| Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  BKC teplé starty | 
	
	
		| 
			
			Strana 1 z 1     | 
	
	
		 | 
	
	
		| Autor | 
		Zpráva | 
	
	
	
		| fejmus | 
		
			
				
					 Zaslal: st červenec 13, 2016 20:10 pm | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| 
			
			
			
			Založen: 1.5.2014
			Příspěvky: 20
			
		 | 
		
			
				
					| Ahoj, chci se zeptat, zda PD taky trpěli "chybou" v mapě řj jako rotačky...? Při teplém startu strvá než chytne... 1.9 BKC 2004. A zda to  lze upravit stejně.. Závada se začala údajně projevovat až po výmeně rozvodů... díky za nazory..
           | 
				 
				
					| 
            
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			         
		 | 
	
	
		| vwphun | 
		
			
				
					 Zaslal: st červenec 13, 2016 21:47 pm | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| 
			
			
			
			Založen: 23.2.2007
			Příspěvky: 312
			
		 | 
		
			
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			         
		 | 
	
	
		| DIGI-DELETED | 
		
			
				
					 Zaslal: čt červenec 14, 2016 7:18 am | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		
			 
			
			
			Založen: 21.2.2010
			Příspěvky: 3193
			
		 | 
		
			
				
					ta "chyba" je kvůli ochraně dvouhmoty při startu , všimni si jak to sebou drbne, když se to nakrmí teplé hned od nuly ..      
           | 
				 
				
					
             _________________ BALLOONFLIGHT.COM
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			         
		 | 
	
	
		| tomík | 
		
			
				
					 Zaslal: čt červenec 14, 2016 20:30 pm | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| 
			
			
			
			Založen: 9.1.2011
			Příspěvky: 580
			
		 | 
		
			
				
					| Jo kdyby ty nový dvouhmoty vydrželi alespon polovinu co ty puvodní.
           | 
				 
				
					
             _________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995  stavba závodních aut
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			         
		 | 
	
	
		| eazy20 | 
		
			
				
					 Zaslal: čt červenec 14, 2016 20:33 pm | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| 
			
			
			
			Založen: 1.4.2009
			Příspěvky: 575
			Bydliště: Košice Prešov Regensburg
		 | 
		
			
				
					| vymen starter a bude dobre,to v 90% pripadoch pomoze ak nechces zmenit startovaciu davku
           | 
				 
				
					| 
            
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			         
		 | 
	
	
		| mirodj2 | 
		
			
				
					 Zaslal: čt červenec 14, 2016 21:42 pm | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| 
			
			
			
			Založen: 8.6.2011
			Příspěvky: 280
			Bydliště: Michalovce
		 | 
		
			
				
					Ani starter, ani novy akumulator, ani kable k starteru, ani snimace teplot nepomozu vymenit.
 
Jedine upravit startovaciu davku za tepla.
 
99 z 99 pripadov pomohlo.
 
 
BKC / BJB urcite...
           | 
				 
				
					| 
            
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			          
		 | 
	
	
		| eazy20 | 
		
			
				
					 Zaslal: pá červenec 15, 2016 6:39 am | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| 
			
			
			
			Založen: 1.4.2009
			Příspěvky: 575
			Bydliště: Košice Prešov Regensburg
		 | 
		
			
				
					| Zaujimave, ja robim v autorizaku a take riesime 2-3x do mesiaca a starter to isti, original novy starter, len vynimocne to nepomohlo, mozno 1-2 auta z 10...
           | 
				 
				
					| 
            
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			         
		 | 
	
	
		| mirodj2 | 
		
			
				
					 Zaslal: pá červenec 15, 2016 6:47 am | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| 
			
			
			
			Založen: 8.6.2011
			Příspěvky: 280
			Bydliště: Michalovce
		 | 
		
			
				
					Ja som robil 6rokov v autorizaku tiez, VW.
 
Moja byvala Oktavia2 1.9TDI 2005 BJB bola nevyriesitelna. 
 
Fungel novy startet som nekupil, ale skusil z novsieho auta s menej najazdenymi km aj rocnikovo novsie. Navzajom som zamenil starte a jemu s mojim startrom vzdy startovalo dokonale. No moja BJB stale dlho za tepla...
 
A medzitym som vyriesil teply start zmenou softu, vyriesene!
 
A kopec dalsich aut, dokonca aj 2.0 Siemens PPD.
           | 
				 
				
					| 
            
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			          
		 | 
	
	
		| vaha | 
		
			
				
					 Zaslal: pá červenec 15, 2016 6:54 am | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| 
			
			
			
			Založen: 6.5.2007
			Příspěvky: 1570
			Bydliště: hk kraj
		 | 
		
			
				
					DIGI-DELETED napsal: ta "chyba" je kvůli ochraně dvouhmoty při startu , všimni si jak to sebou drbne, když se to nakrmí teplé hned od nuly ..        
 
Problém je že na tědlech ověřenejch kusech už neni co chránit  
           | 
				 
				
					| 
            
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			         
		 | 
	
	
		| anydraj | 
		
			
				
					 Zaslal: pá červenec 15, 2016 7:28 am | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| 
			
			
			
			Založen: 26.2.2007
			Příspěvky: 2802
			
		 | 
		
			
				
					Otazka je, co je levnejsi, jestli menit starter a baterku,
 
nebo upravit sw, pridat par mg a pomoct starteru.
 
Pak to blafne i u vymlacene baterky.
 
Uz se to tahne od prvnich TDi, tenkrat to mozna byla chyba v sw,
 
ale asi pak VW zjistil, ze by na tom mohl neco vyrejzovat.
           | 
				 
				
					| 
            
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			          
		 | 
	
	
		| eazy20 | 
		
			
				
					 Zaslal: pá červenec 15, 2016 11:23 am | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| 
			
			
			
			Založen: 1.4.2009
			Příspěvky: 575
			Bydliště: Košice Prešov Regensburg
		 | 
		
			
				
					| jasne,ze sa viac oplati upravit davku,ale ja som mal na mysli co je pricinou,a ten kto nechce pridavat nech kupi novy origo starter
           | 
				 
				
					| 
            
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			         
		 | 
	
	
		| FandaTDI | 
		
			
				
					 Zaslal: po květen 28, 2018 20:33 pm | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| 
			
			
			
			Založen: 28.6.2010
			Příspěvky: 296
			
		 | 
		
			
				
					Trošku oživím, když už se tu zmiňuje BKC a když je snaha tu o tom mluvit i trochu seriózně ... U jakých motorů/jednotek jsou ty "teplý starty"  "známý"? (natož když s tím měly problém už rotačky) Btw. v autorizáku to taky přehrajou? (když "pak VW zjistil, že by na tom mohl vyrejžovat") A na kolik otáček to upravujou tam? Imho nacpat to tam od nuly není dobrý nejen pro tu dvouhmotu ... Co takhle předvstřik? (kde u PD je otázka i otvíracího tlaku, popř. tandemu, ale i tak je tam větší rozsah než u rotačky, ne) A na kolik to u jakých motorů upravujete? A jen ty točky? Pod sto je to imho nesmysl, ale když ti startér točí 180-190, tak proč tomu nepomoct, že ... Kdo a za kolik u BKC 2005 (A3) a popř. u AFN 1997 (B5, tam to teda po kabelu nepůjde a přemýšlím, jestli to nespojit s nějakou úpravou map nebo třeba rovnou zdvojením velikosti eeprom na dvě mapy, když se těm ropákům "přistřihujou křidélka" ...      Ale dvouhmotu mám novou Sachs, čímž jsem hodnotu auta v podstatě zdvojnásobil ...      )
 
Díky za odpověď, klidně sz  
           | 
				 
				
					| 
            
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			         
		 | 
	
	
		 |