|
Obsah fóra checksum.cz » Hardware » MOTOCOM TEST - zkušenosti |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
MNBM |
Zaslal: po leden 24, 2011 23:09 pm |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
Vidím, že je tady již více prodaných kusů. Zajímají mě zkušenosti uživatelů.
Vlastním jeden kousek z konce roku 2007, zabudovaný napevno v zemi.
Průměr válce mám 45.52cm, hmotnost cca tuna, bez statického měření.
Předělávali jsme komplet kabeláž, řídící jednotku (BR) jsme umístili do rozumněji vzhlížejícího boxu, a předělali všechny konektory na průmyslové. Co ovšem zlobilo, bylo čidlo snímání otáček válce (občasné výpadky, u některých vozů neměřitelný, nesmyslný signál - rušení patrně od ABS). Čidlo bylo 2 x předěláváno, finální verze je optika, která fugnuje dobře, do doby než do něj padne kamínek a odře LED.
Potom nutno vyměnit.
Proto se ptám:
a) jaké máte zkušenosti s čidlem měření otáček válce?
b) sedí vám a jste spokojeni s kalibračními hodnotami momentu setrvačnosti poskytnutými od výrobce?
c) co říkate na SW? pořád ješte je plný much, např. rozložení při tisku, převracení grafu, atd?
d) nejaké jiné případné problémy?
e) eventuelně můžeme porovnat nějaké referenční měření, pro porovnání kalibračních hodnot.
|
_________________ v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: út leden 25, 2011 2:10 am |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
mel jsem dvakrat problem se signalem, delalo mi to denni sviceni resil jsem s panem Hrudkou dodelani diagnostiky, tak aby jsme mohli merit prevodovej pomer primo otacky z diag a otacky z valce, krasne meritelnej prokluz. A dalsi vystupy jako je to u mahy.
Moment setrvacnosti je spatne, udelal jsem kalibrace podle jinych zarizeni. Vychazi 30-31
Jinak merim dnes a denne a za ty penize dost dobre, jen ten retarder by byl fajn pro dalsi level ladeni motoru.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: út leden 25, 2011 2:48 am |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
co ti rušilo denní svícení za signál?
otáčky z OBD - to jsem po něm chtěl tenkrát taky, nebylo. Už to má vyřešené, funguje ti to?
Moment setrvačnosti - ten záleží na velikosti válce. Jaký máš průměr válce?
Ješte k tomu momentu setrvačnosti - v podstatě čím menší akcelerace válce, tím menší je jeho vliv na výsledek měření, respektice u statické zkoušky je vliv nula.
Nicméně, aby byl moment setrvačnosti 100% košer a neovlivňoval měření, je třeba si s tím pohrát a zadat moment setrvačnosti separátně (klika+spojka, setrvačník, přítlačák - tohle rotuje vyšší rychlostí než kola, tudíž více ovlivňuje), a dále potom (kotouče, pneu s disky a válec). Potom nebude mít vliv, jestli se bude měřít na dvojku nebo na šestku. Ovšem, kdo je schopen tahle data znát u různých aut a pokaždé překalibrovat brzdu...
|
_________________ v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: út leden 25, 2011 2:54 am |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
MNBM napsal: co ti rušilo denní svícení za signál?
otáčky z OBD - to jsem po něm chtěl tenkrát taky, nebylo. Už to má vyřešené, funguje ti to?
Moment setrvačnosti - ten záleží na velikosti válce. Jaký máš průměr válce?
Ješte k tomu momentu setrvačnosti - v podstatě čím menší akcelerace válce, tím menší je jeho vliv na výsledek měření, respektice u statické zkoušky je vliv nula.
Nicméně, aby byl moment setrvačnosti 100% košer a neovlivňoval měření, je třeba si s tím pohrát a zadat moment setrvačnosti separátně (klika+spojka, setrvačník, přítlačák - tohle rotuje vyšší rychlostí než kola, tudíž více ovlivňuje), a dále potom (kotouče, pneu s disky a válec). Potom nebude mít vliv, jestli se bude měřít na dvojku nebo na šestku. Ovšem, kdo je schopen tahle data znát u různých aut a pokaždé překalibrovat brzdu... vypadalo to jak z osciloskopu vypl jsem to a ok. zajimavej ukaz, bylo to neorigo dodelane, OBD nedokonceno i kdyz jsmes dodal lidi. prumer valce je v Pc na dilne.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: út leden 25, 2011 3:50 am |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
tak se na to podívej, a napiš pak ten průměr.
btw, a čidlo otáček válce bez problémů?
|
_________________ v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: út leden 25, 2011 3:58 am |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
MNBM napsal: tak se na to podívej, a napiš pak ten průměr.
btw, a čidlo otáček válce bez problémů? jo cidlo OK... mas novej sw??? Barevne logo atd.????
|
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: út leden 25, 2011 4:23 am |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
roland702 napsal: MNBM napsal: tak se na to podívej, a napiš pak ten průměr.
btw, a čidlo otáček válce bez problémů? jo cidlo OK... mas novej sw??? Barevne logo atd.????
to se divím, to naše čidlo to byla past.
nový sw mám asi měsíc, ještě jsem ho nevyzkoušel... co je tam jinak?
|
_________________ v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: út leden 25, 2011 4:34 am |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
Normy pro mereni treba DIN atd.. Muzes is dat na protokol logo, jinak nic pro nase mereni jine...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: út leden 25, 2011 4:47 am |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
roland702 napsal: Normy pro mereni treba DIN atd.. Muzes is dat na protokol logo, jinak nic pro nase mereni jine...
OK. A to rozložení při tisku už je to v pořádku, nebo to pořád blbne?
BTW, na můj popud se kdysi dodělávala možnost přiřadit otačky motoru, otáčkám válce - v parametry vozidla, urči PP u otáček. Dobré u motorů s problematickým snímáním otáček.
|
_________________ v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: út leden 25, 2011 4:50 am |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
rozlozeni kdyz tisknes na sirku nesedi popisy kdyz jsou delsi..
|
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: út leden 25, 2011 4:53 am |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
tak pořád nic, za tři roky není možné normálně tisknout na šířku...
|
_________________ v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: út leden 25, 2011 5:03 am |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
smutne no.aspon ze uz dela tu aretaci valce, jak jsme ji nemel to se to velice prijemne kurtovalo
|
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: út leden 25, 2011 5:17 am |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
já nemám aretaci!
|
_________________ v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: út leden 25, 2011 12:21 pm |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
MNBM napsal: já nemám aretaci! tak to mas blbe s aretaci uvazano za 5minut O1 treba.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
AEP |
Zaslal: út leden 25, 2011 13:52 pm |
|
|
Založen: 29.10.2008
Příspěvky: 1235
Bydliště: doma , přechodné v dílně
|
roland702 napsal: MNBM napsal: já nemám aretaci! tak to mas blbe s aretaci uvazano za 5minut O1 treba.
jen tak na to tady koukám a napadá mne jestli si roland702 nezaložil další nick a nepíše si sám se sebou !?
|
_________________ mám prd ! ale originál, žádná china !
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je pá duben 19, 2024 21:11 pm
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžeš k příspěvkům připojovat soubory Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
|
|
|