Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Chiptuning 101  »  kontrola mapy - Marea 105 JTD
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

kontrola mapy - Marea 105 JTD

Autor Zpráva
KILECKO
Zaslal: út březen 22, 2011 1:32 am Citovat
Založen: 22.3.2011 Příspěvky: 4
prosím skontroluje mi niekto túto mapu ktorú mám v aute ? ďakujem Smile



Marea159B.rar
 Komentář:

stáhnout/zobrazit
 Soubor:  Marea159B.rar
 Velikost:  72.54 kB
 Staženo:  2588 krát

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Recall
Zaslal: út březen 22, 2011 6:50 am Citovat
Založen: 12.3.2011 Příspěvky: 25 Bydliště: CZ
Není to náhodou série?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
chiptuning
Zaslal: út březen 22, 2011 9:14 am Citovat
Založen: 24.2.2007 Příspěvky: 761 Bydliště: plzen
je to uprava , mapy tlaku paliva moc hezky upravene nejsou ani tlak turba , nektere zmeny co tam jsou by byt nemuseli

_________________
drag power
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KILECKO
Zaslal: út březen 22, 2011 11:01 am Citovat
Založen: 22.3.2011 Příspěvky: 4
aha díki. turbo je obtok..... ako krajsie by sa dala upravit mapa tlaku paliva ? a ktoré konkrétne zmeny by tam nemuseli byť ? prikladám ešte originálnu mapu z marei



orig.rar
 Komentář:

stáhnout/zobrazit
 Soubor:  orig.rar
 Velikost:  72.34 kB
 Staženo:  2731 krát

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
alpiners2
Zaslal: út březen 22, 2011 12:27 pm Citovat
Založen: 9.3.2007 Příspěvky: 346 Bydliště: Slovakia
105ps jtd majú obtokové turbá ale bez ventilu n75. to znamená že zbytočne budeš dvíhať tlak turba v softe, nič sa nezmení. tam zdvihneš tlak turba jedine mechanicky skrátením tiahla z banky alebo regulačným ventilom. pozri sa na turbo a uvidíš že pretlaková hadička vedie z boku slimáka rovno na pretlakovú banku ktorá otvára klapku vo výfukovej vetve a nikde žiadne ventily Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Miki2t
Zaslal: st březen 23, 2011 23:15 pm Citovat
Založen: 23.3.2011 Příspěvky: 30

Takto je upraveny tlak na rampe.

Co keby sme ho upravili takto ? :
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
alpiners2
Zaslal: čt březen 24, 2011 7:14 am Citovat
Založen: 9.3.2007 Příspěvky: 346 Bydliště: Slovakia
pridával by som až od pol plynu ...
dlžka vstrekovania je 3x
zabudol si na konverznú mapu voltáž rail
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
MNBM
Zaslal: čt březen 24, 2011 11:01 am Citovat
Založen: 2.1.2011 Příspěvky: 114
KILECKO napsal:
prosím skontroluje mi niekto túto mapu ktorú mám v aute ? ďakujem Smile


0bodů ze sta. vyhodit!

_________________
v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MNBM
Zaslal: čt březen 24, 2011 11:03 am Citovat
Založen: 2.1.2011 Příspěvky: 114
alpiners2 napsal:
pridával by som až od pol plynu ...
dlžka vstrekovania je 3x
zabudol si na konverznú mapu voltáž rail



k čemu to?

_________________
v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MNBM
Zaslal: čt březen 24, 2011 11:20 am Citovat
Založen: 2.1.2011 Příspěvky: 114
Miki2t napsal:

Takto je upraveny tlak na rampe.

Co keby sme ho upravili takto ? :



ani jedno, ani druhý.

a) pumpa na rail nepracuje zadarmo, čím větší tlak, tím větší odpor, tím víc výkonu padne jen na pohon pumpy
b) množství paliva = tlak v railu x délka otevření vstřiku. jednotka potřebuje zjistit, jak dlouho má otevřít vstřik. takže vezme digitální hodnotu vstřikovací dávky a podle změřeného tlaku v railu přes mapu odečte čas. a teď když někdo zvedne tlak, jednotka akorát použije kratší čas pro otevření ventilu, ale kus výkonu je pryč skrz pohon čerpadla.
c) zvednout tlak by mělo smysl při obrovské vstřikované dávce, pokud by čas otevření vetnilu byl moc dlouhý (vysoké otáčky) a konec vstřiku by byl v nesmyslné poloze za HU. potom by mělo význam uvažovat o zvýšení tlaku z důvodu zkrácení času, nebo použít větších vstřiků.
d) konkrétně v tomhle případě tuner požaduje 1430barů z původních 1350 od poloviny spektra otáček motoru pod plným plynem, ovšem kalibrace pro otevírací čas končí na 1400barech, s tím, že v 1500barech je nula. to znamená, že pokud by tlak v railu skutečně dosáhl 1430barů, délka otevření vstřiku by byla na 70% toho co je potřeba. Ovšem v tomhle případě maximální tlak bude stále a pořád původních 1350barů, naštěstí ho pořád drží ostatní mapy.

_________________
v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
alpiners2
Zaslal: čt březen 24, 2011 12:39 pm Citovat
Založen: 9.3.2007 Příspěvky: 346 Bydliště: Slovakia
MNBM napsal:
alpiners2 napsal:
pridával by som až od pol plynu ...
dlžka vstrekovania je 3x
zabudol si na konverznú mapu voltáž rail



k čemu to?


takže ak nehýbeš tlakom na raily tak prídávaš palivo len natiahnutím dlžky vstrekovania
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
MNBM
Zaslal: čt březen 24, 2011 13:40 pm Citovat
Založen: 2.1.2011 Příspěvky: 114
no jistě. ovšem natahovat nemusíš nic, mapa vstřikovací dávka / tlak v railu / časová délka vstřiku je kalibrovaná v dost velkém rozsahu. pouze pokud by ti rozsah vstřikovací dávky byl málo, tak tu mapu přeškáluješ na větší rozsah.

_________________
v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
roland702
Zaslal: čt březen 24, 2011 14:23 pm Citovat
Založen: 21.9.2007 Příspěvky: 636
Vcera jsem tady.mel hondu uprava anglie. Vicemene vse nahonene jen natahnutim.doby ale za prdel ho drzely.ostatni mapy. Ted mu nesedi spotreba klasika...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je pá červen 20, 2025 9:12 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.