Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diskuze mimo mísu  »  i takto vypadá reklama na chiptuning.
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

i takto vypadá reklama na chiptuning.

Autor Zpráva
DIGI-DELETED
Zaslal: st květen 15, 2013 18:36 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
citace : Dovolte, abychom Vás přivítali na stránce zabývající se zvyšováním výkonu motorů pomocí “datové modifikační mapy” o které se poslední dobou stále více mluví. Každý se už setkal s neodborně čipovanými auty, které za sebou zanechávají kouř dýmu, což dělá nemilou vizitku nejen majiteli, ale celému oboru této činnosti.

Zkusíme z počátku stručně shrnout nějaké základní informace a zkušenosti. Prvně objasníme: Co vlastně chiptuning (čiptuning) znamená? Chiptuning je programová cesta ke zvýšení výkonu automobilu. Dnešní automobily jsou vybaveny elektronickými řídicími jednotkami ECU (Engine Central Unit), které ovlivňují vstřikované množství směsi a řídí zapalování v závislosti na provozním stavu motoru. Výrobci automobilů jsou nuceni sestavovat tyto řídicí programy podle určitých kritérií a se značnými rezervami. Jednoduše řečeno – automobil, který sjede z výrobní linky, musí fungovat stejně dobře v extrémně teplých i extrémně chladných klimatických podmínkách. Proto je datové pole sériového programu dostatečně široké a musí zohledňovat celou řadu kritérií. V důsledku toho je pak ovšem výkon motoru pod možností automobilu. Tento fakt se však dá v celku snadno a bezpečně změnit, a to úpravou dat uložených v paměti řídicí jednotky, tzv. chiptuningem. Problematickou otázkou je pouze udělat kvalitní modifikaci, což v dnešní době je problém, protože se začíná hodně lidi do této oblasti “srát” a tvrdit, že mají kvalitní modifikace. V konečném důsledku časem majitel zjistí, že se mu motor za 100 tisíc kilometrů chová jak vychozený traktor tj. vyšlehaný zvuk a mimořádně zvětšený kouř z výfuku a to nemluvím o předčasném odcházení všech dílů související s touto úpravou. Toto je jen slabý příklad, protože většinou u neodborných úprav odchází předčasně turbo a motor se více opotřebovává. Majitel pak zjistí, že daný “kvalitní” čiper už nezvedá telefon a modifikaci dělal doma na svém počítači a na softwaru, který si zdarma stáhl z internetu, kde v originální mapě přidal nějaké hodnoty okoukané z jiných vzorů a auto jede jak z praku. Paráda, pan čiper je vyučený kuchař…

Dost urážek na jiné a představíme naše modifikace. Jelikož se už čipováním zabýváme několik let, tak člověk časem zjistí, že je pouze několik firem, které mají kvalitní modifikace.



mazec ne ? Laughing Laughing Laughing

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martin
Zaslal: st květen 15, 2013 19:20 pm Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
nj klasický keci na konkurenci jak říkám okázaná platí keci nemaj žádnou cenu
každej mele jak to umí ale zajimavý že každej co takhle blbě mele umi jen ropáka ty co nekecaj tak uměj i benzináky a ty co fakt uměj dělaj turbo benziny je jich spousta co to uměj protože to nejsou dementi maj vzdělání v oboru a maj svojí práci jako koníček uměj motor rozebrat a složit a chápou jeho funkce a kokoti co uměj akorát zelenou barvou natřít brzdiče a nalepit hromadu píčovin lepidlem na okna prostě tuněj stroje na stlačenej dehet a říkaj já jsem dieselguru Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green


a to že jde motor srát po 100tis je normální pokud má seriový kosti jenže to jsme zas u toho prachy a prachy nj

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: st květen 15, 2013 19:33 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
vtip je že toto píše člověk co v životě motor nerozebral a co se softu týká , tak je jen a pouze překupuje .. Laughing Laughing

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vaha
Zaslal: st květen 15, 2013 19:55 pm Citovat
Založen: 6.5.2007 Příspěvky: 1570 Bydliště: hk kraj
zase tvůj starej dobrej kamaárd z ostravy Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Okura
Zaslal: st květen 15, 2013 19:58 pm Citovat
Založen: 4.10.2008 Příspěvky: 2181 Bydliště: Ostrava
to víš Ostrava je město netušených možností Very Happy

_________________
Immo emu, http://eshop.autoelectronic.cz/ new - Alfa/Fiat immo emu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
automara1
Zaslal: st květen 15, 2013 20:20 pm Citovat
Založen: 22.2.2009 Příspěvky: 523 Bydliště: s+s čechy
Jé DIGI a jsem si myslel,že je to tvůj nový slogan Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

_________________
I pád na držku je pohyb dopředu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tymon
Zaslal: st květen 15, 2013 23:31 pm Citovat
Založen: 20.3.2011 Příspěvky: 13 Bydliště: North
hele co to je vlastne zac, ten pan Ing. Vladislav Vančura, Ph.D.? Mel uz s nim nekdo osobni setkani?

_________________
ble
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: čt květen 16, 2013 6:38 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
no to je jeden z nějvětších výrobců nalejvačů v čr...
a já si říkám odkud ti dementi berou název "mapa" pro file z ecu...
ale asi už se jim 1500 nebo kolik stojí "překupsoft" z mta4cars zdá moc , tak zkouší nalejvat křížem krážem co se dá , aby to vydělalo aspon něco... Laughing Laughing

jinak tady ještě jeden "odborný text " od člověka který nikdy neupravil ani jeden jediný software :


citace:
Různé způsoby „chipování“ vozu – aneb i takto se chipuje

Podvodný tuning
V první řadě bychom rádi varovali před jistým standardem dnešní doby a tím je „virtuální chiptuning“. V poslední době nás navštívilo mnoho zákazníků, kteří i na první pohled renomovaným firmám zaplatili za chiptuningovou úpravu, ale za dané peníze dostali jen báječné divadlo, krásné papíry, nabídku úžasných služeb, službu až do domu, ale to nejpodstatnější nedostali. A tím je vlastní úprava vozu. Tyto firmy většinou „dokáží“ nachipovat každý vůz, dokonce dle zkušenosti z poslední doby i ty vozy, které nemají diagnostickou zásuvku a ani je nelze vůbec nachipovat (pakliže nemáte šroubovák na poladění mechanického palivového čerpadla).

Bylo vzneseno mnoho trestních oznámení, ale než se celé zdlouhavé případy dořeší tak firmy pracují jak o život dále, bez jakýchkoli ostychů. Pozor na první pohled výhodné nabídky v supermarketech, kdy dostáváte slibované úžasné ceny při okamžité reakci (do 24hodin) a podobně. Tyto firmy mají běžně „nachipováno“ během 15 minut, kdy bezhlavě koukají do PC a dělají, že něco dělají. Rádi vám o tomto počínání povíme více... Za posledních 6 měsíců jsme prověřili celkem 15 vozů, kde jsme schopni jednoznačně prokázat, že vůz nebyl nijak upraven a 5 vozů, kde to nebylo ani fyzikálně možné. I u těchto vozů byla hozena diagnostická zásuvka někam pod sedačku a chipovalo se jak o život.

Virtuální chiptuning odhalený slovenským časopisem AT magazin.

Black boxy, aneb černé škatulky
Prakticky se již vůbec nejedná o postatu chiptuningu. Je to vlastně síto informací, kdy to některou hodnotu přijme a jinou upravenou odešle. Turbo si tedy např. myslí, že má natlakováno na 1,5, ale ve skutečnosti už má tlak 1,8 a další a další věci, které nejsou úplně ideální pro kontrolu řízení palivového procesu. Řídící jednotka nemá šanci reagovat na řadu pokynů, jelikož se k ní vlastně nedostanou.

Výjimkou není ani případ, kdy daný „black box“ je jen v plastu zalitý jeden odpor a prodávaný za cenu několika tisíc. Abychom ale nekřivdili všem takovýmto přístrojům, existují i takové, které umí řešit svým procesorem nutné situace daleko obratněji, ale ty se u renomovaných firem dostávají cenově na několik desítek tisíc a využívá se jich hlavně jen v případech, kdy není možná regulerní varianty změny řídícího software přímo v řídící jednotce motoru.

Tuning typu „universální software“
Tito úpravci jsou většinou nejlevnější a dost často nemají ani vlastní provozovnu... Jezdí hlavně po parkovištích, nebo tuning nabízí mimochodem k jiným opravám aut. Mají v lepším případě nakoupená CD s různými již hotovými SW z celého světa, popřípadě si tyto SW tahají z různých pirátských webů. Výsledkem je neprověřený software, který se většinou nahrává do vozů metodou „pokus-omyl“. Při těchto úpravách se dá dospět k nějvětším újmám na vozech. Máme i několik případů, kdy byl do vozu s automatickou převodovku instalován SW na manuální verzi a motor po té během každého řazení „vylítnul“ s otáčkami do červeného pole, jelikož si SW neřekl o snížení paliva během řazení... Tito úpravci ani neumí nijak hýbat s úpravou v případě potřeby. Co mají, to dají...

Tuning ala „trojčlenka“
Pod tímto pojmem vidíme úpravce, kteří už došli k tomu, že se snaží úpravy dělat sami. Je to z jednoduchého důvodu: stačí investovat jen trochu času a bez peněz za kupování drahého SW se může začít. Tyto úpravci, ale díky svým technickým možnostem, dosáhnou jen na nejzákladnější parametry, jako je tlak turba, množství paliva a regulace plynového pedálu. Aby dosáhli tuningových hodnot jako renomovaní tuneři, tak ale dost často tyto hodnoty šponují do limitních stavů, kdy je jen otázkou času životnost turba, vstřiků apod.

Jediný správně provedený tuning
Jedinou správnou a zodpovědnou úpravou vozu je tuning pro každý vůz originální a jedinečný, kde dochází k úpravě veškerých potřebných parametrů a díky tomu nejsou tolik namáhané žádné části motoru ani turba. Výsledkem je nejen dobrý výkon a kroutící moment, ale hlavně i průběhy těchto zásadních veličin – jelikož průběh je daleko zásadnější pro příjemný pocit s jízdy než maximální hodnota někde ve vysoké části grafu otáček.





nejkomičtější na tom je to , že oni i "opravují" tuningy"
nedavno jsem řešil s adminem jedno auto které někdo v domažlicích vzdáleně nalil a problém tam byl v regulaci turba , auto přefukovalo..
ale páč nalejvač , ač má k dispozici zdroj kvalitního sw neumí změřit a diagnostikovat regulaci turba (asi to není důležité umět) tak to dopadlo tak že auto nakonec skončilo v Plzni u této firmy co je autorem textu...
tam nějakou regulaci turba neřešili (taky je to na ně po 15 letech tuningu velká neznámá) a rovnou si nechali u svého dodavatele přizvednout limiter tlaku o cca dalších 200mbar , nouzák se tím pádem "opravil"

samozřejmě pánovi řekli , že původní soft byl celý špatně .....

tak si říkám kam ten svět spěje , když lidé ze základními znalostmi read and write se takto bijí v prsa a považují za odborníky...

Rolling Eyes Laughing Laughing

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Okura
Zaslal: čt květen 16, 2013 7:30 am Citovat
Založen: 4.10.2008 Příspěvky: 2181 Bydliště: Ostrava
řekl bych že kvalitní tuner nepotřebuje takhle dlouhý seznam své reklamy. A pokud ji napíše jde vidět že se nudí a nemá co dělat, jinak by na ní neměl čas Smile

_________________
Immo emu, http://eshop.autoelectronic.cz/ new - Alfa/Fiat immo emu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
automara1
Zaslal: čt květen 16, 2013 9:08 am Citovat
Založen: 22.2.2009 Příspěvky: 523 Bydliště: s+s čechy
Jenže vtip je v tom,že tohle na ta lidi funguje chytnou se toho jak hovno košile a to pozadí následky nezkoumají je to takhle se vším.Čím větší keci tím více zákazníků Smile

_________________
I pád na držku je pohyb dopředu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je pá červenec 04, 2025 11:52 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.