Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Panely přístrojů, immo  »  Kalibrace palubního počítače passat 1.9TDi PD
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

Kalibrace palubního počítače passat 1.9TDi PD

Autor Zpráva
jjarda
Zaslal: pá srpen 12, 2011 16:04 pm Citovat
Založen: 29.7.2011 Příspěvky: 219
Jak se dá kalibrovat ukazatel spotřeby na boardcomp. u passata 2003 PD? Ve VISu jsem nic nevyčetl a trochu kecá a standardní způsob nefunguje. Když si dám ve VAGu okamžitou spotřebu a porávnám při ustáleným stavu, tak jsou tam rozdíly i 2 litry ? Dá se s tím něco dělat?

Děkuji za pžípadné ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jjarda
Zaslal: so srpen 13, 2011 13:46 pm Citovat
Založen: 29.7.2011 Příspěvky: 219
No tak je to samozřejmě proto, že jsem si nevšiml, že srovnávám 2 rozdílný věci. Spotřebu za hodina a na 100Km. Každopádně i v reále, když si změřím spotřebu, tak jsem o 2 litry jinde o proti palubáku ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
milhausek
Zaslal: út srpen 16, 2011 22:44 pm Citovat
Založen: 29.6.2009 Příspěvky: 207 Bydliště: Humpolec
máš budíky správně nakodované?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger ICQ
jjarda
Zaslal: st srpen 17, 2011 7:56 am Citovat
Založen: 29.7.2011 Příspěvky: 219
No já jsem s tím nic nedělal a je i dost možný, že se v tom někdo vrtal předemnou. Jak to ověřit?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
vwphun
Zaslal: st srpen 17, 2011 10:38 am Citovat
Založen: 23.2.2007 Příspěvky: 312
Pokud někdo chipoval, může být zvedlý úhel (doba) vstřiku a tím pádem bc zobrazuje nereálnou hodnotu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mp3turbo
Zaslal: út září 06, 2011 11:18 am Citovat
Založen: 28.9.2009 Příspěvky: 19
alebo mozu byt posunute rozvody a preto to zerie viac ako ti palubak pise (kolko by to malo zrat). Zle nastavene rozvody su svina na PDcku.

kukni do motorovej jednotky, bloky meranych hodnot, kanal 004, uplne vpravo. Musi tam byt 0.0 stupnov na volnobehu a nesmie to skakat mimo 0.5 alebo -0.5 ani za jazdy.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jjarda
Zaslal: út září 06, 2011 13:56 pm Citovat
Založen: 29.7.2011 Příspěvky: 219
jj, rozvody OK, ale musel jsem je nastavovat, bylo to asi desetinu mimo toleranci a je fakt, že na spotřebu to mělo vliv, ale minimální. Já myslím, že ty vstřiky co tam mám jsou KO, protože to auto nejede tak jak má a ani to nekouří, takže podle mě dávaji málo nafty a řídící jednotka si myslí, že dávaji víc, proto ta spotřeba vysoká ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
mp3turbo
Zaslal: út září 06, 2011 14:41 pm Citovat
Založen: 28.9.2009 Příspěvky: 19
desetina je nic, ja som nasiel zopar autiakov po zasahu v AUTORIZOVANOM SERVISE s tromi stupnami mimo a styrmi litrami vacsou spotrebou Smile po prestaveni samozrejme pohoda tak ako predtym.

k tvojmu pripadu : neviem... tazko povedat. Palubak ti na volnobehu musi ukazat 0.5 alebo maximalne 0.6l/hod. Na diagnostike kukaj odchylky vyrovnavacich davok pre vstrekovace (kanal 013), kukaj ci pracuju tak ako maju (kanal 018, nesmie tam byt nic ine ako nula pripadne stvorka ked pustis plyn) a pozeraj cas ako dlho vstreky pracuju (kanal 023, milisekundy, keby boli chytene budu mat casy vyrazne nad 35). Mozes to potom skusit este "nadopovat adrenalinom" :

www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=206928


Predpokladam ze mas neupravovany soft aby to niekto nedodrbal a ze si pozeral davky paliva v miligramoch (kanal tusim 015, druhy stlpec, injected quantity mg/str) a ze su normalne. Samozrejme bacha na cidlo atmosferickeho tlaku, musi ukazovat niekde okolo 990mbar v kanali 010, druhy stlpec vlevo. Takisto MAF aby nedaval malo (kanal 003), turbo aby sa regulovalo tak ako ma (kanal 011). Ked mas nedosiahnuty tlak z turba tak bud turbo, ovladacia banka alebo N75.

Bohuzial ti priamo poradit neviem. Ja nie som opravar, ja budem opravar o desat rokov Sad a mas toho dost co moze byt posrate.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jjarda
Zaslal: út září 06, 2011 15:40 pm Citovat
Založen: 29.7.2011 Příspěvky: 219
No tak s tím VIFem to vyzkouším, to je mazec. Turbo tlačí normálně, ověřeno i externím budíkem. Když tam dám upravenou mapu, tak to jede trochu líp a když tam dám hodně upravenou mapu, tak už by zamnou měli lítat brikety a ačkoliv to zase jede trošku líp, tak ani čmoudík, takže usuzuju, že tam asi opravdu nejde nafta. Jinak spotřeba na volnoběh je cca 0,8-0,9 a to je další indicie, že vtříknutá dávka je menší než si jednotka myslí. Ještě mě taky napadlo jestli tam nejsou ty trysky třeba ze slabší verze? To by se mohlo takto projevovat ne?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
mp3turbo
Zaslal: út září 06, 2011 15:53 pm Citovat
Založen: 28.9.2009 Příspěvky: 19
jasan, kukni ake maju cisla.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jjarda
Zaslal: út září 06, 2011 16:02 pm Citovat
Založen: 29.7.2011 Příspěvky: 219
OK OK děkuji za rady ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je út září 09, 2025 13:00 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Nemůžeš stahovat ani prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.