Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » Kontrola mapy - specha :-( |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
laadizz |
Zaslal: st červen 02, 2010 5:12 am |
|
|
Založen: 18.5.2010
Příspěvky: 2
|
Mam prosbicku, potreboval bych zkontrolovat palivovou mapu.Prochazel jsem nejake stare "chipy" a nasel jsem softik pro svoji plechovku VW Passat 96 KW High line r.v.03, Kod motoru AVF. Mel jsem ho pojmenovany jako messenger a vubec nevim od koho to mam, nebo kde jsem ho vyhandloval. Nic mene to po naflashovani jede jak urvany a take o dost lepe, nez mapa, kterou jsem tam mel od Voleska. Mam sice ECMko, winols, ale nedokazu posoudit provedeni, ci v uvozovkach setrnost mapy k turbu atd.. Chtel bych tedy poprosit o nejaky result a pripadne o nejakou korekci, kdyz to bude mozne.. Dikezz
|
Komentář: |
|
 stáhnout/zobrazit |
Soubor: |
messenger.rar |
Velikost: |
157 kB |
Staženo: |
2542 krát |
|
|
Návrat nahoru |
|
m5668443578 |
Zaslal: st červen 02, 2010 6:07 am |
|
|
Založen: 3.3.2008
Příspěvky: 342
Bydliště: Frýdek-Místek, Pardubice, Brandýs nad Labem
|
Množství vstřikovaného paliva je vpohodě, délka vstřiku je moc a jsou upraveny oblasti, které se neupravují. Zbytek není upraven vůbec.
|
_________________ More Power By Me TDi Power
-------------------------------------------------------------
Chiptuning, Diagnostika, Přizpůsobení Km, PIN, IMMO
|
|
Návrat nahoru |
|
alpiners2 |
Zaslal: st červen 02, 2010 7:16 am |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
palivo pri akceleracii je ok. tá dĺžka vstrekovania je prehnaná a ako tak pozerám tak ani vysoké tatry sa nehrabú. každopádne by to jazdilo aj lepšie, len to chce poriadne upraviť a nie takéto pokusy
|
|
|
Návrat nahoru |
|
marquee |
Zaslal: st červen 02, 2010 9:15 am |
|
|
Založen: 25.9.2008
Příspěvky: 784
Bydliště: Stř. čechy
|
Já ti povím odkud tu mapu máš, je z toho cédéčka co dávaj ke Gallettu jako "odzkoušené" mapy nebo jsi to stáhnul někde z netu. Celý to vypadá jako když to někdo dělal v ECM a dal si tam jinej driver a navíc tomu asi moc nerozuměl, turbu to asi neublíží protože na něj nikdo nešáhnul, jezdit to asi bude, ale kvalitní úprava to rozhodně není
|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: st červen 02, 2010 13:23 pm |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2797
|
Na palivo akcelerace nebylo sahnuty, to same turbo a delka vstriku ma jeste jednu mapu navic a ta je taky neupravena.Jinak ty delky vstriku jsou fakt hodne zvednuty, podle me to bude delat kopretinky na vrchu pistu.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
laadizz |
Zaslal: so červen 19, 2010 23:44 pm |
|
|
Založen: 18.5.2010
Příspěvky: 2
|
Zdravim, moc dekuju za rozbor. Takze ho dam radeji pryc. Mam jeste ten puvodni od voleska, tak by me zajimalo, jestli ten je v poradku.. Mohl bych pripadne pozadat o nejakou korekci?
Kazdopadne jsem chel rict, ze bych nikdy zadny "chip" stazeny z internetu nepouzil a uz vubec ne do sveho auta:-)
Kazdopadne dekuju
alpiners2 napsal: palivo pri akceleracii je ok. tá dĺžka vstrekovania je prehnaná a ako tak pozerám tak ani vysoké tatry sa nehrabú. každopádne by to jazdilo aj lepšie, len to chce poriadne upraviť a nie takéto pokusy 
|
Komentář: |
|
 stáhnout/zobrazit |
Soubor: |
muj_origo.rar |
Velikost: |
156.78 kB |
Staženo: |
2564 krát |
|
|
Návrat nahoru |
|
LUBO |
Zaslal: ne červen 20, 2010 8:23 am |
|
|
Založen: 24.2.2008
Příspěvky: 316
|
laadizz napsal: Zdravim, moc dekuju za rozbor. Takze ho dam radeji pryc. Mam jeste ten puvodni od voleska, tak by me zajimalo, jestli ten je v poradku.. Mohl bych pripadne pozadat o nejakou korekci?
Kazdopadne jsem chel rict, ze bych nikdy zadny "chip" stazeny z internetu nepouzil a uz vubec ne do sveho auta:-)
Kazdopadne dekuju
alpiners2 napsal: palivo pri akceleracii je ok. tá dĺžka vstrekovania je prehnaná a ako tak pozerám tak ani vysoké tatry sa nehrabú. každopádne by to jazdilo aj lepšie, len to chce poriadne upraviť a nie takéto pokusy  A SI TAM KDE SI NECHCEL BYŤ.....
|
|
|
Návrat nahoru |
|
alpiners2 |
Zaslal: ne červen 20, 2010 9:01 am |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
ten origo čo si sem dal nieje vôbec origo. tlak turba 1,5 (original je 1,35max), palivo pri akceleracii 80mg pri 2500 otáčkach tiež nieje origo.
ak potrebuješ origo tak si pohľadaj v téme originálne súbory.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
jini |
Zaslal: ne červen 20, 2010 10:58 am |
|
|
Založen: 4.3.2007
Příspěvky: 101
Bydliště: Tišnovsko
|
alpiners2 napsal: ten origo čo si sem dal nieje vôbec origo. tlak turba 1,5 (original je 1,35max), palivo pri akceleracii 80mg pri 2500 otáčkach tiež nieje origo.
ak potrebuješ origo tak si pohľadaj v téme originálne súbory.
citace: Mam jeste ten puvodni od voleska, tak by me zajimalo, jestli ten je v poradku.. Mohl bych pripadne pozadat o nejakou korekci?
To je asi ten druhej - muj_origo
|
|
|
Návrat nahoru |
|
alpiners2 |
Zaslal: ne červen 20, 2010 11:00 am |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
stiahol som ten -môj origo a je upravovaný, originál hodnoty to niesu
|
|
|
Návrat nahoru |
|
jini |
Zaslal: ne červen 20, 2010 11:11 am |
|
|
Založen: 4.3.2007
Příspěvky: 101
Bydliště: Tišnovsko
|
citace: Nic mene to po naflashovani jede jak urvany a take o dost lepe, nez mapa, kterou jsem tam mel od Voleska
Myslím, že toto je zde jako původní co v tom autě měl - "origo"
|
|
|
Návrat nahoru |
|
alpiners2 |
Zaslal: ne červen 20, 2010 12:37 pm |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
veď to je jedno, dozvedel sa čo potreboval vedieť
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|