Obsah fóra checksum.cz » Diskuze mimo mísu » Profesionální zvýšení výkonu od úpravce s normou ISO |
Strana 4 z 4 Jdi na stránku Předchozí 1, 2, 3, 4 |
|
Autor |
Zpráva |
tpower |
Zaslal: po listopad 24, 2014 11:01 am |
|
|
Založen: 7.2.2013
Příspěvky: 211
|
roland702 napsal: Tpower, jedna technicka, jak budes mit vyresenou regulaci retarderu?? Spousta firem se s tim trapi. Ty realne hodnoty vykonu uz pri prvnim mereni aniz by byla vypocitane ztraty, to se da jak udelat? Chapu ze se da vypocitat max vykon na kolech ale na motoru???
Jak myslis ze se s tim trapi?
Na kolech hned, na motoru se ztraty zmeri pri relativne rychlem dojezdu. Tohle vse uz je vymyslene a u nekterych brzd to uz funguje leta
|
_________________ www.tdichip.cz, www.tpower.cz
oficiální zastoupení EVC pro ČR a SR
WinOLS, OLS300, BDM100, BSL100, CMD, FGTech, Byteshooter, Abrites, tPower dyno ...
|
|
Návrat nahoru |
|
tpower |
Zaslal: po listopad 24, 2014 11:02 am |
|
|
Založen: 7.2.2013
Příspěvky: 211
|
eazy20 napsal: tpower napsal: Musim rict, ze zajem je najednou dost velky - na to jak jsem si myslel ze je CR mala a nikdo uz brzdu chtit ani nemuze
Taky potesime majitele "valce z Kolina" a dalsich "homemade" brzd moznosti upgrade - promenime ho v opravdovou a funkcni brzdu
Par informaci co pripravujeme na poli brzd naleznete zde: http://www.tdichip.cz/tpower-dyno ...
a aka je cena tej tpower dyno 2wd?
Ceny budou zverejnene po uvolneni do prodeje, nyni na dotaz po telefonu.
|
_________________ www.tdichip.cz, www.tpower.cz
oficiální zastoupení EVC pro ČR a SR
WinOLS, OLS300, BDM100, BSL100, CMD, FGTech, Byteshooter, Abrites, tPower dyno ...
|
|
Návrat nahoru |
|
tpower |
Zaslal: po listopad 24, 2014 11:03 am |
|
|
Založen: 7.2.2013
Příspěvky: 211
|
K napsal: Žádná neexistuje. 
Ty aby ses neozval, pockej si a uvidis ...
Krom toho to nikomu nevnucuju, jen davam nabidku ...
|
_________________ www.tdichip.cz, www.tpower.cz
oficiální zastoupení EVC pro ČR a SR
WinOLS, OLS300, BDM100, BSL100, CMD, FGTech, Byteshooter, Abrites, tPower dyno ...
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: po listopad 24, 2014 16:23 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
|
Návrat nahoru |
|
tpower |
Zaslal: po listopad 24, 2014 16:39 pm |
|
|
Založen: 7.2.2013
Příspěvky: 211
|
Ono je to v principu jednoduche, jen to nejak zkoumlat dohromady a osadit nejakou elektronikou
On vetsinou neni problem primo v zeleze, ale ve sberu dat a jejich zpracovani ...
|
_________________ www.tdichip.cz, www.tpower.cz
oficiální zastoupení EVC pro ČR a SR
WinOLS, OLS300, BDM100, BSL100, CMD, FGTech, Byteshooter, Abrites, tPower dyno ...
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: po listopad 24, 2014 16:59 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
jasny, ale co ja vim a nebo nevim tak vetsinou se prepocitava vykon ,kterej se vytopi z retarderu na kroutak
nebo to maj osazeny zkrutnymi tenzometry ? protože z toho tenzometru přepočítáš moment nezavisle na otačkach a retarderem si přibrzdíš jak potřebuješ ne ? ale třeba se pletu a je to všechno úplně jinak...
http://www.omegaeng.cz/toc_asp/frameset.html?book=Pressure&file=TQ505
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
geri |
Zaslal: po listopad 24, 2014 17:24 pm |
|
|
Založen: 5.11.2007
Příspěvky: 243
|
nejdůležitější všech těchto firem je napsat jsme nej... jediní...atd. vyvíjíme, profesionální atd.
A tyto slova se oběvují v každé druhé větě... tak nevím jak Vy ale já mám jasno... A mohou mít reklamu jak chtějí. A všichny staví auta na závody atd a nikde není nic vidět. Prostě papír snese vše...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: po listopad 24, 2014 21:35 pm |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
DIGI-DELETED napsal: jasny, ale co ja vim a nebo nevim tak vetsinou se prepocitava vykon ,kterej se vytopi z retarderu na kroutak
nebo to maj osazeny zkrutnymi tenzometry ? protože z toho tenzometru přepočítáš moment nezavisle na otačkach a retarderem si přibrzdíš jak potřebuješ ne ? ale třeba se pletu a je to všechno úplně jinak...
http://www.omegaeng.cz/toc_asp/frameset.html?book=Pressure&file=TQ505 sila je snimana nakalibrovanym senzorem sily. Retarder se toci a vyrive proudy tahnou jadro na stranu a tlaci na onen snimac. Cely pruser je ale regulace retarderu. Pocitac da povel ale nez civky udelaji zmenu jsou uz jine otacky. A muze se velice jednoduse stat ze retarder zacne kmitat a ovlivni vyslednou krivku. Prave proto jsem se ptal jak bude regulovan. Moznosti je spousta. Ale odpoved zadna coz jsem tak trochu cekal.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: po listopad 24, 2014 21:41 pm |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
na zakladni mereni nepotrebujes temer nic specialniho. Snimac otacek, znat moment setrvacnosti te tvoji brzdy a umet vypocitat ze zrychleni valce a setrv.momentu vykon. Kdyz k tomu pridas retardes se stalou hodnotou zateze, muzes vesele merit a topit si na dilne teplem z retarderu.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: út listopad 25, 2014 7:17 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
to s tou setrvačností je mi jasné , proto to všichni roztahujou na 5 nebo 6 kvalt aby byl odpor..
nicmeně mi zajima myšlenka si to podle potřeby přibrzdit v tahu, aby se nestávala situace že se , to roztočí rychelji , než to dokáže pořádně nafouknout turbo, atd
pak to nejspíš nebude třeba drtit na 5 nebo 6 a válce se nemusej točit téměř rychlostí světla ..
ale třeba je ta myšlenka s tom diferakem , měřičem momentu a retarderem z kamionu od začátku blbost..
co se tyka regulace , tak podle stačí dokrmovat cívky do te doby než začnou klesat otáčky a moment v tu chvíli změřený je jasný.
nemusím znát brzdný moment retarderu ,mně zajímá jen síla na kardanu ve chvíli kdy už to brzdí natolik že začínají otáčky válce klesat
no hlavně aby Xtuning nezačal vykupovat nápravy po celé čr.
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
tpower |
Zaslal: út listopad 25, 2014 12:18 pm |
|
|
Založen: 7.2.2013
Příspěvky: 211
|
roland702 napsal: DIGI-DELETED napsal: jasny, ale co ja vim a nebo nevim tak vetsinou se prepocitava vykon ,kterej se vytopi z retarderu na kroutak
nebo to maj osazeny zkrutnymi tenzometry ? protože z toho tenzometru přepočítáš moment nezavisle na otačkach a retarderem si přibrzdíš jak potřebuješ ne ? ale třeba se pletu a je to všechno úplně jinak...
http://www.omegaeng.cz/toc_asp/frameset.html?book=Pressure&file=TQ505sila je snimana nakalibrovanym senzorem sily. Retarder se toci a vyrive proudy tahnou jadro na stranu a tlaci na onen snimac. Cely pruser je ale regulace retarderu. Pocitac da povel ale nez civky udelaji zmenu jsou uz jine otacky. A muze se velice jednoduse stat ze retarder zacne kmitat a ovlivni vyslednou krivku. Prave proto jsem se ptal jak bude regulovan. Moznosti je spousta. Ale odpoved zadna coz jsem tak trochu cekal.
Princip znas, tak jakou odpoved jsi nedostal resp. cekal?
|
_________________ www.tdichip.cz, www.tpower.cz
oficiální zastoupení EVC pro ČR a SR
WinOLS, OLS300, BDM100, BSL100, CMD, FGTech, Byteshooter, Abrites, tPower dyno ...
|
|
Návrat nahoru |
|
tpower |
Zaslal: út listopad 25, 2014 12:20 pm |
|
|
Založen: 7.2.2013
Příspěvky: 211
|
DIGI-DELETED napsal: to s tou setrvačností je mi jasné , proto to všichni roztahujou na 5 nebo 6 kvalt aby byl odpor..
nicmeně mi zajima myšlenka si to podle potřeby přibrzdit v tahu, aby se nestávala situace že se , to roztočí rychelji , než to dokáže pořádně nafouknout turbo, atd
pak to nejspíš nebude třeba drtit na 5 nebo 6 a válce se nemusej točit téměř rychlostí světla ..
ale třeba je ta myšlenka s tom diferakem , měřičem momentu a retarderem z kamionu od začátku blbost..
co se tyka regulace , tak podle stačí dokrmovat cívky do te doby než začnou klesat otáčky a moment v tu chvíli změřený je jasný.
nemusím znát brzdný moment retarderu ,mně zajímá jen síla na kardanu ve chvíli kdy už to brzdí natolik že začínají otáčky válce klesat
no hlavně aby Xtuning nezačal vykupovat nápravy po celé čr.

No blbost to neni - funguji na tomhle principu brzdy bez valce chycene primo na unasece kotoucu.
|
_________________ www.tdichip.cz, www.tpower.cz
oficiální zastoupení EVC pro ČR a SR
WinOLS, OLS300, BDM100, BSL100, CMD, FGTech, Byteshooter, Abrites, tPower dyno ...
|
|
Návrat nahoru |
|
|