| Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  Passat BKP 103kw 2.0 TDI Stále žhaví | 
	
	
		| 
			
			Strana 1 z 1     | 
	
	
		 | 
	
	
		| Autor | 
		Zpráva | 
	
	
	
		| Georgo90 | 
		
			
				
					 Zaslal: pá červen 23, 2017 10:19 am | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| 
			
			
			
			Založen: 1.2.2017
			Příspěvky: 3
			
		 | 
		
			
				
					Prosím o radu , Passat stále žhaví i za tepla , měnili se žhavící svíčky protože byly KO. Po cca 2 měsících se rozsvítila kontrolka motoru a na diagnostice zase závady na všech 4 žhavicích. 
 
17055 valec 1 zhavici obvod (Q10)
 
          P0671 - 006 - chybna funkce
 
atd všechny 4.
 
Teplotní čidla v měřených hodnotách OK . Dráty proměřeny do jednotky taky ok. Řídící jednotka žhavení vyměněná a stále to stejné.
 
Nesetkal jste se s tím někdo?Děkuji za jakoukoli radu.
           | 
				 
				
					| 
            
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			         
		 | 
	
	
		| seny69 | 
		
			
				
					 Zaslal: pá červen 23, 2017 10:58 am | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| 
			
			
			
			Založen: 8.3.2007
			Příspěvky: 106
			
		 | 
		
			
				
					| To, že stále!!!! žhaví někdo změřil? Nebo tam jen někdo dává žhavičky co tam nepatří?
           | 
				 
				
					| 
            
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			          
		 | 
	
	
		| Georgo90 | 
		
			
				
					 Zaslal: pá červen 23, 2017 11:20 am | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| 
			
			
			
			Založen: 1.2.2017
			Příspěvky: 3
			
		 | 
		
			
				
					Odběr měřen přímo na drátech proudovými kleštěmi kolem 80A.
 
Žhaviče tam jsou dané Bosch 0250403002  4,4V. Podle VIN by tam měly být.
           | 
				 
				
					| 
            
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			         
		 | 
	
	
		| exotus | 
		
			
				
					 Zaslal: pá červen 23, 2017 11:25 am | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		
			 
			
			
			Založen: 21.3.2008
			Příspěvky: 1996
			Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
		 | 
		
			
				
					seny69 napsal: Nebo tam jen někdo dává žhavičky co tam nepatří?  Asi tak...
 
Máš tam mít 7V
           | 
				 
				
					
             _________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
 
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
 
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
 
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			           
		 | 
	
	
		| anydraj | 
		
			
				
					 Zaslal: pá červen 23, 2017 13:30 pm | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| 
			
			
			
			Založen: 26.2.2007
			Příspěvky: 2802
			
		 | 
		
			
				
					Jak pise Exot   
 
podle Etky jsou  10579805
 
7V napajeni
 
Zrejme ty co jsi dal ty 4V jsou KO uz.
 
U Passat jsou systemy vstriku ve stejnem rocniku Bosch a Siemens,  
 
Lisi se to treba temihle tyckama.
           | 
				 
				
					| 
            
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			          
		 | 
	
	
		| Georgo90 | 
		
			
				
					 Zaslal: pá červen 23, 2017 15:03 pm | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| 
			
			
			
			Založen: 1.2.2017
			Příspěvky: 3
			
		 | 
		
			
				
					Tak jsem tam dal ty 7 Voltový a už to chodí jak má. 
 
Děkuji za radu.
           | 
				 
				
					| 
            
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			         
		 | 
	
	
		| anydraj | 
		
			
				
					 Zaslal: pá červen 23, 2017 15:11 pm | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| 
			
			
			
			Založen: 26.2.2007
			Příspěvky: 2802
			
		 | 
		
			
				
					| NZ, uz te melo trknout, ze to melo 80A na klestich.
           | 
				 
				
					| 
            
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			          
		 | 
	
	
		 |