Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » Je tu nekdo kdo si troufne na soft a DPF off - Bosch EDC17 ? |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
HerFlick |
Zaslal: ne září 09, 2018 6:36 am |
|
|
Založen: 24.8.2011
Příspěvky: 19
|
Ahoj draci. Mam passata b6 2010 2.0 CR 103kw s jednotkou Bosch EDC17 CP14. Je nekdo na trase Brno-Svitavy-Pardubice-Hradec v okoli do 100km kdo by si to troufl vypnout DPF nejlip i EGR a udelat poradnej soft? Je tam ted nahranej ten jejich Dieselgate ze svolavacky a fakt to nejede.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
K |
Zaslal: ne září 09, 2018 12:14 pm |
|
|
Založen: 9.4.2007
Příspěvky: 694
Bydliště: Praha
|
Diesel Gate ti přehraji zpět a sw udělám, ale DPF off v současné situaci? To je pěkná blbost.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
kluso |
Zaslal: ne září 09, 2018 12:27 pm |
|
|
Založen: 8.4.2009
Příspěvky: 787
|
jj,přesně
teď se víc dělá DPF on
|
|
|
Návrat nahoru |
|
PauLofWoCC |
Zaslal: út prosinec 25, 2018 20:18 pm |
|
|
Založen: 2.9.2007
Příspěvky: 51
Bydliště: Bzenec
|
K napsal: Diesel Gate ti přehraji zpět a sw udělám, ale DPF off v současné situaci? To je pěkná blbost.
Situace se zhoršuje, DPF auta všechna dle aktuální metodiky z 10/2018 nesmí kouřit více než 0,25m-1, nehledě na to, že maj normu 0,51m-1 apod.
Navíc nám bylo řečeno, že je 13 speciálních hlídek na ČR v oblasti kontrolního měření emisí v provozu. Zejména si maj strkat prsty do výfuku u DPF aut. O to víc, podřídili emise jako úroveň STK. Pokud PČR zhodnotí vozidlo na měření a zatahnou oběť do ofic stanice ME a tam nakouří DPF více než 0,25m-1, závada typu B, na měsíc. Ovšem potažmo vám končí za měsíc i STK, byť byla teprve např půl roku platná.
Tak mi to bylo řečeno z pohledu školení emisáků.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: st prosinec 26, 2018 9:07 am |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1570
Bydliště: hk kraj
|
A vis vubec jaka je kourivost motoru s dpf off pripadne s nefunkcnim DPF?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
midnight_man |
Zaslal: st prosinec 26, 2018 14:18 pm |
|
|
Založen: 22.3.2007
Příspěvky: 597
|
treba si nakupit OI par kuskov zo zasoby a pokoj s celym dpf
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Janosik93 |
Zaslal: st prosinec 26, 2018 23:03 pm |
|
|
Založen: 26.2.2009
Příspěvky: 727
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko
|
ak sa dá, treba DPF zachrániť
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: čt prosinec 27, 2018 7:13 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
"vyžebrám soft na passata a pak se s tím sám pochlubím na jiném foru"
to není ani kšeft ani zákazník , to je spekulativní žebrání za účelem zisku , ted je to nový pojem v byznysu , říká se tomu zprostředkování
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
Hydra |
Zaslal: so březen 16, 2019 16:12 pm |
|
|
Založen: 6.7.2013
Příspěvky: 184
|
DIGI-DELETED napsal: "vyžebrám soft na passata a pak se s tím sám pochlubím na jiném foru"
to není ani kšeft ani zákazník , to je spekulativní žebrání za účelem zisku , ted je to nový pojem v byznysu , říká se tomu zprostředkování

Ty mas vydrz clovece.
|
_________________ Milovat vuni spaleneho benzinu! Vic netreba
|
|
Návrat nahoru |
|
PauLofWoCC |
Zaslal: ne září 01, 2019 20:07 pm |
|
|
Založen: 2.9.2007
Příspěvky: 51
Bydliště: Bzenec
|
vaha napsal: A vis vubec jaka je kourivost motoru s dpf off pripadne s nefunkcnim DPF? 
Nevim nejsem znalec nafty, ale bylo nam tvrzeno na emisnich preskolovani, ze pri dobre udelanem chipu se nelze dostat s oturbenym motorem pod 0,37....udajne ze nekdo zkousel vykuchat fap a upravit soft aby zo nejmin kourilo.
No mam dalsi realnejsi info. PCR uspesne poridila cele 1 vozidlo na testy emisi v terenu. Aspon vidite jak se tady strasne lze. Jeden rika 13aut a policajt rekne 1auto.
Jinak standartni auta kourivost +- neturbove sdi sem octaviu videl nekde 0,6 ci 0,7 a oturbene od 0,7 az kdovi kam 1,5 mozba i vys.
A kdyz chytne fora, coz se mi bohuzel jednou stalo u jednockove octavie tak krome hluku neslo ani videt...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
midnight_man |
Zaslal: ne září 01, 2019 20:35 pm |
|
|
Založen: 22.3.2007
Příspěvky: 597
|
??? u nas je emisna norma na dym 0.5 a s dobrým motorom to bez problémov dáš.
Dobrý chip na to nemá žiadny vplyv. Najväčším problémom je vstrekovací systém a celkový stav motora.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
PauLofWoCC |
Zaslal: so září 28, 2019 19:46 pm |
|
|
Založen: 2.9.2007
Příspěvky: 51
Bydliště: Bzenec
|
Emisní norma 0,5m-1, pokud je to oturbené, tak z 99procen je motor s FAP.
Nicméně nevím jak na slovensku, ale v ČR se dodržuje hodnota stanovená výrobcem vozidla či vstřikovacího systému. Neuvede li výrobce tuto hodnotu je dána vyhláškou na kterou odkazuje silniční zákon. Celkové měření emisí, tak jak má vypadat, určuje metodika měření emisí.
Tedy uvede li výrobce, ze jeho systém má normu 1,41m-1, musí se tato maximální hodnota dodržet.
Nicméně podařilo se poměrně úspěšně "vychcat" s touto normou pro motory euro5 a euro6. I když má vozidlo stanovenou normu např. 0,49m-1 a vozidlo nakouří méně než 0,49m-1, musí se zhodnotit, zda-li se jedná o euro5 či euro6 a pokud tomu tak je, musí se zkontrolovat naměřené hodnota kouřivosti. Pokud je tato hodnota vyšší než 0,25m-1 je vozidlo z hlediska vizuální kontroly nevyhovující, neb dle metodiky, naznačuje zvýšená hodnota nad 0,25m-1 nedobrou či žádnou funkci FAP/DPF filtru a vozidlo je vyhovující jen na měsíc.
Jinak si myslím, že neexistuje nikdo, kdo by jednoznačně při nevyhovujícím výsledku naftových emisí vyhodnotil, co je na tom špatně, kdežto u benzínových se to dá +-odhadnout u nafty dle mého určitě ne...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
midnight_man |
Zaslal: so září 28, 2019 20:58 pm |
|
|
Založen: 22.3.2007
Příspěvky: 597
|
u nas sa s tym neparaju 0.5 pre všetkych a hotovo.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|