Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » fiat bravo jtd 77kw r.v 99 |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
alpiners2 |
Zaslal: po září 28, 2009 12:18 pm |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
prišiel zákazník s fiatom bravo 1,9jtd 77kw s problémom že v 3tis. otáčkach začne trhať motorom, príde mi to ako keby rj vynechávala dodávku nafty.
v rj je originál soft, vymenili sme drv ventil na čerpadle a robí to isté. na tom fiate má vykuchaný celý výfuk a turbo tlačí oproti sériovému tlaku 0,95 1,05 až 1,2bar.
vstrekovače sú ok, drv je ok, váha vzduchu ok,
nemôže to súvisieť s vyšším plniacim tlakom a map senzorom?
turbo je obtokové, nemá to n75, iba map. v softe som našiel mapu tlaku turba, ale turbo neni regulované žiadnym ventilom. tak ma napadá či tá mapa nemôže fungovať ako nejaký limiter pre map.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
alpiners2 |
Zaslal: po září 28, 2009 12:34 pm |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
toto mám na mysli
|
Komentář: |
|
Velikost: |
103.35 kB |
Zobrazeno: |
19653 krát |

|
|
|
Návrat nahoru |
|
dod |
Zaslal: po září 28, 2009 13:15 pm |
|
|
Založen: 20.5.2009
Příspěvky: 155
Bydliště: SL-SK
|
nie su bubliny v nafte pri 3t otackach? naft. filter je vymeneny? ako to skube? ako keby vynechaval jeden valec alebo dlhodobe zaskuby? diagnostika nepise nic ak tam nejaka je??
|
|
|
Návrat nahoru |
|
alpiners2 |
Zaslal: po září 28, 2009 13:21 pm |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
naftový filter je nový. ono to spraví tak ako keby si vypol motor, keď ubere plyn tak zase ide. keď pridáva pomaly tak to nerobí. keď dá podlahu tak pri 3tis to vypína.
v servise na nič neprišli a ja bohužial na fiaty diagnostiku nemám. skúšal som zvýšiť limiter tlaku v raily či to bude robiť aj potom. vypínalo tak isto. takže railom to asi nebude, len potom neviem čo tam blbne.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
dod |
Zaslal: po září 28, 2009 13:56 pm |
|
|
Založen: 20.5.2009
Příspěvky: 155
Bydliště: SL-SK
|
no moze byt v prdeli alebo chytnute railove cerpadlo a nedava dostatocny tlak do railu preto by pomohla diag. a realny tlak paliva v raily, presne takto sa spravalo brachove bmw 525d aj s takymito symptomami...cerpadlo islo na repas...potom to uz bolo ok. nevies sa dostat niekde na KTS diag aby ste pozreli tie tlaky paliva lebo to vyzera na to ked to turbo nieje regulovane...ale tiez niesom odbornik do fiatov
|
|
|
Návrat nahoru |
|
alpiners2 |
Zaslal: po září 28, 2009 14:14 pm |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
skúsime vo fiate u nás kde bývam, chalan je z iného mesta a tam sú lamy. uvidíme čo na to povie examiner. kua keď tie fiaty majú toľko káblov a snímačov a kktín zlatý vw
|
|
|
Návrat nahoru |
|
chiptuning |
Zaslal: po září 28, 2009 14:35 pm |
|
|
Založen: 24.2.2007
Příspěvky: 761
Bydliště: plzen
|
alpiners2 napsal: naftový filter je nový. ono to spraví tak ako keby si vypol motor, keď ubere plyn tak zase ide. keď pridáva pomaly tak to nerobí. keď dá podlahu tak pri 3tis to vypína.
v servise na nič neprišli a ja bohužial na fiaty diagnostiku nemám. skúšal som zvýšiť limiter tlaku v raily či to bude robiť aj potom. vypínalo tak isto. takže railom to asi nebude, len potom neviem čo tam blbne.

ono to neni tak jednoduche s tim tlakem v railu je tam mapa pozadavku a jedna nebo dve limiteru kdyz nezvednes limitery tak tlak stejne nedostanes pres puvodni hodnotu a kdyz jo tak ji sice prekrocis ,ale jak se to stane tak dalsi cast jednotly vyhodnoti situaci jako kritickou a zastavi chod motoru / docela neprijemna situace samozdrejme pri plnem zatizeni /
|
_________________ drag power
|
|
Návrat nahoru |
|
alpiners2 |
Zaslal: po září 28, 2009 14:47 pm |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
no najhoršie je žo to robí na origo softe, žiadny chip. tak som zvedavý čo to bude.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
alpiners2 |
Zaslal: po září 28, 2009 14:57 pm |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
môj tip je map senzor, musím večer kuknúť v softe ako je to nastavené. možno turbo veľmii zatlačí a map senzor to obmedzí. presne to isté mi robila moja 2,4jtd keď praskla hadička na banke na turbe. turbo veľa fúklo a hneď vypínalo motor
|
|
|
Návrat nahoru |
|
alpiners2 |
Zaslal: út říjen 06, 2009 7:33 am |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
tak sa bravo zdiagnostikovalo počas jazdy a problém je vo vstrekovačoch. pri prudkej akceleracii strašne rástol tlak na lište.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
dod |
Zaslal: út říjen 06, 2009 8:59 am |
|
|
Založen: 20.5.2009
Příspěvky: 155
Bydliště: SL-SK
|
vo vsetkych vstrekovacoch naraz? neni skor regulacny ventil alebo regulacia tlaku v cerpadle v prdeli ci ako to ma fiat riesene?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
alpiners2 |
Zaslal: út říjen 06, 2009 10:08 am |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
drv ventil, čidlo tlaku a ostatné snímače sú nové. problém je zo vstrekovačmi, neviem či sú pripchaté. uvidí sa keď ich chalan vyberie a dá otestovať. ale podľa diagnostiky je problém vo vstrekovačoch
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|