Obsah fóra checksum.cz » Software » Proč |
Strana 2 z 2 Jdi na stránku Předchozí 1, 2 |
|
Autor |
Zpráva |
alpiners2 |
Zaslal: čt únor 17, 2011 10:14 am |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
martin testoval si ten programik powerdyn?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Brezka21 |
Zaslal: čt únor 17, 2011 12:12 pm |
|
|
Založen: 24.1.2011
Příspěvky: 104
|
díky chlapi za rady a co teda ty mapy co sem sem dal? dívali ste se naně?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
marquee |
Zaslal: čt únor 17, 2011 16:18 pm |
|
|
Založen: 25.9.2008
Příspěvky: 784
Bydliště: Stř. čechy
|
No díval jsem se na to co jsi vytvořil ty. Ted nám schválně prozraď co jsi v tom upravil, ať víme jestli aspoň víš co děláš, protože jinak zatím nemá cenu se bavit o úpravach. Nejdřív musíš vědět co která mapa dělá. Třeba chceš po turbu aby foukalo 2.173 bar vč Atmosferického tlaku,ale v cca nadmořské výšce která je v čechách průměr ti to limiter ořízne na max 2.150 bar vč Atm. To co po turbu chceš ti nenafouká ani při hladině moře a extrémně nízkém tlaku vzduchu, protože ti to limiter ořízne. Protože i mapa limiteru turba (atmosferický tlak vs. otáčky motoru) existuje. Víš třeba něco o atmosferickém tlaku vzduchu a výšce????Ono teda nejde jen o tlak, ale i o obsah kyslíku ve vzduchu, protože můžeš spálit jen tolik paliva nakolik máš kyslík. I to je třeba znát když ladíš motory. Doporučuju třeba knížku Motory závodních automobilů - Julius Mackerle, nebo třeba články teorie motoru od Jiřího Čecha na skoda.panda.cz
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Brezka21 |
Zaslal: čt únor 17, 2011 17:33 pm |
|
|
Založen: 24.1.2011
Příspěvky: 104
|
marquee napsal: No díval jsem se na to co jsi vytvořil ty. Ted nám schválně prozraď co jsi v tom upravil, ať víme jestli aspoň víš co děláš, protože jinak zatím nemá cenu se bavit o úpravach. Nejdřív musíš vědět co která mapa dělá. Třeba chceš po turbu aby foukalo 2.173 bar vč Atmosferického tlaku,ale v cca nadmořské výšce která je v čechách průměr ti to limiter ořízne na max 2.150 bar vč Atm. To co po turbu chceš ti nenafouká ani při hladině moře a extrémně nízkém tlaku vzduchu, protože ti to limiter ořízne. Protože i mapa limiteru turba (atmosferický tlak vs. otáčky motoru) existuje. Víš třeba něco o atmosferickém tlaku vzduchu a výšce????Ono teda nejde jen o tlak, ale i o obsah kyslíku ve vzduchu, protože můžeš spálit jen tolik paliva nakolik máš kyslík. I to je třeba znát když ladíš motory. Doporučuju třeba knížku Motory závodních automobilů - Julius Mackerle, nebo třeba články teorie motoru od Jiřího Čecha na skoda.panda.cz
Díky za doporučení určitě to počtu, něco o tom vím ale určitě ne moc. Jinak co já vidím tak turbo mi foukne max 2.162 nevím kde si sebral těch 2.173. Jinak máš pravdu s omezením turba v 2.150 to chce upravit...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
marquee |
Zaslal: čt únor 17, 2011 17:38 pm |
|
|
Založen: 25.9.2008
Příspěvky: 784
Bydliště: Stř. čechy
|
já teda nevím mám otevřený ten první soubor, do kterého jsi mimo jiné zapomněl dát orig. a tam je 2.173 pravda v tom druhém ja 2.162, ale já se bavil o tom prvním, který si jak čtu vytvořil ty
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Brezka21 |
Zaslal: čt únor 17, 2011 18:14 pm |
|
|
Založen: 24.1.2011
Příspěvky: 104
|
marquee napsal: já teda nevím mám otevřený ten první soubor, do kterého jsi mimo jiné zapomněl dát orig. a tam je 2.173 pravda v tom druhém ja 2.162, ale já se bavil o tom prvním, který si jak čtu vytvořil ty
Moje chyba... no ale prostě soubor pojmenovaný MOD.bin je ten který sem vytvořil já a k němu je i origo.
Sorry
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Brezka21 |
Zaslal: čt únor 17, 2011 18:56 pm |
|
|
Založen: 24.1.2011
Příspěvky: 104
|
Malá otázečka. Omezovač turba je lepší nastavit na stejnou hodnotu tudíš 2.162 nebo nechat rezervu a nastavit třeba 2.170?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Janosik93 |
Zaslal: ne únor 20, 2011 0:44 am |
|
|
Založen: 26.2.2009
Příspěvky: 727
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko
|
najlepšie je to dať na rovnako. ale ta malinka rezerva tam môže byť
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Brezka21 |
Zaslal: po únor 21, 2011 14:27 pm |
|
|
Založen: 24.1.2011
Příspěvky: 104
|
Janosik93 napsal: najlepšie je to dať na rovnako. ale ta malinka rezerva tam môže byť 
OK ok
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|