Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Chiptuning 101  »  VW 1,9 TD PD EDC16u34-vypnutí škrtící klapky a EGR
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

VW 1,9 TD PD EDC16u34-vypnutí škrtící klapky a EGR

Autor Zpráva
cobra15
Zaslal: pá červenec 22, 2011 10:26 am Citovat
Založen: 13.3.2011 Příspěvky: 20 Bydliště: Opava
Ahoj,

jde vypnout u této ECU škrtící klapka a EGR? Umí to někdo?



03G906021PDv3.rar
 Komentář:

stáhnout/zobrazit
 Soubor:  03G906021PDv3.rar
 Velikost:  63.75 kB
 Staženo:  2577 krát

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
djkenny
Zaslal: ne srpen 07, 2011 19:18 pm Citovat
Založen: 6.11.2008 Příspěvky: 296 Bydliště: Jičín
EGR by nebyl problém, ale pokuď zrušíš EGR, tak škrtící klapka je pro potřebu EGR nefukční, jinak pro zbytek úkonů funguje normálně. Pokuď se teda nepletu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
skoda
Zaslal: ne srpen 07, 2011 20:49 pm Citovat
Založen: 20.10.2008 Příspěvky: 226 Bydliště: Jindřichuv Hradec
JJ egr neni problem.
Ale proc chces rusit zdechklapku? Confused Pri chcipani se to bude blbe klepat. Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
cobra15
Zaslal: ne srpen 07, 2011 21:05 pm Citovat
Založen: 13.3.2011 Příspěvky: 20 Bydliště: Opava
No to je jedna varianta kterou bych chtěl. Ale teď potřebuji vypnout obě dvě. Když tam není EGR tak jediná funkce kterou ta klapka má, by mělo být zastavení vzduchu při vypnutí motoru. Teda jestli jsem to dobře nastudoval Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
djkenny
Zaslal: po srpen 08, 2011 20:57 pm Citovat
Založen: 6.11.2008 Příspěvky: 296 Bydliště: Jičín
Motor chcipe i docela rychle bez klapky, ale ja bych ji tam taky osobne nechal. je to dalsi starost navic, protoze so myslim ze kdyz ji odpojis, tak jednotka bude stale hlasit ze nema klapku :-/ a zadne vyruseni v mape nepomuze. a jeste tech map tam bude moc co hejbou s klapkou Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
cobra15
Zaslal: út srpen 09, 2011 9:05 am Citovat
Založen: 13.3.2011 Příspěvky: 20 Bydliště: Opava
Ona už odpojená je:-). Menil jsem řj (BKC za BLS) a nová ma jiné zapojení EGR a klapky. EGR nejde zamenit z BLS protože je ovládán elektricky a BKC pneumaticky a taky u BLS je ještě chladič výfukových plynů takže to nejde ani fyzicky namontovat. Klapka asi vymenit pujde jen je zapojena jinak do řj. (místo 3. drátů 5.) ale natáhnout těch 5 drátů není problém protože jsou na jiných pinech než na BKC. A BLS si chci nechat protože to líp jede ,mám menší spotřebu a inteligentněji to ovládá tempomat (při znovunapojení tempomatu na přednastavenou rychlost to plynuleji akceleruje). Takže cíl je vyřadit EGR a zprovoznit tu klapku. Ale momentálně nemám novou klapku, tak nejlepší volba je vyřadit obě věci, protože pořád svítí kontrolka.


Naposledy upravil cobra15 dne st srpen 10, 2011 7:22 am, celkově upraveno 1 krát.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: út srpen 09, 2011 16:49 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
motor BKC má ecu edc16u1-5.41 a motor BLS má ecu edc16u34-3.42
to je rozdilny hardware...
dej tam tu co tam patří , pinovat bych to nezkoušel , může se z ní zakouřit Wink Laughing

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
gyba
Zaslal: út srpen 09, 2011 17:17 pm Citovat
Založen: 4.4.2008 Příspěvky: 677 Bydliště: Jablonec nad Nisou
No ale když mu to míň žere a líp jede, tak jak to má udělat ?????
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
cobra15
Zaslal: út srpen 09, 2011 17:24 pm Citovat
Založen: 13.3.2011 Příspěvky: 20 Bydliště: Opava
Podle schéma z konektoru přímo do ecu. Tak to snad kouřit nebude Smile.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: út srpen 09, 2011 21:33 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
a co ovládací software ??? jinak se ovládá pwm do ventilu podtlaku EGR a jinak lelektronická klapka Wink

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cobra15
Zaslal: st srpen 10, 2011 7:42 am Citovat
Založen: 13.3.2011 Příspěvky: 20 Bydliště: Opava
No a to právě potřebuji pořešit v druhém sledu až vyměním klapku a napinuji ji do ECU. Potřebuji aby ignorovala odpojený EGR a nesnižovala tlak v sání, aby mohlo dojít k "přefouknutí" spalin z výfuku do sání přes EGR. Tedy jestli jsem správně pochopil princip fungování EGR spolu s klapkou. Jestli plácám nesmysly tak mi to prosím vysvětlete. Embarassed Učený z nebe nespadl...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: st srpen 17, 2011 20:08 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
no na to abys toto poresil , by asi bylo potreba dokonale znat vnitrni strukturu ridiciho programu v ecu a tam preswitchovat vystupy na ovladani klapek ...
vzhledem k tomu , ze to dava dohromady tym vyvojaru , tak hacking tohoto neni zadna legrace , nevim jestli to nekdo bez patricnych informaci udela... Rolling Eyes

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je po červen 23, 2025 20:34 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.