Obsah fóra checksum.cz » Benzín » stavba 1.8T |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
vaha |
Zaslal: čt duben 16, 2015 7:32 am |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1570
Bydliště: hk kraj
|
Máte někdo zkušenost s hw úpravama tohohle motoru ARX,AUQ,AMK,BAM?Měl bych pár dotazu. Plánuji takovou lehoučkou přestavbu
|
|
|
Návrat nahoru |
|
chucky |
Zaslal: čt duben 16, 2015 8:01 am |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 498
|
Záleží co myslíš tím "lehoučká přestavba"
|
|
|
Návrat nahoru |
|
eazy20 |
Zaslal: čt duben 16, 2015 8:52 am |
|
|
Založen: 1.4.2009
Příspěvky: 575
Bydliště: Košice Prešov Regensburg
|
Napis konkretnejsie co ta zaujima
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: čt duben 16, 2015 9:26 am |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1570
Bydliště: hk kraj
|
|
Návrat nahoru |
|
eazy20 |
Zaslal: čt duben 16, 2015 10:26 am |
|
|
Založen: 1.4.2009
Příspěvky: 575
Bydliště: Košice Prešov Regensburg
|
Z vyssie spominanych motorov s AMK a BAM to nie je problem bez hw uprav, mozno fmic akurat a vyhodit tie 2 male ic na stranach, ale u ARX a AUQ potrebujes potom turbo a vstreky z 154/165kw a takisto fmic, keby si chcel skor okolo 300hp bezpecne tak odporucam nahodit turbo z 2.0tfsi k04-064 a vstreky napr 440cc
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: čt duben 16, 2015 12:04 pm |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1570
Bydliště: hk kraj
|
eazy20 napsal: Z vyssie spominanych motorov s AMK a BAM to nie je problem bez hw uprav, mozno fmic akurat a vyhodit tie 2 male ic na stranach, ale u ARX a AUQ potrebujes potom turbo a vstreky z 154/165kw a takisto fmic, keby si chcel skor okolo 300hp bezpecne tak odporucam nahodit turbo z 2.0tfsi k04-064 a vstreky napr 440cc
Tak to vím a co ojnice a písty u ARX/AUQ?těch změn na hw motoru je tam víc něž to co jsi psal...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
eazy20 |
Zaslal: čt duben 16, 2015 13:44 pm |
|
|
Založen: 1.4.2009
Příspěvky: 575
Bydliště: Košice Prešov Regensburg
|
vaha napsal: eazy20 napsal: Z vyssie spominanych motorov s AMK a BAM to nie je problem bez hw uprav, mozno fmic akurat a vyhodit tie 2 male ic na stranach, ale u ARX a AUQ potrebujes potom turbo a vstreky z 154/165kw a takisto fmic, keby si chcel skor okolo 300hp bezpecne tak odporucam nahodit turbo z 2.0tfsi k04-064 a vstreky napr 440cc
Tak to vím a co ojnice a písty u ARX/AUQ?těch změn na hw motoru je tam víc něž to co jsi psal...
Som myslel, ze chces vediet co potrebujes na ten vykon..ale pouc ma co je tam este ine take zasadne?? Ojnice a piesty arx/auq drzia do cca 330-350hp, nemam to vyskusane, len z pocutia, ja som dal hned na zaciatku wiseco piesty a ojnice eagle..
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Pejsy |
Zaslal: pá červen 05, 2015 23:19 pm |
|
|
Založen: 3.6.2015
Příspěvky: 53
|
kuci je lepší se pouštět do úprav tdi nebo radši takovahle 1.8t? protože s tdi se na těch 250-300 koni taky de dostat, viděl sem dnes třeba zavodni fabii rs 300 koní.. u toho benzínu to tam pujde rychle asi, ale je složitější to upravit?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: so červen 06, 2015 8:37 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
|
Návrat nahoru |
|
Pejsy |
Zaslal: so červen 06, 2015 16:26 pm |
|
|
Založen: 3.6.2015
Příspěvky: 53
|
zas strašně přínosnej komentář
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: so červen 06, 2015 17:46 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
stejně přínosnej jako tvoje členství..
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
|