Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » ecu hybrid technology? |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
PatoTT |
Zaslal: út říjen 23, 2012 3:24 am |
|
|
Založen: 3.10.2012
Příspěvky: 59
|
Cauko, mam jednu otazku. Snazim sa rozsirit svoje vedomosti co sa tyka ecu motorov. Narazil som na frazu ecu hybrid technology (napr. delco). Moze mi niekto skuseny vysvetlit v com sa odlisuje od klasickej RJ napr EDCxx? Je to tym ze neni na klasickom plosaku ale je zaliata priehladnym gelom na keramickej platni alebo je v tom nieco viac? Dakujem
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: út říjen 23, 2012 6:18 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
|
Návrat nahoru |
|
PatoTT |
Zaslal: út říjen 23, 2012 8:09 am |
|
|
Založen: 3.10.2012
Příspěvky: 59
|
DIGI-DELETED napsal: http://cs.wikipedia.org/w/index.php?title=Speci%C3%A1ln%C3%AD%3AHled%C3%A1n%C3%AD&profile=default&search=hybrid&fulltext=Search
poví mi někdo co to je jeden volt ? abych si rozšířil znalosti ... 
schvalne skus si o tom na nete nieco najst, a este raz si precitaj co som sa pytal, ak sa tu na takuto vec nemozem opytat potom je snad namieste otazka pre koho je tu vlastne toto forum a preco si tu ty... vy vsetci profici ho predsa nepotrebujete nie? Nepoznas ma a ani nevies kde pracujem tak neodsudzuj.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: út říjen 23, 2012 8:25 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
nemusím nic hledat na netu , přibližně od roku 198x se už dělají hybridní obvody , četl jsem o tom na základní škole ještě za komančů , když vydavala technickou dokumentaci jen Tesla Rožnov....
destička je většinou z keramiky , na ni jsou přilepene či připajene součástky (ty co se do klasickeho integrače nevejdou jako třeba kapacity - mimochodem jednotka kapacity je jeden voltampér)a cele to byva zalite gelem...
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
PatoTT |
Zaslal: út říjen 23, 2012 8:52 am |
|
|
Založen: 3.10.2012
Příspěvky: 59
|
DIGI-DELETED napsal: nemusím nic hledat na netu , přibližně od roku 1988 se už dělají hybridní obvody , četl jsem o tom na základní škole ještě za komančů , když vydavala technickou dokumentaci jen Tesla Rožnov....
destička je většinou z keramiky , na ni jsou přilepene či připajene součástky (ty co se do klasickeho integrače nevejdou jako třeba kapacity - mimochodem jednotka kapacity je jeden voltampér)a cele to byva zalite gelem...
nevim kde pracuješ , ale jestli tohle nevíš , tak nevím co potom hledáš na odbornem foru ???
Aha takze odbornici na tomto fore udavaju kapacitu vo voltamperoch... a potom el. vykon je v chipkonoch viem ze si to myslel ako zart, to co si mi napisal viem neboj, poznam hybridny obvod, ja som chcel vediet ci to v ponati automobilovej ecu neznamena nieco viac - vid moju prvu otazku. Dobre jednoducho neznamena, je to len podla hybridnych obvodov vovnutri - to je to co som chcel vediet dakujem
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: út říjen 23, 2012 13:48 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
voltampér a nebo farad , to je fuk , hlavně že edc...
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: čt říjen 25, 2012 10:26 am |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2797
|
|
Návrat nahoru |
|
PatoTT |
Zaslal: čt říjen 25, 2012 12:05 pm |
|
|
Založen: 3.10.2012
Příspěvky: 59
|
odkazov je milion to ano ale skus si ich preklikat,to uz neni moc toho potom. Ja som asi zle formuloval prvu otazku, uznavam lebo ja viem co je ta technologia akou su ecu vyrobene len som si chcel ujasnit ci sa nazyvaju iba podla toho alebo preto ze mozu zdruzovat viac riadiacich prvkov dohromady napr. motor + mcp prevodovka atd. Uz v tom mam jasno je to len podla tej technologie. Dakujem
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: čt říjen 25, 2012 12:15 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
hybrid - věc která je složena s jiných částí než byl puvodní záměr
hybridní obvody se používaly v době kdy nebyla možnost řešit daný problém standartní montáží kvuli velikosti na keramickou desku byly umistěny obvody bez pouzdra celková velikost se potom změnila až o 80% další výhodou hybridu je poměrně vysoká odolnost proti vibracím oproti klasické montáži na DPS nevýhodou hybridu je nemožnost měnit obvodové zapojení ale vzhledem k tomu že se používá pro jednoučelové záležitosti tak není potřeba změny v zapojení
tolik k této technologii
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
vali |
Zaslal: pá listopad 02, 2012 3:42 am |
|
|
Založen: 7.9.2008
Příspěvky: 62
Bydliště: České Budějovice
|
Co pouzivate na odstraneni toho gelu, aby se na to dalo pajet?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
djkenny |
Zaslal: út listopad 06, 2012 20:57 pm |
|
|
Založen: 6.11.2008
Příspěvky: 296
Bydliště: Jičín
|
|
Návrat nahoru |
|
vali |
Zaslal: pá listopad 16, 2012 22:19 pm |
|
|
Založen: 7.9.2008
Příspěvky: 62
Bydliště: České Budějovice
|
|
Návrat nahoru |
|
|