Obsah fóra checksum.cz » Software » Zapojeni K-Line L-line na řídící jednotku AUDI A8 4,2 A |
Strana 1 z 3 Jdi na stránku 1, 2, 3 Další |
|
Autor |
Zpráva |
tunningkiller |
Zaslal: ne listopad 18, 2012 21:14 pm |
|
|
Založen: 18.11.2012
Příspěvky: 17
|
Zdravím pánové, najde se u někoho schéma se zapojením Imma,Diag zásuvky, přístrojovýho panelu? Mám nainstalovanou Elsu a Vivid ale to co potřebuji tam není. Je to rok +-1994 220kw. Motor je úplně v něčem jiném a dávám dohromady elektriku a chci to nastartovat do vánoc:). Podle vividu mám motor zapojenej ale celá C svorkovnice není připojena. plus několik dalších pinů na svorkovnicích, nemám tam automat, ABS, komfort ani nic podobného:).
|
|
|
Návrat nahoru |
|
tunningkiller |
Zaslal: ne listopad 18, 2012 21:18 pm |
|
|
Založen: 18.11.2012
Příspěvky: 17
|
nebo kdyby někdo poradil kde najdu nějaké lepší schéma
|
|
|
Návrat nahoru |
|
dodoxd |
Zaslal: ne listopad 18, 2012 22:06 pm |
|
|
Založen: 8.9.2009
Příspěvky: 581
Bydliště: SR/NZ
|
NAPRIKLAD???http://www.ulozto.sk/xWceGL2/a8-jpg
|
|
|
Návrat nahoru |
|
tunningkiller |
Zaslal: po listopad 19, 2012 6:22 am |
|
|
Založen: 18.11.2012
Příspěvky: 17
|
dodoxd napsal: NAPRIKLAD???http://www.ulozto.sk/xWceGL2/a8-jpg
Ok super H-L can bych vedel jak zapojit, jestli je to ono ja myslel ze tahle stara jednotka po Canu nekomunikuje. Co znamena ta zastrcka? H-can je teda K-line a L je L-line?
Motorovka komunikuje po K line a zbytek (abs, automat, po L-line?.. Nicmene ve schematu neni zapojeni pinu na pristrojovku a immo, v else jakesi zapojeni je ale vubec mi neodpovidaj barvy, a v else pristrojovku nemam:(
|
|
|
Návrat nahoru |
|
dodoxd |
Zaslal: po listopad 19, 2012 8:14 am |
|
|
Založen: 8.9.2009
Příspěvky: 581
Bydliště: SR/NZ
|
|
Návrat nahoru |
|
marquee |
Zaslal: po listopad 19, 2012 8:51 am |
|
|
Založen: 25.9.2008
Příspěvky: 784
Bydliště: Stř. čechy
|
H Can a L Can je Canová sběrnice a s K-line a L-line nemá téměř nic společného, jen to, že je to obojí komunikační sběrnice, to by možná bylo dobré vědět než se začneš vrtat v elektrice, třeba proto, že Canová sběrnice je poměrně choulostivá na omyly
|
_________________ Opravy EDC15/EDC16 po pádu při zápisu, bez pájení a rozebírání ECU, ne vždy je to ovšem možné
|
|
Návrat nahoru |
|
dodoxd |
Zaslal: po listopad 19, 2012 20:45 pm |
|
|
Založen: 8.9.2009
Příspěvky: 581
Bydliště: SR/NZ
|
ta canova zbernica ma nasvedomi len klimu abs a prevodovku tu nezapajas....inak u tokto auta aj tak diagnostika komuinikuje vsetko cez k-cko+l-lo
|
|
|
Návrat nahoru |
|
tunningkiller |
Zaslal: po listopad 19, 2012 21:16 pm |
|
|
Založen: 18.11.2012
Příspěvky: 17
|
Páni moc díky za soubory, už to študuju:). Stim canem sem si nebyl jistej . Jsem autoelektrikar a autoelektronik:). Já se do tej elektriky moc nemel ale nikdo z fachmanu v okoli na tohle nemel koule:). Elektriku sem si sám vystříhal z audiny A8ky, hrozná guča vodičů. Vystříhal sem automat atd. Zapojil hlavní motorovej svazek a scházej my tyhle věci:) Elektriku dělá závodně na tyhle potvory jeden týpek z čech, jenze ja jsem od Moravske:). Avšak kdyby byl nějaký dobrovolník co by mi to dozapojil tady v okolí tak jsem ochoten dobře zaplatit. Myslím že mít dobré schéma tak to taky nějak zapojím
|
|
|
Návrat nahoru |
|
hombre1 |
Zaslal: po listopad 19, 2012 21:20 pm |
|
|
Založen: 4.11.2011
Příspěvky: 81
|
marquee napsal: H Can a L Can je Canová sběrnice a s K-line a L-line nemá téměř nic společného, jen to, že je to obojí komunikační sběrnice, to by možná bylo dobré vědět než se začneš vrtat v elektrice, třeba proto, že Canová sběrnice je poměrně choulostivá na omyly 
Nechapu, kde jsi videl v roce 1994 CAN sbernici, jste trosku ujeli. Je tam jedina K/L-line.
|
_________________ *-* opravy ecu a autoelektroniky *-*
|
|
Návrat nahoru |
|
tunningkiller |
Zaslal: po listopad 19, 2012 21:37 pm |
|
|
Založen: 18.11.2012
Příspěvky: 17
|
tak ani podle toho nejsem schopnej to zapojit:), kdyby tam byli aspon cisla pinu nebo neco. S imma leze 5 dratu plus dva co jsou na cteci civku, pin c 2 hnedej bude minus:), pin c1 cernej, pin c7 zeleno zlutej, pin c4 zelenej, pin c3 modro zelenej, a ted babo rad:) porad nevim jak zapojit ten K-line a L-line:) napajeni atd mam zapojene:)
|
|
|
Návrat nahoru |
|
dodi911 |
Zaslal: po listopad 19, 2012 21:55 pm |
|
|
Založen: 15.10.2009
Příspěvky: 604
Bydliště: Ke
|
Ide ti o to, ze to potrebujes nastartovat, alebo dat dohromady komplet elektriku?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
dodoxd |
Zaslal: po listopad 19, 2012 21:55 pm |
|
|
Založen: 8.9.2009
Příspěvky: 581
Bydliště: SR/NZ
|
ako nevis sak podla schemi s cas od kts to mas pekne aj konektor napr. a7 je immo to znamena na konektore a siedmy vyvod....
|
|
|
Návrat nahoru |
|
dodoxd |
Zaslal: po listopad 19, 2012 22:03 pm |
|
|
Založen: 8.9.2009
Příspěvky: 581
Bydliště: SR/NZ
|
sak immo ma siemiens biela krabicka nie?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
tunningkiller |
Zaslal: po listopad 19, 2012 22:05 pm |
|
|
Založen: 18.11.2012
Příspěvky: 17
|
dodoxd napsal: ako nevis sak podla schemi s cas od kts to mas pekne aj konektor napr. a7 je immo to znamena na konektore a siedmy vyvod.... To sem pochopil, jde o to ze na pinu 9 co ma bejt na immu ja zadnej vodic nemam:) proto sem z toho mimo:),, Jde mi o to to nastartovat immo a tydle prasárny tam nepotřebuji, pak bych chtěl zapojit +- i priistrojovku, rychlost otacky teplotu:) to sem taky nenasel to schema zapojeni:). ale jde mi dost o diag, to vyzaduju:)
|
|
|
Návrat nahoru |
|
dodi911 |
Zaslal: po listopad 19, 2012 22:07 pm |
|
|
Založen: 15.10.2009
Příspěvky: 604
Bydliště: Ke
|
Napis Okurovi nech ti posle emulator, tam das minus, plus od spinacky a na kontakt A7 rj privedies zvysny vyvod z emu. Potom nebudes musiet riesit immo. Schema je krasne znazornena.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|