Obsah fóra checksum.cz » Diagnostika - obecně » Nejde nastavit předvstřik A4 1.9tdi AFN (TDi-Graf) |
Strana 2 z 2 Jdi na stránku Předchozí 1, 2 |
|
Autor |
Zpráva |
vaha |
Zaslal: út únor 17, 2015 19:43 pm |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1569
Bydliště: hk kraj
|
povolíš šroub mezi trubkama a hejbeš celým čerpadlem, u OI hejbeš s kolem, snad si to pamatuju dobře
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Martin7788 |
Zaslal: út únor 17, 2015 19:55 pm |
|
|
Založen: 16.2.2015
Příspěvky: 10
|
jo jo, tak to je, ale bohožel nemám hodinky abych to tak udělal. jde mi spíš o to, proč to nejde přes TDi Graf když se to tak má normálně dělat. pořád nechápu hodnotu 38.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
amigo |
Zaslal: út únor 17, 2015 20:53 pm |
|
|
Založen: 19.6.2009
Příspěvky: 799
Bydliště: slovakia
|
V tdi grafe mas spravny kod motora?
|
_________________ Vcds,OP-com,,Autoscop 4.Bee prog.UPA prog,Nec prog,-705-711-908 prog.KTS560,Texa, Focom.Bosch esi2,Autotuner,PCM flash,ioterminal,,Bmw comander,weller atď.
|
|
Návrat nahoru |
|
amigo |
Zaslal: út únor 17, 2015 20:53 pm |
|
|
Založen: 19.6.2009
Příspěvky: 799
Bydliště: slovakia
|
V tdi grafe mas spravny kod motora?
|
_________________ Vcds,OP-com,,Autoscop 4.Bee prog.UPA prog,Nec prog,-705-711-908 prog.KTS560,Texa, Focom.Bosch esi2,Autotuner,PCM flash,ioterminal,,Bmw comander,weller atď.
|
|
Návrat nahoru |
|
Gambac |
Zaslal: út únor 17, 2015 21:21 pm |
|
|
Založen: 5.12.2007
Příspěvky: 294
|
Měl jsem podobný problém.Bzlo to na Passatu.Předvstřik byl strašně nahoře,až se ani nevešel do grafu.Motor šel krásně hladce a když jsem předstřik posouval tak šel tvrdě nebo zas měkce.Pak z majitele vylezlo že je to čipnutý.Je mi to divný,ale nechal jsem to být a nestěžuje si.Ještě skoukni.jestli máš v TDI grafu zadán správný typ motoru,ale nejsou mezi tím moc velký rozdíly.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: út únor 17, 2015 22:24 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Martin7788 napsal: jo jo, tak to je, ale bohožel nemám hodinky abych to tak udělal. jde mi spíš o to, proč to nejde přes TDi Graf když se to tak má normálně dělat. pořád nechápu hodnotu 38.
Sleduješ pouze TDI graf a nebo se díváš do kanálu 0 přímo na hodnoty,když dělám LT nebo T4 tak začínám jen hodnotama a na tdi graf skoro nešahám,je to zavádějící,než se ta šipka pohne tak je to doba a z hodnot jsem moudřejší...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
Gambac |
Zaslal: út únor 17, 2015 22:33 pm |
|
|
Založen: 5.12.2007
Příspěvky: 294
|
Hodnoty v kanálu 0 jsou asi přesnější,ale v grafu to taky podle mně musí sedět,není to zas tak pomalý.Jo a vzpomínám si že i KTS-ka mi tenkrát ukazovala hodnoty strašně vysoko a souhlasily + - s VAGem.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Prasak96kw |
Zaslal: po duben 06, 2015 20:30 pm |
|
|
Založen: 29.12.2014
Příspěvky: 15
Bydliště: slovakia
|
To to snad nie AFN ked nema remenicu na tri skrytky ktore ked povolis a natacas cerpadlo stredom tak ho nenastavis, lebo tam drzi napevno troma skutkami a stvrtov zo zadu nema ziaden oval na pohib cerpadla. Da sa to nastavit specialnim mradlom na nastavenie pociatku vstreku, to meradlo sa montuje zo zadu cerpadla do stredu medzi trubky
|
_________________ mpps, fg tech, carprog, vcds, delphi, vag commander, winols, Kess v2
|
|
Návrat nahoru |
|
FandaTDI |
Zaslal: po duben 13, 2015 19:18 pm |
|
|
Založen: 28.6.2010
Příspěvky: 296
|
jde to nastavit i bez jakýchkoliv přípravků, u AFN je to tim celym čerpadlem (a jeden šroub zezadu, jak se psalo), z 38 na 55 to bude jen o kousíček s čerpadlem proti směru hod.ruč. ...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|