Obsah fóra checksum.cz » Benzín » Škoda Fabia 1,4i BBZ |
Strana 2 z 2 Jdi na stránku Předchozí 1, 2 |
|
Autor |
Zpráva |
Erko |
Zaslal: čt březen 18, 2021 20:00 pm |
|
|
Založen: 26.8.2018
Příspěvky: 63
Bydliště: SK
|
A čo na emisnej ? Bude vysoké CO a auto neprejde.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
mirec87 |
Zaslal: čt březen 18, 2021 20:15 pm |
|
|
Založen: 12.9.2015
Příspěvky: 189
|
Podival bych se jak je napnuty ten kratky remen na vackach uz jsem to jednou resil a byly spatne rozvody a nebo ko ventily
|
|
|
Návrat nahoru |
|
PauLofWoCC |
Zaslal: čt březen 18, 2021 20:26 pm |
|
|
Založen: 2.9.2007
Příspěvky: 51
Bydliště: Bzenec
|
Erko...ja delam emise
Nicmene, pokud uz by sla koprese doprčic, budou se zvedat hlavne HC.
Dneska tam byl na emisich, ale propadla nadrz LPG, tak sem ho odkazal na 10mesicu absenci STK.
Na tom motoru nelze spoznat, ze by jel divne. Ale jednotka to na klice asi vidi. Navic je to postizena 74kW, muj nazor, ty byly dycky jebnute ns elektroniku...az moc precitlivele.
Co se tyce remenu....nedival sem se. Myslim si, ze snad ne, protoze remen ovlada celou vacku, takze by haprovala cela rada. Jedine jak nekto psal, mohlo by byl osupane vajicko na vacce nebo chyceny ventil. Ale ten ventil bych asi taky vyloucil. Hlavne diagnostika VAG presne pocita vypadky jen na konkretnim valci ...a...tento valec kompresne nejslabsi.
Zakaznik, kdyz dojede na krizovatku, kde by mel nechat volnobeh, tak dava plyn, aby mel 1000RPM, aby mu to jednotks nechytla
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Erko |
Zaslal: čt březen 18, 2021 20:54 pm |
|
|
Založen: 26.8.2018
Příspěvky: 63
Bydliště: SK
|
Potom som nič teda nenapísal
Nedávno som riešil podobný prípad a klasika ako si napísal. Za jazdy ok, ale dlhší čas na volnobeh a už svietila kontrolka motora a chod na 3 valce.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
PauLofWoCC |
Zaslal: út březen 23, 2021 20:24 pm |
|
|
Založen: 2.9.2007
Příspěvky: 51
Bydliště: Bzenec
|
A jaké bylo řešení?
A umíme odstranit, aby to nevypínalo válce (neházelo závadu, nekontrolovalo chod motoru - výpadky spalování)?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Erko |
Zaslal: st březen 24, 2021 10:08 am |
|
|
Založen: 26.8.2018
Příspěvky: 63
Bydliště: SK
|
Robil sa motor nakomplet. Podpálené 2 ventily ako na býva na HTP.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
PauLofWoCC |
Zaslal: čt březen 30, 2023 21:58 pm |
|
|
Založen: 2.9.2007
Příspěvky: 51
Bydliště: Bzenec
|
Dobry den, po dobe ozivim toto tema...pokrocil sem s hledanim fantom zavady...auto sem koupil ????
Chyba s zavadami o netesnem sani a chybe vztahu mezi MAP a tlakem v jednotce...
Zjistil sem, ze auto obcas tahne OK a obcas slabeji.
Dal sem diag...signal pedalu plynu, signal MAP a signal TPS klapky.
Zjistil sem, ze i kdyz jednotka vidi plne seslapnuty pedal, MAP neni uplne extra v zatezi a sk klapka neni otevrena naplno.
Zkusim jeste zmerit za jizdy el ovladani sk klapky, ale muzu se uz predcasne zeptat, proc by jednotka nechtela otvirat klapku naplno?
Diky
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Domio |
Zaslal: pá březen 31, 2023 4:23 am |
|
|
Založen: 14.6.2020
Příspěvky: 147
Bydliště: Severní Čechy
|
Plynoví pedál je tvůj pozadavek, to ale neznamená že bude na plno otevřená klapka.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
PauLofWoCC |
Zaslal: pá březen 31, 2023 18:55 pm |
|
|
Založen: 2.9.2007
Příspěvky: 51
Bydliště: Bzenec
|
Tomu rozumím, řidič dá požadavek a jednotka musí dělat tak jak chci na výjimky...výjimka je např ABS v režimu prokluzu...
Ale toto prostě chvílu jede normálně a chvílu to klapku otvírat nechce...z nějakého důvodu...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|