| Obsah fóra checksum.cz  »  Chiptuning 101  »  15000km po chipnuti | 
	
	
		| 
			
			Strana 1 z 1     | 
	
	
		 | 
	
	
		| Autor | 
		Zpráva | 
	
	
	
		| Hydra | 
		
			
				
					 Zaslal: pá květen 23, 2014 9:19 am | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		
			 
			
			
			Založen: 6.7.2013
			Příspěvky: 184
			
		 | 
		
			
				
					Takze, jak to uvest. Rozhodl jsem se si oddelat auto(laguna 1.9dci 88kW) a sam si chipnul karu, ackoliv me zivi neco jineho, nez auta. 
 
 
Co jsem upravoval:
 
 
- zvedl jsem max IQ z ~60mm3/stroke na ~70mm3/stroke v rozsahu 2000-3500 rpm
 
- zvedl jsem tlak turba pro IQ > nez 60mm3 cca o 6% vcetne limiteru (jen u normalnich atm tlaku)
 
- ve smoke mape povolil bohatsi smes pro vetsi tok vzduchu(uprava osy airflow smoke mapy), abych nemusel tolik honit turbo ~72mm3 pri max airflow.
 
- SOI jsem se rozhodl neupravovat, protoze pro vetsi otacky je puvodni IQ a jestli porusuju EGT tak spis starsima strikama
 
- DOI chapu jako kalibracni mapu, takze jsem se ji nedotkl a dokud nevymenim vstriky tak se ji ani nedotknu
 
- N75 - lehonke postouchnuti - kupodivu smerem dolu pac prestreloval tlak proti referenci(to me prekvapilo - cekal jsem ze budu zvedat)
 
- EGR - nejdrive uplne vypnute - pozdeji jsem prepracoval jen na min spalin
 
 
- lehke polazeni driver's wish
 
- lehke polazeni starting injection
 
 
Vysledek - auto lip jede, snaz startuje, a nic se neodjebalo   - dle diagnostiky neosciluje turbo a IQ je 70mm3.
 
 
Diky patri vsem, kteri me postouchli a predevsim DIGImu, ktery me presvedcil, ze si upravu mam nechat a ne se vracet k 88kW(btw myslim ze vetsi vykon nema, jen vetsi kroutak mezi 2000-3500).
 
 
Jinak me z tohoto fora oslovil jeden clovicek s konfiguraci linux mail serveru, tak jsem to nezistne udelal. To je taky pro DIGIho aby si nemyslel, ze jen beru.
 
 
Zdar a silu
           | 
				 
				
					
             _________________ Milovat vuni spaleneho benzinu! Vic netreba  
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			         
		 | 
	
	
		| Hydra | 
		
			
				
					 Zaslal: út srpen 05, 2014 19:25 pm | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		
			 
			
			
			Založen: 6.7.2013
			Příspěvky: 184
			
		 | 
		
			
				
					Tak mam mensi update. Ucim manzelku cca 4mesice ridit  - podtocene rozjezdy. 4ka misto 2ky. 5ka misto 3ky.
 
 
Pri lehkem ubrani a pridani jde citit jemny cuk. Sice jeste dvouhmota nedrnci a na 90% je tam vule.
 
 
Bohuzel nemam zkusenost, takze neumim rict co se na tom podepisuje vic, jestli kroutak nebo manzelka.
 
 
Chiparum zdar.
           | 
				 
				
					
             _________________ Milovat vuni spaleneho benzinu! Vic netreba  
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			         
		 | 
	
	
		| Hydra | 
		
			
				
					 Zaslal: út srpen 05, 2014 19:39 pm | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		
			 
			
			
			Založen: 6.7.2013
			Příspěvky: 184
			
		 | 
		
			
				
					| A digi nesmej se! Spis rekni jestli cca 80 udalosti od manzelky udela takove peklo.
           | 
				 
				
					
             _________________ Milovat vuni spaleneho benzinu! Vic netreba  
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			         
		 | 
	
	
		| anydraj | 
		
			
				
					 Zaslal: st srpen 06, 2014 5:57 am | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| 
			
			
			
			Založen: 26.2.2007
			Příspěvky: 2802
			
		 | 
		
			
				
					Na geometrii moc nesahej /N75/, maximalne ji muzes chvilku podrzet
 
na maximu, a pak hned utnout.
 
Trosku to prekmitne vic do tlaku, ale to nevadi, pokud se to dokaze rychle
 
zregulovat.Nesmi to byt pridreny.
           | 
				 
				
					| 
            
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			          
		 | 
	
	
		 |