Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » BMW V12 5,0i |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
martin |
Zaslal: st srpen 28, 2013 20:44 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
nemá někdo tabulku s úhlem natočení kliky kdy se otvírají a zavíraji sací ventily ?
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
marquee |
Zaslal: čt srpen 29, 2013 11:36 am |
|
|
Založen: 25.9.2008
Příspěvky: 784
Bydliště: Stř. čechy
|
zkoušel jsi Sobola???
|
_________________ Opravy EDC15/EDC16 po pádu při zápisu, bez pájení a rozebírání ECU, ne vždy je to ovšem možné
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: čt srpen 29, 2013 14:33 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
ne zkoušel jsem 4 dni google a nic
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
tomík |
Zaslal: čt srpen 29, 2013 21:24 pm |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
mam jen na vačku 264 11 zdvih 264-264-112 saci 20-64 výf 64-20 střih 1,2mm
|
_________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
|
|
Návrat nahoru |
|
tomík |
Zaslal: čt srpen 29, 2013 21:26 pm |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
ale pokud chceš zakladní nastavení dej na serii 108 to bude ok
|
_________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: so srpen 31, 2013 19:33 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
díky za info
potřeboval bych ještě tyhle info
1, uhel předstihu na volnoběch
2, doba otevření vstřiku na volnoběh
motor ohřátý na 90 stupnu
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
tomík |
Zaslal: so srpen 31, 2013 19:51 pm |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
rok ? je to stopro 5,0 nebo 5,4?
|
_________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: ne září 01, 2013 12:31 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
na bloku ma vyraženo 5 12 A a šrouby na parohy má jedním směrem na všech válcích takže podle všeho to má být 5,0 a rok netušim přivezly mě z německa tyhle motory stejné 4 kousky aby bylo něco do zásoby
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
tomík |
Zaslal: st září 04, 2013 0:12 am |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
stači ti výpis z jednotky nebo přimo předstih+delka vstrik?
|
_________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: st září 04, 2013 14:36 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
tomík napsal: stači ti výpis z jednotky nebo přimo předstih+delka vstrik?
obsah origo jednotky DME mam jenže předstih na volnoběh podle ecm 29 stupnu se mi zdá trochu moc
takže bych potřeboval info z origo motoru s origo jednotkou když to běží v autě kolik je předstih a delka otevření vstřiku v ms
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: st září 04, 2013 23:08 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
tak na volnoběh to maka s rozsahem 20 - 25 stupnu a delka vstřiku při ohřátým motoru 1,95 - 2,20 ms při AFR 14,7-15,2 akorát že mě to běží jen na semi seqenci a když to dám na full seqenci tak mě nesedí počátek vstřiku podle jednoho amika a toho píčuse z haltechu to má bejt start injection angle na 455 stupních ale to se to hádá a chcípá běží to kolem 330 - 340 stupnu což by i odpovídalo specifikaci casování vačky kdy je začátek otevření ventilu na cca 330 stupnich akorát mě nejde vychytat uhel při větších otáčkách při akceleračním navýšení paliva kurwa bych do toho kop zas elaborát
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
tomík |
Zaslal: čt září 05, 2013 8:43 am |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
předstih volnoběh 8 stupnu na zbytek mrknu jak bude čas
|
_________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
|
|
Návrat nahoru |
|
|