tam se něco odhalí.
Filtry kontrola Bo výměna
Tlak paliva

Sw sem hod a porovna ti to tady z fóra někdo. Nebo se může sehnat update.


Uvidíš.

_________________
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION, WEBASTO THERMO TOP C
Diag: SuperVag, CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PauLofWoCC
Zaslal: ne květen 10, 2020 20:48 pm Citovat
Založen: 2.9.2007 Příspěvky: 33 Bydliště: Bzenec
Dedecek bude jezdit s tim zaznamnikem. Jak se mu to stane, tak.me to doveze k analyze. Nicmene mam.strach, ze to nebude tak jednoduche... Uvidime...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PauLofWoCC
Zaslal: pá květen 29, 2020 5:03 am Citovat
Založen: 2.9.2007 Příspěvky: 33 Bydliště: Bzenec
Udelalo to po 20ti dnech. Nekolik hodin zaznamu. Orientacne v rychlosti jsem nasel stav, kdy otacky jdou pomalu dolu...tedy zpomaluje, podle davky inject je v cutoffu a i pres to 3x po sobe vyskoci MAP jak na cidle dle voltu, tak i realne zmereny podtlak z LPG jednotky na hodnotu presahujici 0,5B...


Oh, nasel sem fci vyhledavani podle podminek. Tech uletu je tam 3prdele...
EGR???



IMG_20200529_054638.jpg
 Komentář:
 Velikost:  2.76 MB
 Zobrazeno:  48 krát

IMG_20200529_054638.jpg


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt červenec 02, 2020 12:50 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.