Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » Fabia vymena sw |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
dodi911 |
Zaslal: st říjen 19, 2011 18:14 pm |
|
|
Založen: 15.10.2009
Příspěvky: 604
Bydliště: Ke
|
Ahoj, do fabky 1,9 tdi pd motor ATD sa dali silnejsie vstreky AJM-ka . Auto nema vykon a chcem sa opytat ci mozem nahrat sw z AJM do rj z ATD. Bude to fungovat? Motoricky su skoro totozne , obe pd-cka 1,9. Diki
|
|
|
Návrat nahoru |
|
dodi911 |
Zaslal: st říjen 19, 2011 19:38 pm |
|
|
Založen: 15.10.2009
Příspěvky: 604
Bydliště: Ke
|
cislo jednotky je 038 906 019 AF
|
|
|
Návrat nahoru |
|
dodi911 |
Zaslal: st říjen 19, 2011 20:31 pm |
|
|
Založen: 15.10.2009
Příspěvky: 604
Bydliště: Ke
|
|
Návrat nahoru |
|
marquee |
Zaslal: čt říjen 20, 2011 5:11 am |
|
|
Založen: 25.9.2008
Příspěvky: 784
Bydliště: Stř. čechy
|
Tak jednoduché to zase není
|
_________________ Opravy EDC15/EDC16 po pádu při zápisu, bez pájení a rozebírání ECU, ne vždy je to ovšem možné
|
|
Návrat nahoru |
|
djkenny |
Zaslal: čt říjen 20, 2011 5:17 am |
|
|
Založen: 6.11.2008
Příspěvky: 296
Bydliště: Jičín
|
Proč dávat jiný sw, který nikdy nebude správně fungovat, protože modifikace motorů, které se liší výkonem se často liší i ve snímačích a jiných akčních členech. Lepší je upravit stávající sw na konkrétní vstřikovače.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
marquee |
Zaslal: čt říjen 20, 2011 5:27 am |
|
|
Založen: 25.9.2008
Příspěvky: 784
Bydliště: Stř. čechy
|
Musíš upravit soft, ale osobně si myslím že vstřiky z AJM nejsou žádná výhra, zvlášt jestli nejsou nové. Když už měnit vstřiky tak z ASZ. Jestli jsi myslel že dáš vstřiky ze silnější verze a rovnou ti to pojede líp tak jsi si docela přidělal práci. Tohle není rotačka aby to bez úpravy softu rovnou dalo víc nafty
|
_________________ Opravy EDC15/EDC16 po pádu při zápisu, bez pájení a rozebírání ECU, ne vždy je to ovšem možné
|
|
Návrat nahoru |
|
dodi911 |
Zaslal: čt říjen 20, 2011 9:35 am |
|
|
Založen: 15.10.2009
Příspěvky: 604
Bydliště: Ke
|
Robil sa motor a chlapci akosi nezbadali, ze kupili vstreky z ineho typu preto som sa na toto pytal. Pojde to flashnut po kabli, alebo musi ist pamat von, pokial by to slo po kabli, upravy mi niekto tento obsah. Ja sa chipovaniu nevenujem a neslo o zvysovanie vykonu.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
marquee |
Zaslal: čt říjen 20, 2011 9:40 am |
|
|
Založen: 25.9.2008
Příspěvky: 784
Bydliště: Stř. čechy
|
V tom případě bych to chlapíkům hodil na hlavu ať tam namontují co tam patří. Jinak po kabelu to půjde, soft se upravit dá, ale nikdy to nebude ideální.
|
_________________ Opravy EDC15/EDC16 po pádu při zápisu, bez pájení a rozebírání ECU, ne vždy je to ovšem možné
|
|
Návrat nahoru |
|
Libang |
Zaslal: čt říjen 20, 2011 10:21 am |
|
|
Založen: 25.11.2010
Příspěvky: 163
Bydliště: Velké Meziříčí
|
budu tet resit neco podobneho , Passat B5 puvodne AJM 85kw , tet je tam motor AWX 96kw ktere vsechny mapy mam pouzit z te 96kw aby to jezdilo (normalne) ? Duration , SOI a nejake dalsi ? tet si majitel stezuje ze na studeno to hur startuje jinak vcelku ok
|
|
|
Návrat nahoru |
|
marquee |
Zaslal: čt říjen 20, 2011 10:30 am |
|
|
Založen: 25.9.2008
Příspěvky: 784
Bydliště: Stř. čechy
|
Libang napsal: budu tet resit neco podobneho , Passat B5 puvodne AJM 85kw , tet je tam motor AWX 96kw ktere vsechny mapy mam pouzit z te 96kw aby to jezdilo (normalne) ? Duration , SOI a nejake dalsi ? tet si majitel stezuje ze na studeno to hur startuje jinak vcelku ok
A je tam celý motor AWX?? Teda včetně turba atd??
|
_________________ Opravy EDC15/EDC16 po pádu při zápisu, bez pájení a rozebírání ECU, ne vždy je to ovšem možné
|
|
Návrat nahoru |
|
Libang |
Zaslal: čt říjen 20, 2011 10:34 am |
|
|
Založen: 25.11.2010
Příspěvky: 163
Bydliště: Velké Meziříčí
|
cely motor AWX jen turbo puvodni 1749V nebo VNT15 tet presne nevim , stare AJM to melo za sebou tak se sehnalo to AWX , jednotka puvodni AJM
|
|
|
Návrat nahoru |
|
marquee |
Zaslal: čt říjen 20, 2011 11:42 am |
|
|
Založen: 25.9.2008
Příspěvky: 784
Bydliště: Stř. čechy
|
Jo tak že vlastně jen motor se vstřikama, šlo by to předělat, ale možná bych spíš sehnal VA turbo máš z toho komplet 96kW bez problémů. Ovšem pravdětodobně tam bude ještě pájecí jednotka.
|
_________________ Opravy EDC15/EDC16 po pádu při zápisu, bez pájení a rozebírání ECU, ne vždy je to ovšem možné
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: čt říjen 20, 2011 16:11 pm |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
rozchodit korekce a to neni jen tak jednoduche. je jich tam hodne...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
djkenny |
Zaslal: čt říjen 20, 2011 19:29 pm |
|
|
Založen: 6.11.2008
Příspěvky: 296
Bydliště: Jičín
|
Ja už jsem taky dělal něco podobného, ale když už jsem si tak nějak upravil sw aby to davalo rozumné hodnoty a fungovalo, tak jsem zjistil že pokud nechci využívat relativně navýšený výkon, tak při normálním ježdění šla spotřeba nahoru. Takže akorát krok z5. Byly teda vyměněné pouze vsřiky do 74kw z 96kw. Po navrácení původních vstřiků po úpravě byla spotřeba dobrá a výkon stejný. Taková je moje zkušenost.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: čt říjen 20, 2011 19:57 pm |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
djkenny napsal: Ja už jsem taky dělal něco podobného, ale když už jsem si tak nějak upravil sw aby to davalo rozumné hodnoty a fungovalo, tak jsem zjistil že pokud nechci využívat relativně navýšený výkon, tak při normálním ježdění šla spotřeba nahoru. Takže akorát krok z5. Byly teda vyměněné pouze vsřiky do 74kw z 96kw. Po navrácení původních vstřiků po úpravě byla spotřeba dobrá a výklon stejný. Taková je moje zkušenost. jsi to asi udelal blbe
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|