| Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  Jak provést základní nastavenšktrící klapky na Audi A6 | 
	
	
		| 
			
			Strana 1 z 1     | 
	
	
		 | 
	
	
		| Autor | 
		Zpráva | 
	
	
	
		| ViperX2 | 
		
			
				
					 Zaslal: st březen 02, 2011 20:19 pm | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| 
			
			
			
			Založen: 30.11.2009
			Příspěvky: 63
			
		 | 
		
			
				
					| Chlapi, pod jaký kanálem provést zíkladní nastavení šktící klapky na Audi A6 4F 3,0tdi r.v.05?Nebo stačí jen na ř.j. motoru do kanálů 0 zadat 000v základním nastavení nebo se tam musí zadávat konkrétní kanál?Předem moc děkuji za veškeré rady.
           | 
				 
				
					| 
            
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			          
		 | 
	
	
		| dodi911 | 
		
			
				
					 Zaslal: st březen 02, 2011 20:41 pm | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| 
			
			
			
			Založen: 15.10.2009
			Příspěvky: 604
			Bydliště: Ke
		 | 
		
			
				
					| 3,0 tdi? zakl. nastavenie s.k. robis na benzine
           | 
				 
				
					| 
            
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			         
		 | 
	
	
		| ViperX2 | 
		
			
				
					 Zaslal: st březen 02, 2011 22:32 pm | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| 
			
			
			
			Založen: 30.11.2009
			Příspěvky: 63
			
		 | 
		
			
				
					| No a ta klapka co je před chladičem od turba?
           | 
				 
				
					| 
            
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			          
		 | 
	
	
		| anydraj | 
		
			
				
					 Zaslal: čt březen 03, 2011 7:35 am | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| 
			
			
			
			Založen: 26.2.2007
			Příspěvky: 2802
			
		 | 
		
			
				
					| Chcipak, aby se motor pri vypnuti netrepal.A taky za jizdy se mirne uzavira, kdyz neni motor zatizen, zrejme kvuli emisim.
           | 
				 
				
					| 
            
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			          
		 | 
	
	
		| anydraj | 
		
			
				
					 Zaslal: čt březen 03, 2011 7:41 am | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| 
			
			
			
			Založen: 26.2.2007
			Příspěvky: 2802
			
		 | 
		
			
				
					blok 44 Základní nastavení: klapky v sacím potrubí, řada válců 1
 
 
1) Teplota chladicí kapaliny minimálně 80 °C
 
 
2) Krátce vypněte zapalování, poté nastartujte motor
 
 
3) Zahajte základní nastavení, blok 44
 
 
4) Dbejte na pokyny pro řidiče (musí být sešlápnuty pedály)
 
 
5) Počkejte, až otáčky motoru vzrostou na cca 2800/min
 
 
Poznámka:
 
 
Klapky v sacím potrubí řady válců 1 se teď v časových intervalech střídavě otevírají a zavírají.
 
 
    Požadované hodnoty při "klapka OT":
 
 
       Otáčky motoru:            cca 2800/min
 
 
       Buzení:                   klapka OT
 
 
       Skut. hodnota mn. vzduchu:       [mg/zdvih]
 
 
       Klapky v sacím potrubí, řada 1, zpět.hlášení:  3 ... 7 %
 
 
    Požadované hodnoty při "klapka ZAV":
 
 
       Otáčky motoru:            cca 2800/min
 
 
       Buzení:                   klapka ZAV
 
 
       Skut. hodnota mn. vzduchu:       [mg/zdvih]
 
 
       Klapky v sacím potrubí, řada 1, zpět.hlášení:  93 ... 97 %
 
 
    Rozdíl množství vzduchu mezi "klapka OT/ZAV": min. 20 mg/zdvih
           | 
				 
				
					| 
            
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			          
		 | 
	
	
		| ViperX2 | 
		
			
				
					 Zaslal: čt březen 03, 2011 22:11 pm | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| 
			
			
			
			Založen: 30.11.2009
			Příspěvky: 63
			
		 | 
		
			
				
					| Ok Andrej, díky moc za radu.O výkendu to vyzkouším.
           | 
				 
				
					| 
            
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			          
		 | 
	
	
		| chiptuning | 
		
			
				
					 Zaslal: pá březen 04, 2011 9:48 am | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		
			 
			
			
			Založen: 24.2.2007
			Příspěvky: 761
			Bydliště: plzen
		 | 
		
			
				
					a jeste to same co psal anydraj v kanale 55 pro klapku rada valcu 2  
           | 
				 
				
					
             _________________ drag power
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			           
		 | 
	
	
		 |