Obsah fóra checksum.cz » Diesel » AGR na ALH |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
Pepa1 |
Zaslal: ne září 16, 2012 15:31 pm |
|
|
Založen: 14.3.2008
Příspěvky: 35
|
Má někdo zkušenost?
Přijela mě O1, kde byl původně motor AGR, ale dali do toho ALH.
ALH motor tam přišel komplet nastrojený, ale kromě něj se neměnilo nic - ř.j. z AGR, stejně tak i regul. ventil turba a rozvod podtlaků.
Podtlaky jsem přeházel jak maj bejt na ALH (přidal i zpětný ventil a zásobník), rozchodil zarostlou regulaci turba, ale stejně ta regulace nechodí jak má - nemá to spodek a v zátži to občas spadne do nouze (regulace na turbu jde volně).
Píše to toto:
Addresa 01: Motor Labely: SVO\038-906-018-AGR.lbl
Objednací eíslo oídící jednoky: 038 906 018 BC
Systém a/nebo verze: 1,9l R4 EDC 01SG 1822
Kódování: 00005
Eíslo dílny: WSC 31480
VCID: 58B4A9ACB8084A3
1 Fault Found:
00575 - tlak v sacim potrubi
17-10 - regulacni odchylka - Sporadická
Readiness: N/A
Mám dotazy
1)Musí se tam dát jiná ř.j., nebo stačí v ní přehrát SW?
2)Pokud stačí SW, poskytne prosím někdo origo na ALH?
3)Pujde přehrát SW po drátu (MPPS)?
4) Pokud by to bylo na výměnu ř.j. má někdo - nabídněte.
5)Může zůstat regul. elektroventil plnícího tlaku z AGR?
6)Navíc auto blbě chytá za tepla - ve VAGu jsem už se startovací dávkou na dorazu. Jde tomu ještě nějak pomoct softíkem?
Díky za každou konstruktivní info.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: ne září 16, 2012 18:14 pm |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2799
|
Zkus treba rok vyroby.
ALH ma naklapeny turbo, AGR ma obtok.
Pokud jsi pouzil naklapeny, musis zmenit i sw jednotky.Bohuzel pokud to je stara pred face, tak tam se to nedavalo.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Pepa1 |
Zaslal: ne září 16, 2012 19:25 pm |
|
|
Založen: 14.3.2008
Příspěvky: 35
|
Je to 2000, ale mám dojem, že to je ještě před faceliftem.
Tak tam by se muselo vyměnit i železo?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Jafan |
Zaslal: ne září 16, 2012 19:45 pm |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 309
|
1. buď přehrát na programátoru nebo vyměnit jednotku
3. Nepujde
5. N75 musíš vyměnit zkontroluj správnost zapojení hadiček
6. pokud by ti někdo na programátoru přehrával soft tak ať ho rovnou upraví pro lepší teplej start
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: ne září 16, 2012 20:32 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
osobně bych dal vstřiky z octy 110 tdi a soft k tomu , ale vstřiky se ti asi chtít měnit nebude , tak jedině dopasovat soft ze 110 tdi na ty tvoje vstřiky..
a nebo dát obtokove turbo , ale to už mi přijde lepší ta varianta s těmi vstřiky .
další možnost dát ecu z alh 012f , 012H , to ale budeš muset předělat konektory a offnout immo..
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
Pepa1 |
Zaslal: ne září 16, 2012 20:52 pm |
|
|
Založen: 14.3.2008
Příspěvky: 35
|
Jafan napsal: 1. buď přehrát na programátoru nebo vyměnit jednotku
3. Nepujde
5. N75 musíš vyměnit zkontroluj správnost zapojení hadiček
6. pokud by ti někdo na programátoru přehrával soft tak ať ho rovnou upraví pro lepší teplej start 
Díky, tohle jsem potřeboval vědět.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: ne září 16, 2012 20:53 pm |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
ale ale vzdyt to jde rozbehat i tak jak to je, jen se musi udelat vse na podtlak a pak upravit kompletne soft na podtlakovou regulaci, dopsat mapy atd..
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Pepa1 |
Zaslal: ne září 16, 2012 20:58 pm |
|
|
Založen: 14.3.2008
Příspěvky: 35
|
DIGI-DELETED napsal: osobně bych dal vstřiky z octy 110 tdi a soft k tomu , ale vstřiky se ti asi chtít měnit nebude , tak jedině dopasovat soft ze 110 tdi na ty tvoje vstřiky..
a nebo dát obtokove turbo , ale to už mi přijde lepší ta varianta s těmi vstřiky .
další možnost dát ecu z alh 012f , 012H , to ale budeš muset předělat konektory a offnout immo..
Nechci z toho auta dělat slepenec všeho možnýho.
Má to starší človíček na ježdění do práce.
Rád bych, aby to ode mě odjelo jako normální ALH.
Nad tím obtok. turbem jsem ale taky uvažoval, žel ale nevím, kde skončil ten původní motor co ho měl.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: po září 17, 2012 7:12 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
roland702 napsal:  ale ale vzdyt to jde rozbehat i tak jak to je, jen se musi udelat vse na podtlak a pak upravit kompletne soft na podtlakovou regulaci, dopsat mapy atd..
myslíš že přepsat soft je prace pro člověka co chce starou ecu s plcc32 flashovat pomocí mpps ??? nevím nevím
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: po září 17, 2012 7:12 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
Pepa1 napsal: DIGI-DELETED napsal: osobně bych dal vstřiky z octy 110 tdi a soft k tomu , ale vstřiky se ti asi chtít měnit nebude , tak jedině dopasovat soft ze 110 tdi na ty tvoje vstřiky..
a nebo dát obtokove turbo , ale to už mi přijde lepší ta varianta s těmi vstřiky .
další možnost dát ecu z alh 012f , 012H , to ale budeš muset předělat konektory a offnout immo..
Nechci z toho auta dělat slepenec všeho možnýho.
Má to starší človíček na ježdění do práce.
Rád bych, aby to ode mě odjelo jako normální ALH.
Nad tím obtok. turbem jsem ale taky uvažoval, žel ale nevím, kde skončil ten původní motor co ho měl.
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: po září 17, 2012 7:15 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
Pepa1 napsal: DIGI-DELETED napsal: osobně bych dal vstřiky z octy 110 tdi a soft k tomu , ale vstřiky se ti asi chtít měnit nebude , tak jedině dopasovat soft ze 110 tdi na ty tvoje vstřiky..
a nebo dát obtokove turbo , ale to už mi přijde lepší ta varianta s těmi vstřiky .
další možnost dát ecu z alh 012f , 012H , to ale budeš muset předělat konektory a offnout immo..
Nechci z toho auta dělat slepenec všeho možnýho.
Má to starší človíček na ježdění do práce.
Rád bych, aby to ode mě odjelo jako normální ALH.
Nad tím obtok. turbem jsem ale taky uvažoval, žel ale nevím, kde skončil ten původní motor co ho měl.
no slepenec už máš hotovej , nechápu jak někdo může zaměnit vtg turbo za obtok a pak hledat závady....
VŽDYT OBOJÍ UŽ Z PRINCIPU JE ÚPLNĚ JINAK REGULOVÁNO !!!!!!
ted jde jen o to jak to co nejlépe uchodit .
potíž je v tom že neseženeš ecu ze softem na ALH vstřiky a vtg turbo aby měla starý konektor .
tak asi tak
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: po září 17, 2012 7:49 am |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Stačilo tam hodit vstřiky,soft a měl krásnejch 81kw a hned!
Takhle se bude lepit soft (možná),dolepovat nějak podtlaky,turbo vgt,ecu a svazek???
Moc to nechápu...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
Libang |
Zaslal: po září 17, 2012 7:49 am |
|
|
Založen: 25.11.2010
Příspěvky: 163
Bydliště: Velké Meziříčí
|
nejlepsi moznost je pouzit AHF software a predelat kalibrace pro 66kw trysky jak uz psal Digi
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Pepa1 |
Zaslal: po září 17, 2012 7:55 am |
|
|
Založen: 14.3.2008
Příspěvky: 35
|
Digi napsal: no slepenec už máš hotovej , nechápu jak někdo může zaměnit vtg turbo za obtok a pak hledat závady....
VŽDYT OBOJÍ UŽ Z PRINCIPU JE ÚPLNĚ JINAK REGULOVÁNO !!!!!!
ted jde jen o to jak to co nejlépe uchodit .
potíž je v tom že neseženeš ecu ze softem na ALH vstřiky a vtg turbo aby měla starý konektor .
tak asi tak [/quote]
Pepa1 napsal: Vím že to teď slepenec je - takto to ke mě přijelo.
Majitel si jen stěžoval na vyšší spotřebu (zhruba o litr), že to málo táhne od spodu a občas spadne do nouze.
Až po prohlídce jsem zjistil, že to je předělávka a majitel mě to pak po tel. potvrdil.
Spíš jde o to - jak ostatně píšeš - "jak to teď co nejlépe uchodit".
Jestli jsem to tedy dobře pobral, tak by mělo stačit:
1) Přehrát SW v jednotce na ALH (s tím zrovna vyřešit i teplý start)
2) Vyměnit N75 (hadičky na podtlaky už mám přeházený na ALH - dle ESI)
|
Naposledy upravil Pepa1 dne po září 17, 2012 8:02 am, celkově upraveno 1 krát.
|
|
Návrat nahoru |
|
Pepa1 |
Zaslal: po září 17, 2012 7:57 am |
|
|
Založen: 14.3.2008
Příspěvky: 35
|
exotus napsal: Stačilo tam hodit vstřiky,soft a měl krásnejch 81kw a hned!
Takhle se bude lepit soft (možná),dolepovat nějak podtlaky,turbo vgt,ecu a svazek???
Moc to nechápu...
Jde o to, jak referoval majitel, že ten původní motor - AGR, zkolaboval, proto sehnal jinej motor a dal to tam.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|