Obsah fóra checksum.cz » Hardware » Vyletování eprom a jejich funkčnost |
Strana 2 z 3 Jdi na stránku Předchozí 1, 2, 3 Další |
|
Autor |
Zpráva |
Pepé |
Zaslal: čt březen 03, 2011 12:53 pm |
|
|
Založen: 31.8.2009
Příspěvky: 824
|
nebo prokov KO
|
_________________ Colin McRae forever The BEST!
|
|
Návrat nahoru |
|
mecsoun |
Zaslal: čt březen 03, 2011 17:02 pm |
|
|
Založen: 17.9.2009
Příspěvky: 156
|
nene každá byla nahřívána tak max. 5 sekund. Ale problém je, že tou horkovzduškou to je přes celou epromu a ne jen na cín. Chtěl jsem jen trochu uklidnit, že je možné, že jsou KO. Když se odletovávají běžně tak hlavicí nebo tryskou a to by jim asi nemohlo uškodit, protože to nejde přímo na jádro epromky,ale na tišťák. Kdyby byl pokov špatný tak bych neměl ty jednotlivé piny průchozí do dalších částí tišťáku ne? Patice jsem letoval 350 stupni. Neřekl bych, že to je moc.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: čt březen 03, 2011 19:17 pm |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1560
Bydliště: hk kraj
|
chucky napsal: pajim na 400st a nikdy problem, pokud nefoukas na ni pet minut
jj taky pájím na 400
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: čt březen 03, 2011 19:18 pm |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1560
Bydliště: hk kraj
|
mecsoun napsal: nene každá byla nahřívána tak max. 5 sekund. Ale problém je, že tou horkovzduškou to je přes celou epromu a ne jen na cín. Chtěl jsem jen trochu uklidnit, že je možné, že jsou KO. Když se odletovávají běžně tak hlavicí nebo tryskou a to by jim asi nemohlo uškodit, protože to nejde přímo na jádro epromky,ale na tišťák. Kdyby byl pokov špatný tak bych neměl ty jednotlivé piny průchozí do dalších částí tišťáku ne? Patice jsem letoval 350 stupni. Neřekl bych, že to je moc.
já jsem naposled na takový jednotce taky měřil od procesoru na obě paměti,ale jednotka ani hň ale mám pocit že ten dobrák to vzal trafo pájkou podle kalafuny
|
|
|
Návrat nahoru |
|
mecsoun |
Zaslal: čt březen 03, 2011 19:45 pm |
|
|
Založen: 17.9.2009
Příspěvky: 156
|
Tak jsem u kámoše na dílně koukal na tu horkovzdušku. Na stupni co jsem používal jede na 550 stupňů. Tišťák byl krásně čistý a vše okolo jsem měl odstíněné od toho horka plechem. Jen ty epromy byly vystaveny tomuhle horku. Taky jsem sehnal týpka, který mi je schopen vyčíst paměti a zkontrolovat dumpy. Zítra mu to donesu a o víkendu se dozvím ortel jestli jsou epromy nebo jednotka KO. Rozhodně dám vědět.
Také jsem rád, že máme tohle téma, aby lidi věděli, co se stane, když se míchaj do toho čeho nemaj. Nikde jsem totiž nenašel rady o tom jak to homemade vyletovat tak, aby jsem nemusel kupovat horkovzdušnou pájku za tisíce. Hlavně jsem si před pár lety horkovzduškou opravil studeňáky na základní desce v notebooku, a proto jsem měl důvěru v to, že se nic nepřihodí.
Také bych se zeptal jestli se 27c010 dají zaměnit 29F010???
|
Naposledy upravil mecsoun dne čt březen 03, 2011 19:47 pm, celkově upraveno 1 krát.
|
|
Návrat nahoru |
|
mecsoun |
Zaslal: ne březen 06, 2011 22:10 pm |
|
|
Založen: 17.9.2009
Příspěvky: 156
|
Tak tu mam novy poznatek k epromkam. Sehnal jsem typka, ktery mi je vycetl. Vycist tedy sly tak by mely byt funkcni ze? Dal jsem mu jeste jedny na porovnani, ale jedny jsou z AHU a druhe z AFN. To co vycetl je mezi sebou naprosto rozdilne datove pole u kazdych zacina uplne nekde jinde. Cekal bych ze budou minimalne podobne, protoze tam je rozdil vlastne jen v regulaci turba. Nebo se pletu? Co si myslite? Nebo jsou opravdu poskozene a to co vycetl je nekorektni?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: po březen 07, 2011 8:03 am |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1560
Bydliště: hk kraj
|
a neprohodil mezi sebou l a h?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
chiptuning |
Zaslal: po březen 07, 2011 8:48 am |
|
|
Založen: 24.2.2007
Příspěvky: 761
Bydliště: plzen
|
tak sem dej obsahy a hned se uvidi jestli jsou obsahy vporadku
|
_________________ drag power
|
|
Návrat nahoru |
|
mecsoun |
Zaslal: po březen 07, 2011 17:26 pm |
|
|
Založen: 17.9.2009
Příspěvky: 156
|
Nene L a H jsem neprohodil. Obsahy mi pošle nejspíš večer na mail tak je sem pak vrazím. Trochu mi to znova proletoval a jednotka šlape, ale jen na ty původní epromky z AHU. Ty patice jsem dával, protože bych tam chtěl dát mapy z AFN a s epromama co mám z AFN to nejde ani boh nastartovat. Jestli ty jsou KO, nebo se musí ještě něco na té jednotce předěla, aby se dala použít na mapy z AFN. Nevím jestli nemůže být třeba chyba v tomhle: jednotka je ze seata ibizy a od začátku na ní nejde kontrolka žhavení, ale ta původní AFN (je KO) je z trojky golfa a normálně na ní žhavení ukazovalo na přístrojovce. U té ze Seata když byla zima tak se asi dvacet sekund po nastartování na chvíli rozsvítila kontrolka žhavení a pak zhasla. Závady žádné jelo to normálně, ale jestli nebude někde v tomhle chyba. Mám ještě jednu hliníkovku ze seata a ta je na tom s kontrolkou žhavení stejně. Až dorazí mapa tak ji sem hned dodám.
Když moderátor bude souhlasit byl bych rád, kdyby toto téma bylo přesunuto do jiné sekce. Už bych řekl, že toto téma, které jsem navázal nepatří do Hardwareu... Děkuji
|
|
|
Návrat nahoru |
|
marquee |
Zaslal: po březen 07, 2011 18:13 pm |
|
|
Založen: 25.9.2008
Příspěvky: 784
Bydliště: Stř. čechy
|
mecsoun napsal: Tak tu mam novy poznatek k epromkam. Sehnal jsem typka, ktery mi je vycetl. Vycist tedy sly tak by mely byt funkcni ze? Dal jsem mu jeste jedny na porovnani, ale jedny jsou z AHU a druhe z AFN. To co vycetl je mezi sebou naprosto rozdilne datove pole u kazdych zacina uplne nekde jinde. Cekal bych ze budou minimalne podobne, protoze tam je rozdil vlastne jen v regulaci turba. Nebo se pletu? Co si myslite? Nebo jsou opravdu poskozene a to co vycetl je nekorektni?
Proboha, jak můžou být stejné obsahy z jednotek AHU a AFN??? Žádné obsahy nejsou stejné a nejdou jen tak prohazovat, proto ty jednotky mají různá čísla. Snad jsi si nemyslel, že dáš do jednotky z AHU eprommky z AFN a bude to chodit??? Víš vůbec co znamenají čísla na jednotce 03890601xxx, 0281xxxxx, 1037xxxxxx ??? Možná si nejdřív něco prostuduj. Třeba nějaký orig. soubory který jdou stáhnou třeba tady na fóru. Co vlastně do těch pamětí chceš nahrát??? Nevíš základní věci, pájíš horkovzduškou.....Kam jsme se to dostaly???? Každý nějak začínal, ale tohle je na mě trošku moc... Taky si sám neoperuju slepý střevo, ikdyž doktor říká, že na tom nic není....
|
|
|
Návrat nahoru |
|
mecsoun |
Zaslal: po březen 07, 2011 19:13 pm |
|
|
Založen: 17.9.2009
Příspěvky: 156
|
No každý se nějak učil ano a každý při učení zkusil zaexperimentovat a občas něco pokonil. Ano myslel jsem, že bych do AHU jednotky dal epromy z jednotky AFN, ale poznal jsem sám, že tudy cesta nevede, a že to není tedy tak jednoduché jak jsem myslel. K té horkovzudšce bych ti jen doplnil, že kdysi jsem ji běžně používal na opravu základních desek počítačů a ejhle tam to fungovalo. Proto mě překvapilo, že jsem narazil u tišťáku u řídící jednotky. Mimo jiné nepsal jsem tu nikde o stejném obsahu eprom jednotek AHU a AFN, ale psal jsem o nějaké podobnosti, kterou jsem mezi nimi čekal . Potřebuji totiž nakrmit jednotku z AHU tak, aby dokázala ovládat naklápění lopatek, tedy mapami z AFN. Bohužel jsem tu nikde nenašel vlákno, ve kterém by se tím někdo už zabýval.
to marquee: rozhodně tvoji kritiku beru a chápu.. přece jen vím, že ty v té hlavě máš zkušenosti a dokážeš hodně poradit. Toho si opravdu moc vážím. Abych tě ale uvedl na pravou míru... Nemám zrovna moc peněz na to, aby jsem si nechal upravit jednotku u někoho za tisíce. Natož, abych si koupil horkovzdušnou stanici opět za tisíce. Proto se snažím leccos udělat homemade. Kdybych měl prachy tak se do toho logicky vůbec nese*u a dám to do rukou odborníků a ty by jsi byl zrovna jeden z nich...
Samozřejmě se omlouvám všem, kterým jsem tímto tématem způsobil nějaké srdeční, dýchací či jiné potíže. Rozhodně to nebyl z mé strany žádný úmysl.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: po březen 07, 2011 19:38 pm |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1560
Bydliště: hk kraj
|
pokud bude HW jednotky stejný,tak neni problém zaměnit AFN za AHU...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
marquee |
Zaslal: po březen 07, 2011 19:44 pm |
|
|
Založen: 25.9.2008
Příspěvky: 784
Bydliště: Stř. čechy
|
vaha napsal: pokud bude HW jednotky stejný,tak neni problém zaměnit AFN za AHU...
Nejen HW jednotky, ale aby to chodilo OK v autě tak musí být správně i HW motoru. Jinak souhlas softy v jednotce jdou prohodit, běžná praxe
4mecsoun: Trošku mě rozhodily ty auta?? Říkáš trojkový Golf a Seat???? a k tomu motory AFN a AHU??? To trošku nesedí AFN a AHU jsou podélně uložený motory (Passat a A4) Jaký mají ty jednotky čísla???
|
_________________ Opravy EDC15/EDC16 po pádu při zápisu, bez pájení a rozebírání ECU, ne vždy je to ovšem možné
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: po březen 07, 2011 20:02 pm |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1560
Bydliště: hk kraj
|
marquee napsal: vaha napsal: pokud bude HW jednotky stejný,tak neni problém zaměnit AFN za AHU...
Nejen HW jednotky, ale aby to chodilo OK v autě tak musí být správně i HW motoru. Jinak souhlas softy v jednotce jdou prohodit, běžná praxe
4mecsoun: Trošku mě rozhodily ty auta?? Říkáš trojkový Golf a Seat???? a k tomu motory AFN a AHU??? To trošku nesedí AFN a AHU jsou podélně uložený motory (Passat a A4) Jaký mají ty jednotky čísla???
AFN i AHU byla jak podél tak napříč
|
|
|
Návrat nahoru |
|
marquee |
Zaslal: po březen 07, 2011 20:03 pm |
|
|
Založen: 25.9.2008
Příspěvky: 784
Bydliště: Stř. čechy
|
JJ máš pravdu teď na to koukám...
|
_________________ Opravy EDC15/EDC16 po pádu při zápisu, bez pájení a rozebírání ECU, ne vždy je to ovšem možné
|
|
Návrat nahoru |
|
|