Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Chiptuning 101  »  jak přidat více paliva u PD
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 3    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

jak přidat více paliva u PD

Autor Zpráva
alpiners2
Zaslal: út leden 18, 2011 20:21 pm Citovat
Založen: 9.3.2007 Příspěvky: 346 Bydliště: Slovakia
jo, Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
alpiners2
Zaslal: út leden 18, 2011 22:03 pm Citovat
Založen: 9.3.2007 Příspěvky: 346 Bydliště: Slovakia
ale téma je iná, 80mg. Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
roland702
Zaslal: st leden 19, 2011 11:58 am Citovat
Založen: 21.9.2007 Příspěvky: 636
to jsem umel 3 roky tomu. A k cemu to je dobre??? Mit 80mg na diag???
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Brouk
Zaslal: st leden 19, 2011 13:15 pm Citovat
Založen: 1.4.2007 Příspěvky: 1730 Bydliště: Vysočina- Telč
me ukazuje SDI 33 a vic ani tuk ale jen na diag Mr. Green Mr. Green Mr. Green

_________________
upravy software , "pro stale zakazniky" full HW-SW podpora vcetne nejvetsi databaze orig souboru . upravy chip, Fap, klapky, egr, zavady , start stop, CAR-TRUCK-TRACTOR
https://www.facebook.com/pages/Moravia-tuning-chiptuning/152779668154082
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
alpiners2
Zaslal: st leden 19, 2011 13:53 pm Citovat
Založen: 9.3.2007 Příspěvky: 346 Bydliště: Slovakia
roland702 napsal:
to jsem umel 3 roky tomu. A k cemu to je dobre??? Mit 80mg na diag???


ale ja som neprekopal diag soft, ale limitery v softe Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
roland702
Zaslal: st leden 19, 2011 19:40 pm Citovat
Založen: 21.9.2007 Příspěvky: 636
tam zadne limitery nejsou Laughing Laughing navic je ti to uplne k hovnu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
alpiners2
Zaslal: st leden 19, 2011 20:48 pm Citovat
Založen: 9.3.2007 Příspěvky: 346 Bydliště: Slovakia
limitery sú, len ich treba nájsť Wink ak by to bolo k hovnu tak by som po zmene množstva paliva nemusel uberať v n75 15% do mínusu aby uregulovalo tlak turba.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
jipi
Zaslal: st leden 19, 2011 21:47 pm Citovat
Založen: 9.11.2007 Příspěvky: 300
roland daj mu link kde sme to dali (foto), myslím že na CHF
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
alpiners2
Zaslal: st leden 19, 2011 23:52 pm Citovat
Založen: 9.3.2007 Příspěvky: 346 Bydliště: Slovakia
ok, daj link pozriem sa
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
roland702
Zaslal: čt leden 20, 2011 18:16 pm Citovat
Založen: 21.9.2007 Příspěvky: 636
alpiners2 napsal:
limitery sú, len ich treba nájsť Wink ak by to bolo k hovnu tak by som po zmene množstva paliva nemusel uberať v n75 15% do mínusu aby uregulovalo tlak turba.
Laughing Laughing tak jo Laughing Laughing Laughing vidim , ze nemas absolutne paru o tom co tady povidas... pletes si pojem a prujem, nevis jak pracuje EDC15 PD.... ale snazis se aspon. treba to jednou pochopis ale to bude jeste chvili trvat...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
alpiners2
Zaslal: čt leden 20, 2011 18:29 pm Citovat
Založen: 9.3.2007 Příspěvky: 346 Bydliště: Slovakia
Laughing keď myslíš
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
roland702
Zaslal: čt leden 20, 2011 18:34 pm Citovat
Založen: 21.9.2007 Příspěvky: 636
alpiners2 napsal:
Laughing keď myslíš
na nemyslim, ja vim.. ver mi taky.. neber to jako neco spatneho ale je to proste tak..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jipi
Zaslal: čt leden 20, 2011 19:51 pm Citovat
Založen: 9.11.2007 Příspěvky: 300
nj, emulátor je ku..a , ani damos tolko nenapovie Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MNBM
Zaslal: po leden 24, 2011 20:49 pm Citovat
Založen: 2.1.2011 Příspěvky: 114
není problém překalibrovat jenotku, aby uměla pracovat i s 150mg/zdvih
v příloze je vagcom obrázek z EDC15V na stole



EDC15V.jpg
 Komentář:
 Velikost:  107.03 kB
 Zobrazeno:  30245 krát

EDC15V.jpg


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MNBM
Zaslal: po leden 24, 2011 21:09 pm Citovat
Založen: 2.1.2011 Příspěvky: 114
a tady v praxi kalibrace do 70mg/zdvih:
1.9TDI AFV, 2x SMIC, RACE520, GT1749VA, 3BAR MAP, AVF vedení vzduchu včetně MAF, MAF pro ECU suplován takem vzduchu a teplotou, AVF sací potrubí, 240mm spojka, 6st. převodovka, 250tkm na motoru, bez kouře



Schránka 02.jpg
 Komentář:
 Velikost:  422.91 kB
 Zobrazeno:  30238 krát

Schránka 02.jpg



Schránka01.jpg
 Komentář:
 Velikost:  304.66 kB
 Zobrazeno:  30238 krát

Schránka01.jpg



_________________
v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 3    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je pá říjen 03, 2025 17:54 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.