Obsah fóra checksum.cz » Software » Zapojeni K-Line L-line na řídící jednotku AUDI A8 4,2 A |
Strana 3 z 3 Jdi na stránku Předchozí 1, 2, 3 |
|
Autor |
Zpráva |
martin |
Zaslal: út listopad 20, 2012 11:16 am |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
|
Návrat nahoru |
|
tunningkiller |
Zaslal: út listopad 20, 2012 20:16 pm |
|
|
Založen: 18.11.2012
Příspěvky: 17
|
Super moc diky:) Tak sem dnes zapojil immo a dalších pár volovin, příští tejden to napíchnu na diag a uvidí se plody mojí práce:). Ještě mi není jasné proc na pinu z imma je pin Diag kdyz to bude komunikovat prez K-line na kterej mám napojenej i diag zasuvku i rj- motoru. A ješte nevim proc tam mam ten L-line v diag zasuvce, to asi vypinuju a nebudu používat. Jinak za vse moc díky. Ted budu jeste hledat ten Pin Out pristrojovky:), A je mozne ze cely C konektor ridici jednotky nemam vubec zapojeny? je pravda ze tam mám ještě víc vodičů co nevim na co jsou ale pořád si říkám že jsou tam asi navíc ve schematu sem je nenasel tak sou asi pro mne navíc
|
|
|
Návrat nahoru |
|
dodoxd |
Zaslal: út listopad 20, 2012 21:58 pm |
|
|
Založen: 8.9.2009
Příspěvky: 581
Bydliště: SR/NZ
|
napis o ake piny sa jedna co su naviac...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: st listopad 21, 2012 10:33 am |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
tunningkiller napsal: Super moc diky:) Tak sem dnes zapojil immo a dalších pár volovin, příští tejden to napíchnu na diag a uvidí se plody mojí práce:). Ještě mi není jasné proc na pinu z imma je pin Diag kdyz to bude komunikovat prez K-line na kterej mám napojenej i diag zasuvku i rj- motoru. A ješte nevim proc tam mam ten L-line v diag zasuvce, to asi vypinuju a nebudu používat. Jinak za vse moc díky. Ted budu jeste hledat ten Pin Out pristrojovky:), A je mozne ze cely C konektor ridici jednotky nemam vubec zapojeny?  je pravda ze tam mám ještě víc vodičů co nevim na co jsou ale pořád si říkám že jsou tam asi navíc  ve schematu sem je nenasel tak sou asi pro mne navíc
K-line vede do immo a z něj do jednotky při zapnutí se vedení mezi immo a ecu použije jako tkzv. diskret W-line ověří se autorizace a vedení se dál používá jako k line proto to vede nejdřív do immo a z něj do ecu a to že ti zbyde hromada nezapojenejch pinu nevadí pokud se v ecu vypnou DTC code je tam hromada věcí co ten motor nepotřebuje
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
dodoxd |
Zaslal: st listopad 21, 2012 11:16 am |
|
|
Založen: 8.9.2009
Příspěvky: 581
Bydliště: SR/NZ
|
preto som pisal o ake piny ide aby sa dalo vylucit ze ci je vsetko zapojene co on potrebuje ..upravit kodovanie uz asi problem nebude...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
tunningkiller |
Zaslal: st listopad 21, 2012 20:48 pm |
|
|
Založen: 18.11.2012
Příspěvky: 17
|
Zdravím tak jsem dnes skontroloval všechno napájení, kostry atd. napájel ještě nějaký káblíky. Připojil sem jednotku otočil zapalovaním klaplo relátko na čerpadlo, po chvíli kontakt odpadl, zacal sem tocit motorem a rele opet seplo, takže napájení atd. funguje . Motor o otáčkách motoru taky ví, takže super. Zítra vemu Supervaga z práce a uvidí se co a jak:). Takže nemám zapojenou celou C svorkovnici, jedná se hlavne o přístrojový panel:) mít schéma tak by to bylo super:). dále A1-žlutý, A12-zeleno fialový, dle mně jsou to vodiče pro automat ale nejsem si jistý, Dále B11 zelený to by mněla bejt podle schématu Zástrčka, nemám tucha proc a na co to tam je, B1 modro bílý, B9 modro zelený, zítra skusim napojit a udělat test akčních členů a pořádně protočit startérem co to bude psát za bludy, pokud se teda spojím , a asi i skusím zda potvora dává jiskru a jestli mi jde plus na vstřiky:)
|
|
|
Návrat nahoru |
|
tunningkiller |
Zaslal: čt listopad 22, 2012 20:23 pm |
|
|
Založen: 18.11.2012
Příspěvky: 17
|
Tak nechytla potvora, ridici jednotka bez zavad ale ani nezakuckala potvora, v nedeli mrknu jestli dava jiskru popripade jestli vstrikuje, vedeni ke vstrikum atd by mnelo bejt ok, spojeni s RJ probehlo uspesne, semtam se akorat ukaze RJ motoru je zablokovana ale to jak kdy. S RJ imma se nespojim mam to na k-linu ale vodic co ma bejt na diag nevim jestli ma bejt zapojenej:). Jinak v blocich hodnot mi to ukazuje hrozny nesmysly teplotu motoru v procentech atd. ale to sem se setkal i u oktavky, nevim cim to je:). Jinak test akcnich clenu taky ok, akorat necvakaj vstriky a mam na nich porad 12V jak kdyby rj nespinala minus, vedeni skontrolovano ok, tak se jeste budu asi dlouho trapit:)
|
|
|
Návrat nahoru |
|
marquee |
Zaslal: čt listopad 22, 2012 21:17 pm |
|
|
Založen: 25.9.2008
Příspěvky: 784
Bydliště: Stř. čechy
|
hele a nebylo by lepší udělat immo off a máš po starostech
|
_________________ Opravy EDC15/EDC16 po pádu při zápisu, bez pájení a rozebírání ECU, ne vždy je to ovšem možné
|
|
Návrat nahoru |
|
tunningkiller |
Zaslal: pá listopad 23, 2012 6:05 am |
|
|
Založen: 18.11.2012
Příspěvky: 17
|
marquee napsal: hele a nebylo by lepší udělat immo off a máš po starostech
to asi jo, ale i tak by to mnelo chytit a zhasnout potvora:) v nedeli budu pokracovat v hledani chyby:)
|
|
|
Návrat nahoru |
|
tunningkiller |
Zaslal: út prosinec 04, 2012 20:39 pm |
|
|
Založen: 18.11.2012
Příspěvky: 17
|
|
Návrat nahoru |
|
tunningkiller |
Zaslal: út prosinec 04, 2012 20:42 pm |
|
|
Založen: 18.11.2012
Příspěvky: 17
|
tak jsem nastartoval ale zlobí immo, musel sem rj imma pripojit prez L-line, skousel sem davat i prizpusobeni nove rj motoru ale stále píše řj motoru zablokována, přitom v bloku hodnot imma píše klíček 1, komunikace s rj motoru 1 povoleni startu 0 kdo ze a jak to dokaze zrusit? a jeste mi neni jasne to kodovani, uz mi to pise ze nenavazana komunikace s prevodovkou
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|