Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Panely přístrojů, immo  »  Master 2.5dci immo a napájení ECU?
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 2    Jdi na stránku Předchozí  1, 2

Master 2.5dci immo a napájení ECU?

Autor Zpráva
exotus
Zaslal: čt září 22, 2016 9:48 am Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1970 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
FandaTDI napsal:
DIGI: copak vypadá, že tohle všechno jsem "vydedukoval" od klávesnice? Nevim, co mi tady vysvětluješ, ale já třeba "jen" za diagnostiku mam sazbu často dost přes litr na hodinu, zatimco za "opravy" (obvykle spíš výměny dílů a běžnej servis) je to podstatně menší sazba a jestli tobě někdo třeba jen za výměnu dílu platí takovou sazbu, co "jen" za diagnostiku , jsi šťastnej člověk... (nebo naopak cenu diagnostiky "degraduješ" na cenu oprav...? Wink )
Víš já totiž radši než vydělávat na blbosti druhejch dělam na autech (vybíram si auta) lidí, kteří tomu aspoň jako zodpovědnej uživatel rozuměj (a často i lidem z oboru, který maj např. to samý vybavení a mohli by si to udělat sami, ale maj na práci důležitější věci), takže se mi nezřídka stává, že i po "expertech" v oboru něco dolaďuju, ap. a/nebo naopak jen prostě řeknu "máš díru tady v hadici za turbem, tu si vyměň", řeknu si za to načtení/nalogování/čtvrthodinku "pár" stovek a dostanu třeba víc jak dvojnásobek ... asi jsem holt tatar ...
Dále pro přehlednost (a další tatary) prosím k tématu, DÍKY Wink

Víš tatare z tatarstánu to není o závisti,2,5dci se vyrábí od r2001 takže edc15tek tam je dost,když nejsi schopen napsat co v tom krámu máš tak nečekej že ti to tu někdo hned vysype kde to hledat,
čas který si strávil hledáním a špekulováním aby sis nezasral pacičky ti teď chybí ve výsledku opravy...
Jestli chceš poradit napiš RV,KW,FAP neFAP a nejlépe číslo ecu,kdybys místo slohových prací s hovnama napsal jednu větu s označením toho dobytčáku už to tu máš i s barvama kabelů...
Nespíná hlavní relé,projdi všechny pojistky v autě,kdoví co jste tam kde ještě šlusli když se jiskřilo z 5tikyla

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Gambac
Zaslal: čt září 22, 2016 11:02 am Citovat
Založen: 5.12.2007 Příspěvky: 293
S Digim a Exotusem plně souhlasím.Když nejseš schopnej upřesnit aspoň typ jednotky,tak nemůžeš čekat plnohodnotnou odpověď.A jestli ti někdo s tvým přístupem k práci platí tisíce na hodinu,tak to jsem se asi narodil v blbým kraji.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
DIGI-DELETED
Zaslal: čt září 22, 2016 12:18 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3190
http://aa.bosch.cz/infoboxy/esi-tronic.html

schemata , navody , hodnoty atd , ale za 35000 ročně , takže se musí najít nějaký osel co to zaplatí ,aby ten chytřejší mohl pěkně poděkovat za schéma ...

a role toho osla mi moc nebaví , to asi chápeš ne ? Wink

pak je ještě varianta 2 a ta je mnohem častější : stáhnu nějaká autodata, nebo vivid a tam je to všechno taky ...

takže všichni co opravujete auta za peníze tak to chce i nějaké ty peníze zainvestovat ...

to jsem to ale hajzl lakomá a závistivý pepík .. Laughing Laughing


Naposledy upravil DIGI-DELETED dne čt září 22, 2016 12:23 pm, celkově upraveno 1 krát.

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Gambac
Zaslal: čt září 22, 2016 12:21 pm Citovat
Založen: 5.12.2007 Příspěvky: 293
Přesně tohle by mu pomohlo.S jeho platem by si to mohl dovolit.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
exotus
Zaslal: čt září 22, 2016 12:31 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1970 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
Nebo možnost č.2 dodavatel XY,patřičný měsíční odběr ND (v dnešní době v podobě internetových kurvítek cen se to hůř plní),zpřístupní workshop autodata kde se to taky pohodlně najde v CZ mutaci...

Jen mám vždycky noční múry z IT když začnou běhat kolem auta s multimetrem a hlásej ty numera 9,1V 10,6V, 12,3V a přitom jednoduše svítí nesvítí Wink

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
FandaTDI
Zaslal: čt září 22, 2016 13:58 pm Citovat
Založen: 28.6.2010 Příspěvky: 259
jo sorry, je to 4/2008, Bosch 0281013364 (88110 1410 0428 1039S21447), 74kW, neFAP, pojistky prošlý všechny,...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
exotus
Zaslal: čt září 22, 2016 20:50 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1970 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
Malá svorkovnice někde označená A někde C(tady budu používat C) pohled na ecu: kostry CH1,CH4,CG3,CG4, černý
prostřední svorkovnice B, BM3,BM4, CG1 zelený plus po sepnutí hlavního rele pozice 12 jak máš,
poslední plus je žlutý CD1
BD1 fialová kostra ecu - hlavní relé

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
FandaTDI
Zaslal: pá září 23, 2016 0:19 am Citovat
Založen: 28.6.2010 Příspěvky: 259
Díky za pomoc/nakopnutí.
No sice pro stromy nevidim les, ale ... Wink Např.uzel EP3FB na ty tři zelený,ale to je stejně "jen" 15tka, ne? Když si to relé kostří sama řj tim bílym A(/C)D1 - ve VISU/schématech taky fialovej -"VI" a v popiscích svorkovnice chybí... Rolling Eyes - na cívku toho relé 983/R12 napájenou tim náraz.sn., ale ten jsem taky proměřoval a taky ok...a hlavně k tomu, aby mu ECU dala povel/ukostřila, potřebuje napájení...
Takže CD1 (žlutej) je nejspíš to, co by mě mělo zajímat, resp. R340 - "Kabina/nouzové zastavení" a ani podle schémat (losos-losos Smile ) ani popisků/obrázků z toho moc moudrej nejsem, no uvidíme (kdy se k tomu zas dostanu) ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FandaTDI
Zaslal: út září 27, 2016 19:27 pm Citovat
Založen: 28.6.2010 Příspěvky: 259
Tak abych to uzavřel - ecu ko.
Díky exotus (ok, i DIGI, ale pšššt Wink )
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RomanP
Zaslal: po září 09, 2019 9:14 am Citovat
Založen: 29.11.2008 Příspěvky: 1350 Bydliště: Jihlava
Ahoj nemas zalohu BDM mam taky problem. 0 281 013 364 103 9S2 1447

auto natartuji a nejde přídavat plyn. Pedal OK, draty OK, napeti 5V OK. zavada zadna !

Přídavat plyn jde jen po odpojení vahy vzduchu. Dal novou , to same , nejde plyn.

_________________
BDM 100,Ren.Clip,Beeprog,,Renault immo decoder,Upa,Vag 19,Lexia,Diag.delphi.Xprog-M 5. Mpps V.16..Repair SBC Mercedes C249F.Carprog4.01.DevcomTSpro + 4.k osciloskop.K.Tag.FGTech v54.
Kess. Abritus.Digi prog III.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 2    Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je út září 17, 2019 1:39 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Nemůžeš stahovat ani prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.