Založen: 29.7.2011
Příspěvky: 219
|
Mám motor 1.9TDi PD 96KW, zátah skoro od volnoběhu perfektní, ale když přesáhnu 2.500ot., tak to sice pořád akceleruje, ale to o dost vlažnější. Auto absolutně nekouří. Když tam nahraju upravenou a hodně výkonnou mapu, tak to jede podstatně víc, ale ve vyšších otáčkách se to chová přesně stejně, tlak turba OK i ve 4.000ot. nepolevuje, ale jako by tam nešla nafta. Napadlo mě, že buď někdo dal do motoru trysky ze slabší verze motoru nebo jsou trysky vyběhané a nebo by bylo potřeba je seštelovat? Že se tyhle trysky štelujou jsem vůbec nevěděl a zjistil jsem to podle toho, že v etce na obrázku je štelovací šroub, tak teď nevím? Zkušenost? Další věc je, že mi kecá palubní PC, ukazuje spotřebu o cca 2 litry víc a u tohohle motoru neexistuje žádná korekce. Z čehož by mohlo vyplývat, že nižší vstřikovací tlak=při stejné době vstřiku menší dávka nafty=menší výkon=řídící jednotky si myslí, že je velká spotřeba, ale nafty ve skutečnosti tolik nespotřebuje? Tuhle závadu neřeším nijak urgentně, protože auto funguje bez problémů a jezdí s ním manželka, která rozsah nad 2.000ot. nepoužívá, ale vrtá mi to hlavou ... a studený to nedělá a nebo to rozhodně dělá méně ...
|
|
|