Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  BMW 525 TDS štartovanie
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

BMW 525 TDS štartovanie

Autor Zpráva
Juraj
Zaslal: so duben 07, 2012 21:15 pm Citovat
Založen: 27.8.2010 Příspěvky: 108
Zdravím,

mám taký problém.

Na BMW 525 TDS, rok výroby 1994 sa menila pôvodná elektronická hlava čerpadla, ktorá fungovala na princípe potenciometra za novšiu hlavu, ktorá je ovládaná elektromagneticky. Táto novšia hlava sa montovala do týchto modelov tuším od roku 1995. Samozrejme, musela sa vymeniť aj pôvodná RJ motora (0 281 001 181) za RJ, ktorá sa montovala do modelov s touto novšiou elektronickou hlavou čerpadla (na báze elektromagnetu). V mojom prípade je použitá jednotka označená 0 281 001 383.

Problém je taký, že keď je auto studené a je tam tá novšia RJ (0 281 001 383), tak auto ani nenaštartuje. Keď tam hodím staršiu jednotku (0 281 001 181) a manuálne nastavím hlavu čerpadla, tak naštartujem a keď sa motor zahreje a vtedy odpojím RJ a hodím tam tu novú jednotku (0 281 001 383), tak auto sa da normálne naštartovať, ale otáčky motora sú hrozne vysoké. Usudzujem, že okolo 2000rpm (otáčkomer ukazuje okolo 900ot./min., ale v skutočnosti sú o dosť vyššie). Ale auto reaguje na plyn normálne, akurát, že na voľnobeh sú tam vysoké otáčky a keď je motor studený, tak ani na tejto RJ (0 281 001 383) nenaštartuje.

Neviete niekto poradiť čo tam robí galibu? Nemože to byť nejaké teplotné čidlo? Nestretol sa niekto s tým?

Vopred ďakujem za akékoľvek rady a informácie.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dodoxd
Zaslal: ne duben 08, 2012 8:21 am Citovat
Založen: 8.9.2009 Příspěvky: 581 Bydliště: SR/NZ
dignostikoval si to??diagnostika co vravy???treba ist podla zavad,skutocnych hodnot,..... takto je to tazke povedat.....
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Dusanm5
Zaslal: ne duben 08, 2012 9:13 am Citovat
Založen: 9.7.2007 Příspěvky: 143
Kdysi jsem resil jedno tds, predelani na novejsi typ cerpadla. Problem bude v tom, ze jednotka 383 je z E36 a je trosku jinak zapojena. Myslim ze ma navic vahu vzduchu. Uz si nepamatuju presne co tam bylo za problem, ale vem si schemata k E34 a E36 a porovnej co je jinak. Ja osobne bych se to snazil rozchodit s jednotkou 294 co k tomu autu s timhle cerpadlem patri.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Juraj
Zaslal: ne duben 08, 2012 9:40 am Citovat
Založen: 27.8.2010 Příspěvky: 108
Poskytol by mi niekto schému zapojenia ecu u E34 aj s popisom?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Juraj
Zaslal: ne duben 08, 2012 11:44 am Citovat
Založen: 27.8.2010 Příspěvky: 108
Ono mi to pripadá, akoby tomu chýbalo nejaké teplotné čidlo (vadné), keď to nechce za studena naštartovať. Keď je motor zahriatý, tak naštartuje, ale otáčky sú vysoké.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomík
Zaslal: st duben 11, 2012 22:03 pm Citovat
Založen: 9.1.2011 Příspěvky: 580
je tam jinak zapojen potenciometr plynu drží to vysoke otačky myslím že jre rozdíl ve 2 dratech

_________________
bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt srpen 14, 2025 18:54 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.