Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diskuze mimo mísu  »  Profesionální zvýšení výkonu od úpravce s normou ISO
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 4 z 4    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Profesionální zvýšení výkonu od úpravce s normou ISO

Autor Zpráva
tpower
Zaslal: po listopad 24, 2014 11:01 am Citovat
Založen: 7.2.2013 Příspěvky: 211
roland702 napsal:
Tpower, jedna technicka, jak budes mit vyresenou regulaci retarderu?? Spousta firem se s tim trapi. Ty realne hodnoty vykonu uz pri prvnim mereni aniz by byla vypocitane ztraty, to se da jak udelat? Chapu ze se da vypocitat max vykon na kolech ale na motoru???


Jak myslis ze se s tim trapi?
Na kolech hned, na motoru se ztraty zmeri pri relativne rychlem dojezdu. Tohle vse uz je vymyslene a u nekterych brzd to uz funguje leta Smile

_________________
www.tdichip.cz, www.tpower.cz
oficiální zastoupení EVC pro ČR a SR
WinOLS, OLS300, BDM100, BSL100, CMD, FGTech, Byteshooter, Abrites, tPower dyno ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tpower
Zaslal: po listopad 24, 2014 11:02 am Citovat
Založen: 7.2.2013 Příspěvky: 211
eazy20 napsal:
tpower napsal:
Musim rict, ze zajem je najednou dost velky - na to jak jsem si myslel ze je CR mala a nikdo uz brzdu chtit ani nemuze Very Happy

Taky potesime majitele "valce z Kolina" a dalsich "homemade" brzd moznosti upgrade - promenime ho v opravdovou a funkcni brzdu Smile

Par informaci co pripravujeme na poli brzd naleznete zde: http://www.tdichip.cz/tpower-dyno ...


a aka je cena tej tpower dyno 2wd?


Ceny budou zverejnene po uvolneni do prodeje, nyni na dotaz po telefonu.

_________________
www.tdichip.cz, www.tpower.cz
oficiální zastoupení EVC pro ČR a SR
WinOLS, OLS300, BDM100, BSL100, CMD, FGTech, Byteshooter, Abrites, tPower dyno ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tpower
Zaslal: po listopad 24, 2014 11:03 am Citovat
Založen: 7.2.2013 Příspěvky: 211
K napsal:
Žádná neexistuje. Smile


Ty aby ses neozval, pockej si a uvidis ...

Krom toho to nikomu nevnucuju, jen davam nabidku ...

_________________
www.tdichip.cz, www.tpower.cz
oficiální zastoupení EVC pro ČR a SR
WinOLS, OLS300, BDM100, BSL100, CMD, FGTech, Byteshooter, Abrites, tPower dyno ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: po listopad 24, 2014 16:23 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
tak jsem tak přmýšlel postavit taky vlastní brzdu : diferák z kamionu plus kardan a retarder ..
mezi retarder a diferak dat zkrutný měřič momentu .....

http://www.e-automatizace.cz/ebooks/mmv/moment/moment_zakladni_typy_mericu.htm

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tpower
Zaslal: po listopad 24, 2014 16:39 pm Citovat
Založen: 7.2.2013 Příspěvky: 211
DIGI-DELETED napsal:
tak jsem tak přmýšlel postavit taky vlastní brzdu : diferák z kamionu plus kardan a retarder ..
mezi retarder a diferak dat zkrutný měřič momentu .....

http://www.e-automatizace.cz/ebooks/mmv/moment/moment_zakladni_typy_mericu.htm


Ono je to v principu jednoduche, jen to nejak zkoumlat dohromady a osadit nejakou elektronikou Very Happy
On vetsinou neni problem primo v zeleze, ale ve sberu dat a jejich zpracovani ...

_________________
www.tdichip.cz, www.tpower.cz
oficiální zastoupení EVC pro ČR a SR
WinOLS, OLS300, BDM100, BSL100, CMD, FGTech, Byteshooter, Abrites, tPower dyno ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: po listopad 24, 2014 16:59 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
jasny, ale co ja vim a nebo nevim tak vetsinou se prepocitava vykon ,kterej se vytopi z retarderu na kroutak
nebo to maj osazeny zkrutnymi tenzometry ? protože z toho tenzometru přepočítáš moment nezavisle na otačkach a retarderem si přibrzdíš jak potřebuješ ne ? ale třeba se pletu a je to všechno úplně jinak... Rolling Eyes

http://www.omegaeng.cz/toc_asp/frameset.html?book=Pressure&file=TQ505

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
geri
Zaslal: po listopad 24, 2014 17:24 pm Citovat
Založen: 5.11.2007 Příspěvky: 243
nejdůležitější všech těchto firem je napsat jsme nej... jediní...atd. vyvíjíme, profesionální atd.
A tyto slova se oběvují v každé druhé větě... tak nevím jak Vy ale já mám jasno... A mohou mít reklamu jak chtějí. A všichny staví auta na závody atd a nikde není nic vidět. Prostě papír snese vše...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
roland702
Zaslal: po listopad 24, 2014 21:35 pm Citovat
Založen: 21.9.2007 Příspěvky: 636
DIGI-DELETED napsal:
jasny, ale co ja vim a nebo nevim tak vetsinou se prepocitava vykon ,kterej se vytopi z retarderu na kroutak
nebo to maj osazeny zkrutnymi tenzometry ? protože z toho tenzometru přepočítáš moment nezavisle na otačkach a retarderem si přibrzdíš jak potřebuješ ne ? ale třeba se pletu a je to všechno úplně jinak... Rolling Eyes

http://www.omegaeng.cz/toc_asp/frameset.html?book=Pressure&file=TQ505
sila je snimana nakalibrovanym senzorem sily. Retarder se toci a vyrive proudy tahnou jadro na stranu a tlaci na onen snimac. Cely pruser je ale regulace retarderu. Pocitac da povel ale nez civky udelaji zmenu jsou uz jine otacky. A muze se velice jednoduse stat ze retarder zacne kmitat a ovlivni vyslednou krivku. Prave proto jsem se ptal jak bude regulovan. Moznosti je spousta. Ale odpoved zadna coz jsem tak trochu cekal.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
roland702
Zaslal: po listopad 24, 2014 21:41 pm Citovat
Založen: 21.9.2007 Příspěvky: 636
DIGI-DELETED napsal:
tak jsem tak přmýšlel postavit taky vlastní brzdu : diferák z kamionu plus kardan a retarder ..
mezi retarder a diferak dat zkrutný měřič momentu .....

http://www.e-automatizace.cz/ebooks/mmv/moment/moment_zakladni_typy_mericu.htm
na zakladni mereni nepotrebujes temer nic specialniho. Snimac otacek, znat moment setrvacnosti te tvoji brzdy a umet vypocitat ze zrychleni valce a setrv.momentu vykon. Kdyz k tomu pridas retardes se stalou hodnotou zateze, muzes vesele merit a topit si na dilne teplem z retarderu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: út listopad 25, 2014 7:17 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
to s tou setrvačností je mi jasné , proto to všichni roztahujou na 5 nebo 6 kvalt aby byl odpor..
nicmeně mi zajima myšlenka si to podle potřeby přibrzdit v tahu, aby se nestávala situace že se , to roztočí rychelji , než to dokáže pořádně nafouknout turbo, atd

pak to nejspíš nebude třeba drtit na 5 nebo 6 a válce se nemusej točit téměř rychlostí světla ..

ale třeba je ta myšlenka s tom diferakem , měřičem momentu a retarderem z kamionu od začátku blbost..
co se tyka regulace , tak podle stačí dokrmovat cívky do te doby než začnou klesat otáčky a moment v tu chvíli změřený je jasný.
nemusím znát brzdný moment retarderu ,mně zajímá jen síla na kardanu ve chvíli kdy už to brzdí natolik že začínají otáčky válce klesat

no hlavně aby Xtuning nezačal vykupovat nápravy po celé čr.
Laughing Laughing

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tpower
Zaslal: út listopad 25, 2014 12:18 pm Citovat
Založen: 7.2.2013 Příspěvky: 211
roland702 napsal:
DIGI-DELETED napsal:
jasny, ale co ja vim a nebo nevim tak vetsinou se prepocitava vykon ,kterej se vytopi z retarderu na kroutak
nebo to maj osazeny zkrutnymi tenzometry ? protože z toho tenzometru přepočítáš moment nezavisle na otačkach a retarderem si přibrzdíš jak potřebuješ ne ? ale třeba se pletu a je to všechno úplně jinak... Rolling Eyes

http://www.omegaeng.cz/toc_asp/frameset.html?book=Pressure&file=TQ505
sila je snimana nakalibrovanym senzorem sily. Retarder se toci a vyrive proudy tahnou jadro na stranu a tlaci na onen snimac. Cely pruser je ale regulace retarderu. Pocitac da povel ale nez civky udelaji zmenu jsou uz jine otacky. A muze se velice jednoduse stat ze retarder zacne kmitat a ovlivni vyslednou krivku. Prave proto jsem se ptal jak bude regulovan. Moznosti je spousta. Ale odpoved zadna coz jsem tak trochu cekal.


Princip znas, tak jakou odpoved jsi nedostal resp. cekal?

_________________
www.tdichip.cz, www.tpower.cz
oficiální zastoupení EVC pro ČR a SR
WinOLS, OLS300, BDM100, BSL100, CMD, FGTech, Byteshooter, Abrites, tPower dyno ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tpower
Zaslal: út listopad 25, 2014 12:20 pm Citovat
Založen: 7.2.2013 Příspěvky: 211
DIGI-DELETED napsal:
to s tou setrvačností je mi jasné , proto to všichni roztahujou na 5 nebo 6 kvalt aby byl odpor..
nicmeně mi zajima myšlenka si to podle potřeby přibrzdit v tahu, aby se nestávala situace že se , to roztočí rychelji , než to dokáže pořádně nafouknout turbo, atd

pak to nejspíš nebude třeba drtit na 5 nebo 6 a válce se nemusej točit téměř rychlostí světla ..

ale třeba je ta myšlenka s tom diferakem , měřičem momentu a retarderem z kamionu od začátku blbost..
co se tyka regulace , tak podle stačí dokrmovat cívky do te doby než začnou klesat otáčky a moment v tu chvíli změřený je jasný.
nemusím znát brzdný moment retarderu ,mně zajímá jen síla na kardanu ve chvíli kdy už to brzdí natolik že začínají otáčky válce klesat

no hlavně aby Xtuning nezačal vykupovat nápravy po celé čr.
Laughing Laughing


No blbost to neni - funguji na tomhle principu brzdy bez valce chycene primo na unasece kotoucu.

_________________
www.tdichip.cz, www.tpower.cz
oficiální zastoupení EVC pro ČR a SR
WinOLS, OLS300, BDM100, BSL100, CMD, FGTech, Byteshooter, Abrites, tPower dyno ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 4 z 4    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je pá červen 27, 2025 10:25 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.