Obsah fóra checksum.cz » Diesel » vyriesene poprosim zmazat |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
ratafaak |
Zaslal: st listopad 23, 2011 22:07 pm |
|
|
Založen: 4.4.2010
Příspěvky: 310
|
Ahojte
mam trochu problem s cmaxom. chlapik zneho vytiahol vstrek dal novu podlozku a naspet ho nahodil auto chytilo a po 15 sek. zdochlo a odvtedy nic len toci a nechytne. diag napise P138B ...
este ma napadlo prekodovat vstreky ale ktore cislo opisat zo vstreku ? prikladam foto dakujem
|
Naposledy upravil ratafaak dne pá listopad 25, 2011 14:13 pm, celkově upraveno 1 krát.
Komentář: |
|
Velikost: |
45.99 kB |
Zobrazeno: |
12177 krát |

|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: čt listopad 24, 2011 8:42 am |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2797
|
Ta chyba je zavada v okruhu zhaveni.Ale i tak by to melo chytnout.
Pichnout na diag a podivat se na tlak v rampe behem startu.Melo by to mit cca 250 baru a vic.
Je mozny, ze druha tryska ma netesny prepad.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
ratafaak |
Zaslal: čt listopad 24, 2011 8:48 am |
|
|
Založen: 4.4.2010
Příspěvky: 310
|
anydraj napsal: Ta chyba je zavada v okruhu zhaveni.Ale i tak by to melo chytnout.
Pichnout na diag a podivat se na tlak v rampe behem startu.Melo by to mit cca 250 baru a vic.
Je mozny, ze druha tryska ma netesny prepad.
Ked som povolil privod paliva na vstrekovaci tak ani kusok nafty ... proste ako keby ani cerpadlo naftu nepodavalo ... poistky su dobre ... este ohladom toho kodovania vstrekovacov ktore cislo zadat pre nakodovanie vstrekov pretoze mam este jedny vstrekovace a chlapik ich chcel menit pre istotu ... Dik za odpoved
|
|
|
Návrat nahoru |
|
AEP |
Zaslal: čt listopad 24, 2011 10:13 am |
|
|
Založen: 29.10.2008
Příspěvky: 1235
Bydliště: doma , přechodné v dílně
|
máš to zavzdušněné!
|
_________________ mám prd ! ale originál, žádná china !
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: čt listopad 24, 2011 10:21 am |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2797
|
Povol trubku na nejvzdalenejsim vstriku, odpoj DRV ventil na cerpadle a zatoc.Musi to valit naplno.
PAK NEZAPOMEN TEN VENTIL PRIPOJIT,NEZ UTAHNES TRUBKU.Jelo by to naplno bez regulace tlaku.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
AEP |
Zaslal: čt listopad 24, 2011 11:01 am |
|
|
Založen: 29.10.2008
Příspěvky: 1235
Bydliště: doma , přechodné v dílně
|
anydraj napsal: Povol trubku na nejvzdalenejsim vstriku, odpoj DRV ventil na cerpadle a zatoc.Musi to valit naplno.
PAK NEZAPOMEN TEN VENTIL PRIPOJIT,NEZ UTAHNES TRUBKU.Jelo by to naplno bez regulace tlaku. u bosch systému to nepomůže, jede uplně naopak od delphi , ale pokud nemá pumpičku na sací části, tak jedině na přepad motoru ( na spátečku ) dát podtlakovou pumpu a vysávat přes systém palivo. vžádném případě netahat na laně, nebo točit motorem - přidřež čerpadlo!
|
_________________ mám prd ! ale originál, žádná china !
|
|
Návrat nahoru |
|
ratafaak |
Zaslal: čt listopad 24, 2011 21:40 pm |
|
|
Založen: 4.4.2010
Příspěvky: 310
|
jo hosi tak na lano to netaham to viem len tie vstreky som vymenil povodne sli na odpocet ceny a teraz su tam nove vie mi niekto povedat ake mam zadat cislo vstrekov vid obrazok ... dakujem
|
|
|
Návrat nahoru |
|
ratafaak |
Zaslal: čt listopad 24, 2011 21:43 pm |
|
|
Založen: 4.4.2010
Příspěvky: 310
|
|
Návrat nahoru |
|
|