Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » kontrola mapy - Marea 105 JTD |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
KILECKO |
Zaslal: út březen 22, 2011 1:32 am |
|
|
Založen: 22.3.2011
Příspěvky: 4
|
prosím skontroluje mi niekto túto mapu ktorú mám v aute ? ďakujem
|
Komentář: |
|
 stáhnout/zobrazit |
Soubor: |
Marea159B.rar |
Velikost: |
72.54 kB |
Staženo: |
2591 krát |
|
|
Návrat nahoru |
|
Recall |
Zaslal: út březen 22, 2011 6:50 am |
|
|
Založen: 12.3.2011
Příspěvky: 25
Bydliště: CZ
|
|
Návrat nahoru |
|
chiptuning |
Zaslal: út březen 22, 2011 9:14 am |
|
|
Založen: 24.2.2007
Příspěvky: 761
Bydliště: plzen
|
je to uprava , mapy tlaku paliva moc hezky upravene nejsou ani tlak turba , nektere zmeny co tam jsou by byt nemuseli
|
_________________ drag power
|
|
Návrat nahoru |
|
KILECKO |
Zaslal: út březen 22, 2011 11:01 am |
|
|
Založen: 22.3.2011
Příspěvky: 4
|
aha díki. turbo je obtok..... ako krajsie by sa dala upravit mapa tlaku paliva ? a ktoré konkrétne zmeny by tam nemuseli byť ? prikladám ešte originálnu mapu z marei
|
|
|
Návrat nahoru |
|
alpiners2 |
Zaslal: út březen 22, 2011 12:27 pm |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
105ps jtd majú obtokové turbá ale bez ventilu n75. to znamená že zbytočne budeš dvíhať tlak turba v softe, nič sa nezmení. tam zdvihneš tlak turba jedine mechanicky skrátením tiahla z banky alebo regulačným ventilom. pozri sa na turbo a uvidíš že pretlaková hadička vedie z boku slimáka rovno na pretlakovú banku ktorá otvára klapku vo výfukovej vetve a nikde žiadne ventily
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Miki2t |
Zaslal: st březen 23, 2011 23:15 pm |
|
|
Založen: 23.3.2011
Příspěvky: 30
|
Takto je upraveny tlak na rampe.
Co keby sme ho upravili takto ? :
|
|
|
Návrat nahoru |
|
alpiners2 |
Zaslal: čt březen 24, 2011 7:14 am |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
pridával by som až od pol plynu ...
dlžka vstrekovania je 3x
zabudol si na konverznú mapu voltáž rail
|
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: čt březen 24, 2011 11:01 am |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
KILECKO napsal: prosím skontroluje mi niekto túto mapu ktorú mám v aute ? ďakujem 
0bodů ze sta. vyhodit!
|
_________________ v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: čt březen 24, 2011 11:03 am |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
alpiners2 napsal: pridával by som až od pol plynu ...
dlžka vstrekovania je 3x
zabudol si na konverznú mapu voltáž rail
k čemu to?
|
_________________ v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: čt březen 24, 2011 11:20 am |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
Miki2t napsal:
Takto je upraveny tlak na rampe.
Co keby sme ho upravili takto ? : 
ani jedno, ani druhý.
a) pumpa na rail nepracuje zadarmo, čím větší tlak, tím větší odpor, tím víc výkonu padne jen na pohon pumpy
b) množství paliva = tlak v railu x délka otevření vstřiku. jednotka potřebuje zjistit, jak dlouho má otevřít vstřik. takže vezme digitální hodnotu vstřikovací dávky a podle změřeného tlaku v railu přes mapu odečte čas. a teď když někdo zvedne tlak, jednotka akorát použije kratší čas pro otevření ventilu, ale kus výkonu je pryč skrz pohon čerpadla.
c) zvednout tlak by mělo smysl při obrovské vstřikované dávce, pokud by čas otevření vetnilu byl moc dlouhý (vysoké otáčky) a konec vstřiku by byl v nesmyslné poloze za HU. potom by mělo význam uvažovat o zvýšení tlaku z důvodu zkrácení času, nebo použít větších vstřiků.
d) konkrétně v tomhle případě tuner požaduje 1430barů z původních 1350 od poloviny spektra otáček motoru pod plným plynem, ovšem kalibrace pro otevírací čas končí na 1400barech, s tím, že v 1500barech je nula. to znamená, že pokud by tlak v railu skutečně dosáhl 1430barů, délka otevření vstřiku by byla na 70% toho co je potřeba. Ovšem v tomhle případě maximální tlak bude stále a pořád původních 1350barů, naštěstí ho pořád drží ostatní mapy.
|
_________________ v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
|
|
Návrat nahoru |
|
alpiners2 |
Zaslal: čt březen 24, 2011 12:39 pm |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
MNBM napsal: alpiners2 napsal: pridával by som až od pol plynu ...
dlžka vstrekovania je 3x
zabudol si na konverznú mapu voltáž rail
k čemu to?
takže ak nehýbeš tlakom na raily tak prídávaš palivo len natiahnutím dlžky vstrekovania
|
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: čt březen 24, 2011 13:40 pm |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
no jistě. ovšem natahovat nemusíš nic, mapa vstřikovací dávka / tlak v railu / časová délka vstřiku je kalibrovaná v dost velkém rozsahu. pouze pokud by ti rozsah vstřikovací dávky byl málo, tak tu mapu přeškáluješ na větší rozsah.
|
_________________ v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: čt březen 24, 2011 14:23 pm |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
Vcera jsem tady.mel hondu uprava anglie. Vicemene vse nahonene jen natahnutim.doby ale za prdel ho drzely.ostatni mapy. Ted mu nesedi spotreba klasika...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|