Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Chiptuning 101  »  dpf a egr
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

dpf a egr

Autor Zpráva
parik
Zaslal: po prosinec 10, 2012 13:07 pm Citovat
Založen: 13.8.2012 Příspěvky: 105
Ahoj, mam takovej lama dotaz, urcite se to tady uz resilo. Ma smysl pouze softwarove vypnuti DPF bez jeho vykuchani, jak se to bude chovat? A jak se chova softwarove vypnuti EGR bez jeho zaslepeni? A jeste posledni lama dotaz EGR nema cenu vypinat kdyz s funkcnim DPF? Dekuji
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
chiptuning
Zaslal: po prosinec 10, 2012 13:35 pm Citovat
Založen: 24.2.2007 Příspěvky: 761 Bydliště: plzen
kdyz vypnes regenerace a neodsranis filtr tak se po case / a ne dlouhem / ucpe a auto prestane jezdit
pokud vypnes egr tak se neotvira a mechanicky neni treba ho zaslepit
a vypinat egr pri funkcni dpf je nesmysl , nehlede , ze kdyz vypnes egr dosanes jen toho , ze se ti auto bude v zime dele ohrivat , jen pro zajimavost ja ve svem aute mam egr i dpf plne funkci a nevidim duvod proc to vypinat i kdyz si to muzu udelat zadarmo Wink

_________________
drag power
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
exotus
Zaslal: po prosinec 10, 2012 13:38 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
DPF off řeší HW a následně SW chybu,tzn nemá smysl likvidovat to co funguje ať SW nebo HW...
Věřím tomu a nebude to dlouho trvat že se bude řešit DPF ON a bude to stát ještě víc...
EGR off je zhýralost moderní doby kdy se zakáže recirkulace spalin a tím pomyslně navýší množství čisteho vzduchu,ale má to i negativa,převážná většina aut má chlazení EGRu řešeno vstupem do topení a spaliny se chladí vodou co jde do topení tzn že když ho zavřeš tak se to hůř (déle) ohřívá nebo to topí později...

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
exotus
Zaslal: po prosinec 10, 2012 13:39 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
To chiptuning: byl si rychlejší Wink

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
parik
Zaslal: po prosinec 10, 2012 13:52 pm Citovat
Založen: 13.8.2012 Příspěvky: 105
jo dik, ja to odstraneni dpf resim kvuli blbnoucimucidlu rodzdilu tlaku mezi motorem a DPF, u A6 4F vyjde vymena cca na 2k (uz jsem to menil 2x behem 80kkm), protoze je lehce dostupne, v Q7 4.2TDI jsou ty cidla uz dve a pro vymenu je potreba vyndat celej motor a prevodovku a na Jarove mi tvrdili ze to je jen za praci minimalne 20k. DPF mi zlobi jen kdyz stojim dlouho v kolone nebo casto jezdim po meste, obcas to spadne do nouzaku
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Janosik93
Zaslal: po prosinec 10, 2012 20:08 pm Citovat
Založen: 26.2.2009 Příspěvky: 727 Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko
skôr by som pozrel ako su na tom vstrekovače, a vačky a rozvody.... potom to zasiera DPF . vymeniť čidla, spraviť zakladne nastavenie odkontrolovať vstrekovače a musi isť ako hodinky znova. Ja mam napr tiež všetko v aute to, čo tam má byť.... ak treba, kupim nove , nech je auto v originale. predsa výrobca to tam nedal len tak pre nič, za nič
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
vaha
Zaslal: st prosinec 12, 2012 14:42 pm Citovat
Založen: 6.5.2007 Příspěvky: 1570 Bydliště: hk kraj
parik napsal:
jo dik, ja to odstraneni dpf resim kvuli blbnoucimucidlu rodzdilu tlaku mezi motorem a DPF, u A6 4F vyjde vymena cca na 2k (uz jsem to menil 2x behem 80kkm), protoze je lehce dostupne, v Q7 4.2TDI jsou ty cidla uz dve a pro vymenu je potreba vyndat celej motor a prevodovku a na Jarove mi tvrdili ze to je jen za praci minimalne 20k. DPF mi zlobi jen kdyz stojim dlouho v kolone nebo casto jezdim po meste, obcas to spadne do nouzaku

když si koupíš opici musíš mtí na banány...Za vyndání motoru 20k to už nějak zlevnili ne,tušim že původně chtěli 20 za jednu operaci? Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kari
Zaslal: st prosinec 12, 2012 16:07 pm Citovat
Založen: 14.10.2010 Příspěvky: 1202 Bydliště: na okraji Dřínovské jámy
vaha napsal:
parik napsal:
jo dik, ja to odstraneni dpf resim kvuli blbnoucimucidlu rodzdilu tlaku mezi motorem a DPF, u A6 4F vyjde vymena cca na 2k (uz jsem to menil 2x behem 80kkm), protoze je lehce dostupne, v Q7 4.2TDI jsou ty cidla uz dve a pro vymenu je potreba vyndat celej motor a prevodovku a na Jarove mi tvrdili ze to je jen za praci minimalne 20k. DPF mi zlobi jen kdyz stojim dlouho v kolone nebo casto jezdim po meste, obcas to spadne do nouzaku

když si koupíš opici musíš mtí na banány...Za vyndání motoru 20k to už nějak zlevnili ne,tušim že původně chtěli 20 za jednu operaci? Laughing


vánoční sleva
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je st červenec 30, 2025 1:14 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.