|
Obsah fóra checksum.cz » BAZAR - Prodám/Koupím » tPower dyno |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
tpower |
Zaslal: út září 22, 2015 19:36 pm |
|
|
Založen: 7.2.2013
Příspěvky: 211
|
Zdravim pratele,
tak jsou oficialne v prodeji nase valcove zkusebny tPower dyno.
Nabizime jednonapravovou i ctyrkolkovou variantu o prumerech valcu 24" (60,96cm) a 30" (76,2cm).
Osazujeme kvalitnimi retardery Frenelsa.
Vzduchova aretace valcu, OBD komunikace, PC v ramci dodavky, bezdratova konzola, user friendly programove prostredi.
Vice informaci naleznete zde: http://www.tdichip.cz/tpower-dyno ...
V pripade dotazu mne nevahejte kontaktovat.
|
_________________ www.tdichip.cz, www.tpower.cz
oficiální zastoupení EVC pro ČR a SR
WinOLS, OLS300, BDM100, BSL100, CMD, FGTech, Byteshooter, Abrites, tPower dyno ...
|
|
Návrat nahoru |
|
eazy20 |
Zaslal: st září 23, 2015 17:38 pm |
|
|
Založen: 1.4.2009
Příspěvky: 575
Bydliště: Košice Prešov Regensburg
|
nic v zlom,ale myslis ze bude o to zaujem za taku cenu? uz aj atx dyno,cize motocom znizili cenu,minuly rok mali najlacnejsiu variantu za 400000kc bez dph a teraz uz to je 280000 bez dph.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
tpower |
Zaslal: st září 23, 2015 19:58 pm |
|
|
Založen: 7.2.2013
Příspěvky: 211
|
eazy20 napsal: nic v zlom,ale myslis ze bude o to zaujem za taku cenu? uz aj atx dyno,cize motocom znizili cenu,minuly rok mali najlacnejsiu variantu za 400000kc bez dph a teraz uz to je 280000 bez dph.
Cena je odpovidajici, mozna naopak jeste nizka s ohledem na funkcnost a kvalitu a objednavky skutecne mame - naopak jsme prekvapeni relativne velkym zajmem - samozrejme zatim nejvic mimo CR, s tim jsme ale pocitali protoze v CR nikdo neumi nic ocenit ... Mimochodem nemas stejne moc na vyber - vezmi si nabidku brzd na trhu, jake maji ceny, jak funguji, ovladaci sw, prumery valcu, dimenzaci komponent a dalsi faktory a dojdes k tomu, ze jsme opravdu cenove na velice nizke urovni.
Kdyz si srovnas nejmenovanou brzdu s retarderem s malym valcem a vicemene nefunkcnim sw za 555 tis. a nasi za 710 tis., zjistis ze je to uplne jina dimenze jak co se tyka zpracovani, kvality pouzitych komponent, obsluzneho sw a obsluhy, tak presnosti a dalsich faktoru na ktere pri vyvoji klademe duraz Hlavne vime co od brzdy pri upravach ocekavame - proto taky nabizime nekolik druhu zatezovych zkousek, coz tato "konkurencni" a ani mnohe jine rozhodne nenabizi ...
Poptej si jejich aktualni cenik, nepises pravdu, je to prave naopak - dokonce chteji daleko vic nez 400 za maly valec s retarderem - tedy stara koncepce a se starym sw ...
|
_________________ www.tdichip.cz, www.tpower.cz
oficiální zastoupení EVC pro ČR a SR
WinOLS, OLS300, BDM100, BSL100, CMD, FGTech, Byteshooter, Abrites, tPower dyno ...
|
|
Návrat nahoru |
|
Sayllo |
Zaslal: st září 23, 2015 20:12 pm |
|
|
Založen: 5.5.2012
Příspěvky: 339
Bydliště: France
|
eazy20 napsal: nic v zlom,ale myslis ze bude o to zaujem za taku cenu? uz aj atx dyno,cize motocom znizili cenu,minuly rok mali najlacnejsiu variantu za 400000kc bez dph a teraz uz to je 280000 bez dph. Ja suhlasim, navyse toto je typ valcov, kde dochadza asi k 80% nehod...Neni nic lepsie ako riadne 4 valcova na napravu. Na tom sa vybura asi uz len debil.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
eazy20 |
Zaslal: st září 23, 2015 20:31 pm |
|
|
Založen: 1.4.2009
Příspěvky: 575
Bydliště: Košice Prešov Regensburg
|
zaciatkom roka som bol v obraze s cenami,a aj poliaci maju dobry vyber,oni maju 4valce na napravu ako pisal sayllo,ale zas tie priemery valcov atd som neskumal,neverim ze by to meralo napr o 20ps hore dole,napr na motocom mera kopa ludi a vsade spokojnost,a ked sa to porovnavalo s mahou tak vysledky fakt skoro rovnake,na nejakom fore boli vysledky porovnania myslim
na valcoch mas urobene lepsie opracovanie ako motocom?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
tpower |
Zaslal: st září 23, 2015 20:40 pm |
|
|
Založen: 7.2.2013
Příspěvky: 211
|
Sayllo napsal: eazy20 napsal: nic v zlom,ale myslis ze bude o to zaujem za taku cenu? uz aj atx dyno,cize motocom znizili cenu,minuly rok mali najlacnejsiu variantu za 400000kc bez dph a teraz uz to je 280000 bez dph. Ja suhlasim, navyse toto je typ valcov, kde dochadza asi k 80% nehod...Neni nic lepsie ako riadne 4 valcova na napravu. Na tom sa vybura asi uz len debil.
Ono bohuzel 4 valce na napravu ma daleko vice negativ a stabilita pri spravnem uchyceni na nasem typu je perfektni. Nehody vznikaji spatnym uchycenim, nicim jinym. Podivej se na top brzdy - maji 4 valce na napravu? Ne a ver ze vedi proc ...
|
_________________ www.tdichip.cz, www.tpower.cz
oficiální zastoupení EVC pro ČR a SR
WinOLS, OLS300, BDM100, BSL100, CMD, FGTech, Byteshooter, Abrites, tPower dyno ...
|
|
Návrat nahoru |
|
tpower |
Zaslal: st září 23, 2015 21:01 pm |
|
|
Založen: 7.2.2013
Příspěvky: 211
|
eazy20 napsal: zaciatkom roka som bol v obraze s cenami,a aj poliaci maju dobry vyber,oni maju 4valce na napravu ako pisal sayllo,ale zas tie priemery valcov atd som neskumal,neverim ze by to meralo napr o 20ps hore dole,napr na motocom mera kopa ludi a vsade spokojnost,a ked sa to porovnavalo s mahou tak vysledky fakt skoro rovnake,na nejakom fore boli vysledky porovnania myslim
na valcoch mas urobene lepsie opracovanie ako motocom?
Ono je ta velikost valcu o tepelnem namahani pneumatik a dalsich faktorech, clanku od renomovanych firem co delaji i valce o prumeru 1,2m dost o vyhodach - a opet, kdyby to nemelo smysl, tak to nedelaji, protoze vyroba takoveho valce je nasobne drazsi nez 40cm prcka ...
My jsme se poucili z chyb jinych a s brzdou pracujeme kazdy den, takze jsme zahrnuli i funkce ktere chybely a i jinym chybi ...
Ano mame udelany jiny povrch valcu nez motocom a valce dynamicky vyvazene s presnosti na par gramu ...
Vis proc je spokojenost? Protoze neni prime srovnani a za tu cenu za kterou motocom byl se nic proste sehnat nedalo - dnes jiz tomu tak neni ... ale nebudu rozvadet debatu, kdy je to vecne tema a ver ze prumer valcu 60,96cm a 76,2cm co nabizime my, nedelame jen z trucu - pokud by byly lepsi 4 valce na napravu, tak bychom to udelali, pokud by stacil valec 40cm tak bychom ho take delali, protoze jsou naklady na vyrobu oproti nasi nasobne mensi ...
Taky jsme meli motocom, ale spokojenej jsem byl cca rok, nez jsem zacal pracovat na superflow, maha, jaros, bosch, dynojet a dalsich brzdach, kde jsem zjistil co jsem zjistil (modri vedi) a pak jsem se marne snazil pomoci v posunu motocomu. Vyslyseno nic nebylo a proto jsme posledni 2 roky vyvijeli nasi brzdu a skutecne mam pristup k hodne brzdam a snazime se zanest ze vsech to dobre a vyhnout se neduhum, ktere mnohe maji. Samozrejme ze vsechny meri a odchylky mezi nimy nejsou nijak velke (cca 10-15% max, ojedinele 20%), ale jsou pripady kdy dochazi k velkym odchylkam a toto chceme proste potlacit a pri provedenych testovacich merenich (bylo jich pres 50) se ukazalo ze se to povedlo.
Nasi prioritou je presnost a opakovatelnost mereni, neovlivnitelnost vysledku spatnou obsluhou a hlavne kvalita pouzitych komponent ...
Kazdy si to preberte po svem, kdo ma pochyby a chcete videt jak to funguje, zavolejte nebo se stavte jak bude dyno day, proste je to nabidka - dalsi moznost - dalsi pomucka pri upravach a ladeni motoru ... kdo jde po cene, koupi nejakou levnou dynamickou nebo s levnym nestabilnim retarderem, kdo chce kvalitu, muze sahnout po superflow nebo maha za cenu pres 2 mil. Kc nebo proste po kompromisu mezi cenou a kvalitou ... kdo s brzdami pracuje, vi o cem mluvim, kdo si jen vypisuje na foru ze nekde neco slysel nebo cetl, skutecne nevi o cem je rec - viz. ty 4 valce na napravu - nic proti nikomu osobne, ale je to proste fyzika ...
|
_________________ www.tdichip.cz, www.tpower.cz
oficiální zastoupení EVC pro ČR a SR
WinOLS, OLS300, BDM100, BSL100, CMD, FGTech, Byteshooter, Abrites, tPower dyno ...
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: st září 23, 2015 21:30 pm |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
Videl jsem video tpower nove brzdy a jaksi tam nevidim ze pracuje i retarder, mereni kratke, dobehovka jak bez retarderu.. Jakym zpusobem reguluje retarder? Podle zrychleni nebo podle sily, nebo jen stala zatez?? Ukazes zde graf? Pripadne nejake prtscr ze softu? Nebo nejake demo??
Velky tezky valec je fajn.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Sayllo |
Zaslal: st září 23, 2015 21:44 pm |
|
|
Založen: 5.5.2012
Příspěvky: 339
Bydliště: France
|
Samozrejme ze je to chyba obsluhy, lenze jeden nevylucitelny faktor je prave ta ludska bytost. A aj tu vo FR maju iste firmy jednobubny, meraju stale, denne, vsetko vporiadku, ale ak ti mam pravdu povedat, ked mi robili chip na moju karu a predomnou tam stonalo na brzde Ferrari, myslim ze ani chalom otial to nebolo celkom jedno
4bubom ,i vcelku pride trochu neohrabany na dnesnu dobu, no stale si myslim ze uz na nejaky citelne vyzsie vykony, aj ked uz +- nejake% by som ho zvolil skor.
Inak, to som len pocuj, yevraj najpresnejsie merania dosiahli system kde je nutnost zmontovat na prislusnej naprave kolesa, cize myslim tym tie postranne yariadenia.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
tpower |
Zaslal: st září 23, 2015 21:47 pm |
|
|
Založen: 7.2.2013
Příspěvky: 211
|
roland702 napsal: Videl jsem video tpower nove brzdy a jaksi tam nevidim ze pracuje i retarder, mereni kratke, dobehovka jak bez retarderu.. Jakym zpusobem reguluje retarder? Podle zrychleni nebo podle sily, nebo jen stala zatez?? Ukazes zde graf? Pripadne nejake prtscr ze softu? Nebo nejake demo??
Velky tezky valec je fajn.
Video bylo bez retarderu - testovani varianty 2WD 24 DYNAMIC, nebot ta je taky v nabidce tak jsme ji museli dostatecne odzkouset ...
Komplet prezentace se pripravuje, jakmile bude, tak zverejnime.
Momentalne se ale venujeme take praci, dodelavame prototyp, elektroniku, programove vybaveni a jiz zaciname vyrabet prvni objednane brzdy a den ma jen 24 hodin ...
|
_________________ www.tdichip.cz, www.tpower.cz
oficiální zastoupení EVC pro ČR a SR
WinOLS, OLS300, BDM100, BSL100, CMD, FGTech, Byteshooter, Abrites, tPower dyno ...
|
|
Návrat nahoru |
|
Sayllo |
Zaslal: st září 23, 2015 21:51 pm |
|
|
Založen: 5.5.2012
Příspěvky: 339
Bydliště: France
|
|
Návrat nahoru |
|
tpower |
Zaslal: st září 23, 2015 21:57 pm |
|
|
Založen: 7.2.2013
Příspěvky: 211
|
Sayllo napsal: Samozrejme ze je to chyba obsluhy, lenze jeden nevylucitelny faktor je prave ta ludska bytost. A aj tu vo FR maju iste firmy jednobubny, meraju stale, denne, vsetko vporiadku, ale ak ti mam pravdu povedat, ked mi robili chip na moju karu a predomnou tam stonalo na brzde Ferrari, myslim ze ani chalom otial to nebolo celkom jedno
4bubom ,i vcelku pride trochu neohrabany na dnesnu dobu, no stale si myslim ze uz na nejaky citelne vyzsie vykony, aj ked uz +- nejake% by som ho zvolil skor.
Inak, to som len pocuj, yevraj najpresnejsie merania dosiahli system kde je nutnost zmontovat na prislusnej naprave kolesa, cize myslim tym tie postranne yariadenia.
Proto nas system cte hodnoty z meteostanice, otacky motoru pres obd - samozrejme u vozidel ktera to podporuji - coz je dnes jiz vetsina, hlida se teplota vody (jsou i v CR taci co umyslne pecou motory pretezovanim na brzde) a spousta dalsich hodnot a pokud je toto ignorovano, je to uvedene na grafu aby zakaznik zjistil ze nebylo vse jak ma byt ...
Navic nabizime vice druhu zkousek - step-up - kombinace dynamicke se statickou, klasickou dynamickou nebo manualni statickou ... kazda ma sve a nelze rict ze jedna z nich je nejlepsi, kazda ukaze neco a ma sva pro i proti ...
4 bubny maji jeden velky problem - auto se snazi vyjet na predni valec a tim dochazi k odchylce, deformaci pneumatiky a jejimu bodovemu tepelnemu namahani a opet odchylce. Mozna to vypada stabilnejsi, ale nam jde o mereni a stabilitu si urcis spravnym ukurtovanim ... Bohuzel argument pro 4 buben jsme nenasli jediny a proto jsme tuto variantu zavrhli definitivne a nejsme sami ...
Nejpresnejsi je samozrejme motor ven a primo na stolici, to ze se spoji naboje primo s brzdou je jen eliminace pripadneho prokluzu a deformace pneumatik, jinak to vicemene na presnosti nic nemeni ...
|
_________________ www.tdichip.cz, www.tpower.cz
oficiální zastoupení EVC pro ČR a SR
WinOLS, OLS300, BDM100, BSL100, CMD, FGTech, Byteshooter, Abrites, tPower dyno ...
|
|
Návrat nahoru |
|
tpower |
Zaslal: st září 23, 2015 22:01 pm |
|
|
Založen: 7.2.2013
Příspěvky: 211
|
Ano, to je to o cem pisu - auto se snazi vyjet na predni valce, ztraci kontakt na zadnich a dochazi k odchylce ... ale vyrobni naklady jsou opravdu velice nizke a timpadem i prodejni cena ... nicmene presnost a opakovatelnost mereni neni zrovna slavna, navic staticka zkouska bude s odchylkami - to neni muj vymysl, ale testovaly a zkoumaly to kapacity v oboru a jsou to zavery ne zrovna nejakych zabaru, takze na tom skutecne neco pravdy bude ...
|
_________________ www.tdichip.cz, www.tpower.cz
oficiální zastoupení EVC pro ČR a SR
WinOLS, OLS300, BDM100, BSL100, CMD, FGTech, Byteshooter, Abrites, tPower dyno ...
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je so červenec 12, 2025 2:59 am
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžeš k příspěvkům připojovat soubory Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
|
|
|