Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » dpf a egr |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
parik |
Zaslal: po prosinec 10, 2012 13:07 pm |
|
|
Založen: 13.8.2012
Příspěvky: 105
|
Ahoj, mam takovej lama dotaz, urcite se to tady uz resilo. Ma smysl pouze softwarove vypnuti DPF bez jeho vykuchani, jak se to bude chovat? A jak se chova softwarove vypnuti EGR bez jeho zaslepeni? A jeste posledni lama dotaz EGR nema cenu vypinat kdyz s funkcnim DPF? Dekuji
|
|
|
Návrat nahoru |
|
chiptuning |
Zaslal: po prosinec 10, 2012 13:35 pm |
|
|
Založen: 24.2.2007
Příspěvky: 761
Bydliště: plzen
|
kdyz vypnes regenerace a neodsranis filtr tak se po case / a ne dlouhem / ucpe a auto prestane jezdit
pokud vypnes egr tak se neotvira a mechanicky neni treba ho zaslepit
a vypinat egr pri funkcni dpf je nesmysl , nehlede , ze kdyz vypnes egr dosanes jen toho , ze se ti auto bude v zime dele ohrivat , jen pro zajimavost ja ve svem aute mam egr i dpf plne funkci a nevidim duvod proc to vypinat i kdyz si to muzu udelat zadarmo
|
_________________ drag power
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: po prosinec 10, 2012 13:38 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
DPF off řeší HW a následně SW chybu,tzn nemá smysl likvidovat to co funguje ať SW nebo HW...
Věřím tomu a nebude to dlouho trvat že se bude řešit DPF ON a bude to stát ještě víc...
EGR off je zhýralost moderní doby kdy se zakáže recirkulace spalin a tím pomyslně navýší množství čisteho vzduchu,ale má to i negativa,převážná většina aut má chlazení EGRu řešeno vstupem do topení a spaliny se chladí vodou co jde do topení tzn že když ho zavřeš tak se to hůř (déle) ohřívá nebo to topí později...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: po prosinec 10, 2012 13:39 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
To chiptuning: byl si rychlejší
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
parik |
Zaslal: po prosinec 10, 2012 13:52 pm |
|
|
Založen: 13.8.2012
Příspěvky: 105
|
jo dik, ja to odstraneni dpf resim kvuli blbnoucimucidlu rodzdilu tlaku mezi motorem a DPF, u A6 4F vyjde vymena cca na 2k (uz jsem to menil 2x behem 80kkm), protoze je lehce dostupne, v Q7 4.2TDI jsou ty cidla uz dve a pro vymenu je potreba vyndat celej motor a prevodovku a na Jarove mi tvrdili ze to je jen za praci minimalne 20k. DPF mi zlobi jen kdyz stojim dlouho v kolone nebo casto jezdim po meste, obcas to spadne do nouzaku
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Janosik93 |
Zaslal: po prosinec 10, 2012 20:08 pm |
|
|
Založen: 26.2.2009
Příspěvky: 727
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko
|
skôr by som pozrel ako su na tom vstrekovače, a vačky a rozvody.... potom to zasiera DPF . vymeniť čidla, spraviť zakladne nastavenie odkontrolovať vstrekovače a musi isť ako hodinky znova. Ja mam napr tiež všetko v aute to, čo tam má byť.... ak treba, kupim nove , nech je auto v originale. predsa výrobca to tam nedal len tak pre nič, za nič
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: st prosinec 12, 2012 14:42 pm |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1570
Bydliště: hk kraj
|
parik napsal: jo dik, ja to odstraneni dpf resim kvuli blbnoucimucidlu rodzdilu tlaku mezi motorem a DPF, u A6 4F vyjde vymena cca na 2k (uz jsem to menil 2x behem 80kkm), protoze je lehce dostupne, v Q7 4.2TDI jsou ty cidla uz dve a pro vymenu je potreba vyndat celej motor a prevodovku a na Jarove mi tvrdili ze to je jen za praci minimalne 20k. DPF mi zlobi jen kdyz stojim dlouho v kolone nebo casto jezdim po meste, obcas to spadne do nouzaku
když si koupíš opici musíš mtí na banány...Za vyndání motoru 20k to už nějak zlevnili ne,tušim že původně chtěli 20 za jednu operaci?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
kari |
Zaslal: st prosinec 12, 2012 16:07 pm |
|
|
Založen: 14.10.2010
Příspěvky: 1202
Bydliště: na okraji Dřínovské jámy
|
vaha napsal: parik napsal: jo dik, ja to odstraneni dpf resim kvuli blbnoucimucidlu rodzdilu tlaku mezi motorem a DPF, u A6 4F vyjde vymena cca na 2k (uz jsem to menil 2x behem 80kkm), protoze je lehce dostupne, v Q7 4.2TDI jsou ty cidla uz dve a pro vymenu je potreba vyndat celej motor a prevodovku a na Jarove mi tvrdili ze to je jen za praci minimalne 20k. DPF mi zlobi jen kdyz stojim dlouho v kolone nebo casto jezdim po meste, obcas to spadne do nouzaku
když si koupíš opici musíš mtí na banány...Za vyndání motoru 20k to už nějak zlevnili ne,tušim že původně chtěli 20 za jednu operaci? 
vánoční sleva
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|