Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  AGR na ALH
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další

AGR na ALH

Autor Zpráva
Pepa1
Zaslal: ne září 16, 2012 15:31 pm Citovat
Založen: 14.3.2008 Příspěvky: 35
Má někdo zkušenost?
Přijela mě O1, kde byl původně motor AGR, ale dali do toho ALH.
ALH motor tam přišel komplet nastrojený, ale kromě něj se neměnilo nic - ř.j. z AGR, stejně tak i regul. ventil turba a rozvod podtlaků.
Podtlaky jsem přeházel jak maj bejt na ALH (přidal i zpětný ventil a zásobník), rozchodil zarostlou regulaci turba, ale stejně ta regulace nechodí jak má - nemá to spodek a v zátži to občas spadne do nouze (regulace na turbu jde volně).

Píše to toto:

Addresa 01: Motor Labely: SVO\038-906-018-AGR.lbl
Objednací eíslo oídící jednoky: 038 906 018 BC
Systém a/nebo verze: 1,9l R4 EDC 01SG 1822
Kódování: 00005
Eíslo dílny: WSC 31480
VCID: 58B4A9ACB8084A3
1 Fault Found:

00575 - tlak v sacim potrubi
17-10 - regulacni odchylka - Sporadická

Readiness: N/A

Mám dotazy

1)Musí se tam dát jiná ř.j., nebo stačí v ní přehrát SW?
2)Pokud stačí SW, poskytne prosím někdo origo na ALH?
3)Pujde přehrát SW po drátu (MPPS)?
4) Pokud by to bylo na výměnu ř.j. má někdo - nabídněte.
5)Může zůstat regul. elektroventil plnícího tlaku z AGR?
6)Navíc auto blbě chytá za tepla - ve VAGu jsem už se startovací dávkou na dorazu. Jde tomu ještě nějak pomoct softíkem?

Díky za každou konstruktivní info.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
anydraj
Zaslal: ne září 16, 2012 18:14 pm Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2799
Zkus treba rok vyroby.
ALH ma naklapeny turbo, AGR ma obtok.
Pokud jsi pouzil naklapeny, musis zmenit i sw jednotky.Bohuzel pokud to je stara pred face, tak tam se to nedavalo.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Pepa1
Zaslal: ne září 16, 2012 19:25 pm Citovat
Založen: 14.3.2008 Příspěvky: 35
Je to 2000, ale mám dojem, že to je ještě před faceliftem.
Tak tam by se muselo vyměnit i železo?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jafan
Zaslal: ne září 16, 2012 19:45 pm Citovat
Založen: 23.2.2007 Příspěvky: 309
1. buď přehrát na programátoru nebo vyměnit jednotku
3. Nepujde
5. N75 musíš vyměnit zkontroluj správnost zapojení hadiček
6. pokud by ti někdo na programátoru přehrával soft tak ať ho rovnou upraví pro lepší teplej start Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: ne září 16, 2012 20:32 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
osobně bych dal vstřiky z octy 110 tdi a soft k tomu , ale vstřiky se ti asi chtít měnit nebude , tak jedině dopasovat soft ze 110 tdi na ty tvoje vstřiky..
a nebo dát obtokove turbo , ale to už mi přijde lepší ta varianta s těmi vstřiky .
další možnost dát ecu z alh 012f , 012H , to ale budeš muset předělat konektory a offnout immo..

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pepa1
Zaslal: ne září 16, 2012 20:52 pm Citovat
Založen: 14.3.2008 Příspěvky: 35
Jafan napsal:
1. buď přehrát na programátoru nebo vyměnit jednotku
3. Nepujde
5. N75 musíš vyměnit zkontroluj správnost zapojení hadiček
6. pokud by ti někdo na programátoru přehrával soft tak ať ho rovnou upraví pro lepší teplej start Wink


Díky, tohle jsem potřeboval vědět.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
roland702
Zaslal: ne září 16, 2012 20:53 pm Citovat
Založen: 21.9.2007 Příspěvky: 636
Wink ale ale vzdyt to jde rozbehat i tak jak to je, jen se musi udelat vse na podtlak a pak upravit kompletne soft na podtlakovou regulaci, dopsat mapy atd..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pepa1
Zaslal: ne září 16, 2012 20:58 pm Citovat
Založen: 14.3.2008 Příspěvky: 35
DIGI-DELETED napsal:
osobně bych dal vstřiky z octy 110 tdi a soft k tomu , ale vstřiky se ti asi chtít měnit nebude , tak jedině dopasovat soft ze 110 tdi na ty tvoje vstřiky..
a nebo dát obtokove turbo , ale to už mi přijde lepší ta varianta s těmi vstřiky .
další možnost dát ecu z alh 012f , 012H , to ale budeš muset předělat konektory a offnout immo..


Nechci z toho auta dělat slepenec všeho možnýho.
Má to starší človíček na ježdění do práce.
Rád bych, aby to ode mě odjelo jako normální ALH.
Nad tím obtok. turbem jsem ale taky uvažoval, žel ale nevím, kde skončil ten původní motor co ho měl.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: po září 17, 2012 7:12 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
roland702 napsal:
Wink ale ale vzdyt to jde rozbehat i tak jak to je, jen se musi udelat vse na podtlak a pak upravit kompletne soft na podtlakovou regulaci, dopsat mapy atd..

myslíš že přepsat soft je prace pro člověka co chce starou ecu s plcc32 flashovat pomocí mpps ??? nevím nevím Laughing Laughing

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: po září 17, 2012 7:12 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
Pepa1 napsal:
DIGI-DELETED napsal:
osobně bych dal vstřiky z octy 110 tdi a soft k tomu , ale vstřiky se ti asi chtít měnit nebude , tak jedině dopasovat soft ze 110 tdi na ty tvoje vstřiky..
a nebo dát obtokove turbo , ale to už mi přijde lepší ta varianta s těmi vstřiky .
další možnost dát ecu z alh 012f , 012H , to ale budeš muset předělat konektory a offnout immo..


Nechci z toho auta dělat slepenec všeho možnýho.
Má to starší človíček na ježdění do práce.
Rád bych, aby to ode mě odjelo jako normální ALH.
Nad tím obtok. turbem jsem ale taky uvažoval, žel ale nevím, kde skončil ten původní motor co ho měl.

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: po září 17, 2012 7:15 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
Pepa1 napsal:
DIGI-DELETED napsal:
osobně bych dal vstřiky z octy 110 tdi a soft k tomu , ale vstřiky se ti asi chtít měnit nebude , tak jedině dopasovat soft ze 110 tdi na ty tvoje vstřiky..
a nebo dát obtokove turbo , ale to už mi přijde lepší ta varianta s těmi vstřiky .
další možnost dát ecu z alh 012f , 012H , to ale budeš muset předělat konektory a offnout immo..


Nechci z toho auta dělat slepenec všeho možnýho.
Má to starší človíček na ježdění do práce.
Rád bych, aby to ode mě odjelo jako normální ALH.
Nad tím obtok. turbem jsem ale taky uvažoval, žel ale nevím, kde skončil ten původní motor co ho měl.


no slepenec už máš hotovej , nechápu jak někdo může zaměnit vtg turbo za obtok a pak hledat závady....
VŽDYT OBOJÍ UŽ Z PRINCIPU JE ÚPLNĚ JINAK REGULOVÁNO !!!!!!
ted jde jen o to jak to co nejlépe uchodit .
potíž je v tom že neseženeš ecu ze softem na ALH vstřiky a vtg turbo aby měla starý konektor .
tak asi tak Wink

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
exotus
Zaslal: po září 17, 2012 7:49 am Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
Stačilo tam hodit vstřiky,soft a měl krásnejch 81kw a hned!
Takhle se bude lepit soft (možná),dolepovat nějak podtlaky,turbo vgt,ecu a svazek???
Moc to nechápu...

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Libang
Zaslal: po září 17, 2012 7:49 am Citovat
Založen: 25.11.2010 Příspěvky: 163 Bydliště: Velké Meziříčí
nejlepsi moznost je pouzit AHF software a predelat kalibrace pro 66kw trysky jak uz psal Digi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pepa1
Zaslal: po září 17, 2012 7:55 am Citovat
Založen: 14.3.2008 Příspěvky: 35
Digi napsal: no slepenec už máš hotovej , nechápu jak někdo může zaměnit vtg turbo za obtok a pak hledat závady....
VŽDYT OBOJÍ UŽ Z PRINCIPU JE ÚPLNĚ JINAK REGULOVÁNO !!!!!!
ted jde jen o to jak to co nejlépe uchodit .
potíž je v tom že neseženeš ecu ze softem na ALH vstřiky a vtg turbo aby měla starý konektor .
tak asi tak Wink[/quote]

Pepa1 napsal: Vím že to teď slepenec je - takto to ke mě přijelo.
Majitel si jen stěžoval na vyšší spotřebu (zhruba o litr), že to málo táhne od spodu a občas spadne do nouze.
Až po prohlídce jsem zjistil, že to je předělávka a majitel mě to pak po tel. potvrdil.
Spíš jde o to - jak ostatně píšeš - "jak to teď co nejlépe uchodit".
Jestli jsem to tedy dobře pobral, tak by mělo stačit:
1) Přehrát SW v jednotce na ALH (s tím zrovna vyřešit i teplý start)
2) Vyměnit N75 (hadičky na podtlaky už mám přeházený na ALH - dle ESI)


Naposledy upravil Pepa1 dne po září 17, 2012 8:02 am, celkově upraveno 1 krát.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pepa1
Zaslal: po září 17, 2012 7:57 am Citovat
Založen: 14.3.2008 Příspěvky: 35
exotus napsal:
Stačilo tam hodit vstřiky,soft a měl krásnejch 81kw a hned!
Takhle se bude lepit soft (možná),dolepovat nějak podtlaky,turbo vgt,ecu a svazek???
Moc to nechápu...


Jde o to, jak referoval majitel, že ten původní motor - AGR, zkolaboval, proto sehnal jinej motor a dal to tam.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je so srpen 23, 2025 1:20 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.