Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » Jak na to? |
Strana 2 z 2 Jdi na stránku Předchozí 1, 2 |
|
Autor |
Zpráva |
arci.corsaclub |
Zaslal: čt únor 18, 2010 16:35 pm |
|
|
Založen: 15.2.2010
Příspěvky: 11
|
chiptuning: Tak emulator kvuli jednomu autu netreba (vyndat rom a prehrat data je otazka 15min) Popripade pouzit vesi pamet do ni nahrat hned treba dve upravene rom a pak uz jen prepnes cudlik a jedes na jinou rom . Jinak jak pracuje motor vim celkem dobre (ptal jsem se o kolik upravit cislo v nastaveni prubehu jiskry abych upravil predstih treba o jeden stupen , ne co a proc upravit), letiste je cca 4Km od meho baraku i s pristupnou plochou 1,5Km pristavaci drahy coz na mereni zrychleni staci Na maximalku je k dispozici nedaleka dalnice mezi Pce a HK .... Snimac klepani neni problem udelat popripade pouzit neco z nejakeho auta a hodnoty z nej zobrazovat na pametovem oscilu (jsem elektronik) (popripade spatne nastavenej predstih u benzinaku je pekne slyset i uchem ) .... Jeste jednou podotykam ze se me jedna puze o me auto!!! Nebudu se tim zivit!!! A muj motor je C16NZ (1.6i , system rizeni motoru multec, vyrobce RJ Delco) Jinak dale mam co jsem psal vise (kabel + software na cteni dat z ecu za behu) Skus si ten soft pustit pak zjistis ze to pri trose stesti pujde a bude co porovnavat....
|
|
|
Návrat nahoru |
|
arci.corsaclub |
Zaslal: čt únor 18, 2010 16:41 pm |
|
|
Založen: 15.2.2010
Příspěvky: 11
|
vwphun: Jj pocitam i s upravama na motoru. Jinak s omezenym nastavenim pocitam jelikoz tenhle motor dava Rj jen minimum informaci kvuli malemu poctu snimacu. Vim ze nejvic se da dostat chiptuningem z motoru co maj turbo (v planu je casem C20LET)... Proto se to chci zatim nejak naucit jak na to a pak se pustim do neceho pokrocilejisiho.... (prave ze tenhle motor by mohl byt na osvojeni zakladu celkem v pohode jelikoz je to jednoduche, sice na ukor mozneho chiptuningu) PS:Diky za reakci k tematu
|
|
|
Návrat nahoru |
|
LUBO |
Zaslal: čt únor 18, 2010 16:56 pm |
|
|
Založen: 24.2.2008
Příspěvky: 316
|
|
Návrat nahoru |
|
arci.corsaclub |
Zaslal: čt únor 18, 2010 20:53 pm |
|
|
Založen: 15.2.2010
Příspěvky: 11
|
No ja bych taky nevidel sirokopasmovou lamdu za nutnost (prece nepotrebuju vedet jestli jsem spalil 100% paliva ne, jde me o vykon prece ktery neni nejvetsi pokud je lamda 1 tudiz 100% spalena smes (to potrebujem na emise ale ty mam v.....) opravte me jestli se pletu ), konec koncu ten soft co mam ke kabelu obsah CO2 ukaze pomoci dat z RJ.... Jo a proi LUBU: konecne neco co se tematu tyce ale nevim kam jsi tim miril.... Rychlost horeni se prece bude mnenit podle mnozstvi zapaleneho paliva coz se prece meni podle zatizeni motoru, otevreni skrtici klapky a otacek... (s vyssimi otackami musim pocitat ze jsem limitovanej tim aby to stihlo shoret nez se pist dostane do dolni uvrati pokud to bude horet dyl klesa ucinnost) a rychlost horeni benzinu je prece dana fizikalnimi vlastnostmi ne??? (podle mnozstvi) Opravte me jestli melu ptakoviny.... Budu jen rad!!
|
|
|
Návrat nahoru |
|
LUBO |
Zaslal: čt únor 18, 2010 21:37 pm |
|
|
Založen: 24.2.2008
Příspěvky: 316
|
arci.corsaclub napsal: No ja bych taky nevidel sirokopasmovou lamdu za nutnost (prece nepotrebuju vedet jestli jsem spalil 100% paliva ne, jde me o vykon prece ktery neni nejvetsi pokud je lamda 1 tudiz 100% spalena smes (to potrebujem na emise ale ty mam v.....) opravte me jestli se pletu ), konec koncu ten soft co mam ke kabelu obsah CO2 ukaze pomoci dat z RJ.... Jo a proi LUBU: konecne neco co se tematu tyce ale nevim kam jsi tim miril.... Rychlost horeni se prece bude mnenit podle mnozstvi zapaleneho paliva coz se prece meni podle zatizeni motoru, otevreni skrtici klapky a otacek... (s vyssimi otackami musim pocitat ze jsem limitovanej tim aby to stihlo shoret nez se pist dostane do dolni uvrati pokud to bude horet dyl klesa ucinnost) a rychlost horeni benzinu je prece dana fizikalnimi vlastnostmi ne??? (podle mnozstvi) Opravte me jestli melu ptakoviny.... Budu jen rad!!
MAXIMALNY VYKON-LAMBDA 0.88 začni sa učiť...www.esner.cz
|
|
|
Návrat nahoru |
|
arci.corsaclub |
Zaslal: čt únor 18, 2010 22:00 pm |
|
|
Založen: 15.2.2010
Příspěvky: 11
|
Jj prave proto jsem psal ze nepotrbuji lamda 1 to je jen kvuli emisim ze?? Kzdopadne to co si napsal je podstatnej udaj a pisu si ho do notysku diky za info Lubo... Kolik je optimalni pomer smesi na lamda 1? Myslim ze je to 14,7:1 (vzduch:benzin) jestli si to pamatuju dobre.. Tzn pro max vykon potrbuju potrbuju pomer cca 14:1 ne?? Jinak stranku prostuduju a myslim ze se s nima zna bratranec ktery zacina se servisem motorek.... (dela deset let v servisu nisan autoelektriku a diagnostiku + na sebe oravy elektroniky motoru s Wagem co si poridil uz asi pred peti lety)
|
|
|
Návrat nahoru |
|
arci.corsaclub |
Zaslal: čt únor 18, 2010 22:18 pm |
|
|
Založen: 15.2.2010
Příspěvky: 11
|
No kazdopadne jsem zvedavej na ten soft co jsem sehnal k tomu kabelu jak bude ukazovat... Ted me corsa nejezdi jelikoz se me kvuli spatnemu predstihu nejspis podpalil ventil (jede na tri hrnky, druhej valec bez tlaku (muzu za to ja, kdyz jsem to ladil tak jsem to trosku preladil a rikal si ze to jeste chvilku prezije (bylo slyset ze jsem to prehnal ale jela jako raketa a ja chtel vedet co si necha libit) ale neprezila ).. Kazdopadne v sobotu nahazuju novej motor tak to hned otestuju uz se na to tesim jak to bude fakat... Pak se hned pustim do uprav ROM a uvidime jestli budu zase shanet novej motor (nastesti je na kazdem kroku za par kacek) nebo vykrocim tou spravnou nohou .. Nic horsiho se snad nestane
|
|
|
Návrat nahoru |
|
LUBO |
Zaslal: čt únor 18, 2010 22:41 pm |
|
|
Založen: 24.2.2008
Příspěvky: 316
|
arci.corsaclub napsal: No kazdopadne jsem zvedavej na ten soft co jsem sehnal k tomu kabelu jak bude ukazovat... Ted me corsa nejezdi jelikoz se me kvuli spatnemu predstihu nejspis podpalil ventil (jede na tri hrnky, druhej valec bez tlaku (muzu za to ja, kdyz jsem to ladil tak jsem to trosku preladil  a rikal si ze to jeste chvilku prezije (bylo slyset ze jsem to prehnal ale jela jako raketa a ja chtel vedet co si necha libit) ale neprezila ).. Kazdopadne v sobotu nahazuju novej motor tak to hned otestuju  uz se na to tesim jak to bude fakat... Pak se hned pustim do uprav ROM a uvidime jestli budu zase shanet novej motor (nastesti je na kazdem kroku za par kacek) nebo vykrocim tou spravnou nohou  .. Nic horsiho se snad nestane 
Bohata zmes ti neuškodi-CHUDOBNA ti popali všetko...HORENIE SA ZMENI NA SAMODETONACIU....STIAHNI SI EŠNEROVU LAMBDA SONDA PROGRAM....
|
|
|
Návrat nahoru |
|
LUBO |
Zaslal: čt únor 18, 2010 22:51 pm |
|
|
Založen: 24.2.2008
Příspěvky: 316
|
arci.corsaclub napsal: Jj prave proto jsem psal ze nepotrbuji lamda 1 to je jen kvuli emisim ze?? Kzdopadne to co si napsal je podstatnej udaj a pisu si ho do notysku  diky za info Lubo... Kolik je optimalni pomer smesi na lamda 1? Myslim ze je to 14,7:1 (vzduch:benzin) jestli si to pamatuju dobre.. Tzn pro max vykon potrbuju potrbuju pomer cca 14:1 ne?? Jinak stranku prostuduju  a myslim ze se s nima zna bratranec ktery zacina se servisem motorek.... (dela deset let v servisu nisan autoelektriku a diagnostiku + na sebe oravy elektroniky motoru s Wagem co si poridil uz asi pred peti lety)
12.8:1 POUŽIVAM-PRE ZAVODNE- 4-TAKTY...
|
Komentář: |
|
Velikost: |
228.56 kB |
Zobrazeno: |
16997 krát |

|
|
|
Návrat nahoru |
|
arci.corsaclub |
Zaslal: pá únor 19, 2010 13:15 pm |
|
|
Založen: 15.2.2010
Příspěvky: 11
|
12,7:1 Dalsi super udaj ... Na ten soft. jsem mrknul a vypada to poravdu suprove a ten prevodnik je i za ceklem slusne kese i s tou sondou to nestoji svet... Asi do toho pujdu ... Jinak i procteni navodu toho softu ma smysl... Dik Lubo
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|