Obsah fóra checksum.cz » Hardware » Programování po kabelu |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
chucky |
Zaslal: čt březen 08, 2007 8:24 am |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 489
|
Jaké používáte zařízení pro flashování řídících jednotek? Co doporučujete a za jakou cenu?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
BH MOTOR |
Zaslal: čt březen 08, 2007 9:57 am |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 114
|
kess od alientech kombinovany s cmd a spi writer od evc a urobis skoro vsetko co sa da.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
chucky |
Zaslal: čt březen 08, 2007 10:38 am |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 489
|
ja jsem take na kess slyšel samou chvalu, žadne problemy s vyndavanim pojistek a podobnych nesmyslu jako imobilizer atd?! nebo nutno napichovat na řj?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
BH MOTOR |
Zaslal: čt březen 08, 2007 14:02 pm |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 114
|
chucky napsal: ja jsem take na kess slyšel samou chvalu, žadne problemy s vyndavanim pojistek a podobnych nesmyslu jako imobilizer atd?! nebo nutno napichovat na řj? ako ktoru rj. niektora pracuje v boot modu takze treba na rj, a ta poistka ak chces bezat na 115200 tak poistka musi von. inak to nejde. kess je perfektna vec a ma podporu aj CAN. takze 3,0 tdi can no problem.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
reesha |
Zaslal: ne březen 11, 2007 21:41 pm |
|
|
Site Admin
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 3
Bydliště: Czech Rep.
|
chucky napsal: ja jsem take na kess slyšel samou chvalu, žadne problemy s vyndavanim pojistek a podobnych nesmyslu jako imobilizer atd?! nebo nutno napichovat na řj?
Napiš nám, o čipování kterých aut máš zájem.
Pokud se jedná o nějakou konkrétní skupinu aut (ne že chceš chipovat vše co jezdí ), existují někdy velmi dobrá řešení (která zase neumí ostatní auta). Jak už to tak bývá, pokud se člověk na něco specializuje, lze to dotáhnout téměř k dokonalosti.
Mám teď excelentní flasher na EDC15/16 VW koncern, a také ME7. Nejlepší řešení na trhu.
Rychlost flashování EDC15 - 1 minuta.
Absolutní bezpečnost flashování, žádné pájení tě nepotká.
Pracuje se na algoritmu pro snížení doby flashování, dokonce až na 30s.
+ další vymoženosti, které tu rozepisovat nebudu
Ale pochybuju, že je to něco, co by tě zajímalo. Jelikož je to oficiálně a stojí to peníze .. při tvých cenách bys asi legální produkt neuplatil. Ale třeba se mýlím
|
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
JRx |
Zaslal: pá březen 30, 2007 14:24 pm |
|
|
Založen: 30.3.2007
Příspěvky: 6
Bydliště: SK
|
kwp2000+
Private
|
_________________ s pozdravom
j.
|
|
Návrat nahoru |
|
BH MOTOR |
Zaslal: pá březen 30, 2007 20:48 pm |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 114
|
reesha napsal: chucky napsal: ja jsem take na kess slyšel samou chvalu, žadne problemy s vyndavanim pojistek a podobnych nesmyslu jako imobilizer atd?! nebo nutno napichovat na řj?
Napiš nám, o čipování kterých aut máš zájem.
Pokud se jedná o nějakou konkrétní skupinu aut (ne že chceš chipovat vše co jezdí ), existují někdy velmi dobrá řešení (která zase neumí ostatní auta). Jak už to tak bývá, pokud se člověk na něco specializuje, lze to dotáhnout téměř k dokonalosti.
Mám teď excelentní flasher na EDC15/16 VW koncern, a také ME7. Nejlepší řešení na trhu.
Rychlost flashování EDC15 - 1 minuta.
Absolutní bezpečnost flashování, žádné pájení tě nepotká.
Pracuje se na algoritmu pro snížení doby flashování, dokonce až na 30s.
+ další vymoženosti, které tu rozepisovat nebudu
Ale pochybuju, že je to něco, co by tě zajímalo. Jelikož je to oficiálně a stojí to peníze .. při tvých cenách bys asi legální produkt neuplatil. Ale třeba se mýlím
|
|
|
Návrat nahoru |
|
C99 |
Zaslal: so květen 26, 2007 17:20 pm |
|
|
Založen: 13.5.2007
Příspěvky: 1
Bydliště: Praha
|
BH motor nezklamal sere se všude, přitom má už myslím dost průserů.
KESS je samozřejmě zastaralá sračka, od který kdo mohl utekl.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
chucky |
Zaslal: so květen 26, 2007 18:26 pm |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 489
|
C99 napsal: BH motor nezklamal sere se všude, přitom má už myslím dost průserů.
KESS je samozřejmě zastaralá sračka, od který kdo mohl utekl.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
BH MOTOR |
Zaslal: so červen 02, 2007 10:22 am |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 114
|
C99 napsal: BH motor nezklamal sere se všude, přitom má už myslím dost průserů.
KESS je samozřejmě zastaralá sračka, od který kdo mohl utekl. co pises koko...ny mas tu jeden prispevok a robis chytreho. napis konkretne co myslis nech tu ludia vedia o com je rec C99. Ana margo KESS nepoznam kto od neho odysiel ked zan zavalil kilo a je k nemu aj podpora. Som bohovo zvedavy ako budes robit CAN s tymi K-line krekmi stryco. Ale asi viem kto to pisal, lebo v prahe je len jeden clovek s kym som sa nepohodol.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
papirex |
Zaslal: út červenec 24, 2007 2:18 am |
|
|
Založen: 21.7.2007
Příspěvky: 17
Bydliště: Karviná
|
o5 slovní přestřelka. no nic klucí, nehádejte se tu. tak když nic, tak já se zeptám znovu. sice jsem se už ptal, ale... Passaty B5, B6, takže od 97 do 05, tak ty ročníky, ale převážně vw koncern. na zbytek se necítím. mám passata 99ku a tady chci začít. na tohle auto mi poradili kabel EDC15 na diagnostiku, KWP2000 na přečipování a soft ECM2001
teď mi teda řekněte, jaký je rozdíl mezi EDC15 a 16, to že 16 umí CAN je fajn, ale je zpětně kompatibilní s EDC 15? taky jsem postřehl cenu 16ky a je nepoměrně dražší, než 15ka.
dále bych prosil názor, jaký je rozdíl mezi KWP2000 a KWP2000+ a proč je ECM2001 lepší, než OLS. je lépe ovladatelný? nebo jak?
a ještě poslední - co je CAN, myslím jako zkratka.
|
_________________ chip4ever - speed4ever .-)
|
|
Návrat nahoru |
|
maniacdewil |
Zaslal: út červenec 24, 2007 22:19 pm |
|
|
Založen: 23.4.2007
Příspěvky: 9
|
sice netušim kdo ti poradil kabel EDC15 na diagnostiku tvyho pasata ale je to blbost EDC 15 je označení RJ motoru Electronic Diesel Control. 15 používají GIV,O1 atd. 16 GV ,O2 ,
Ne jestli 16 umí CAN ,ona ho používa ke komunikaci.
Control Area Network a je to sít v aute po ktere komunikuji RJ mezi sebou
|
|
|
Návrat nahoru |
|
papirex |
Zaslal: st červenec 25, 2007 3:41 am |
|
|
Založen: 21.7.2007
Příspěvky: 17
Bydliště: Karviná
|
no, asi právě kvůli roku. 99ka, to je tak to rozmezí O1, GIV... jsem z toho zmatený jak lesní včelka. no nic, jdu studovat
|
_________________ chip4ever - speed4ever .-)
|
|
Návrat nahoru |
|
BH MOTOR |
Zaslal: čt červenec 26, 2007 23:45 pm |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 114
|
papirex napsal: o5 slovní přestřelka. no nic klucí, nehádejte se tu. tak když nic, tak já se zeptám znovu. sice jsem se už ptal, ale... Passaty B5, B6, takže od 97 do 05, tak ty ročníky, ale převážně vw koncern. na zbytek se necítím. mám passata 99ku a tady chci začít. na tohle auto mi poradili kabel EDC15 na diagnostiku, KWP2000 na přečipování a soft ECM2001
teď mi teda řekněte, jaký je rozdíl mezi EDC15 a 16, to že 16 umí CAN je fajn, ale je zpětně kompatibilní s EDC 15? taky jsem postřehl cenu 16ky a je nepoměrně dražší, než 15ka.
dále bych prosil názor, jaký je rozdíl mezi KWP2000 a KWP2000+ a proč je ECM2001 lepší, než OLS. je lépe ovladatelný? nebo jak?
a ještě poslední - co je CAN, myslím jako zkratka. Pouzivam aj ECM a aj OLS. V ecm sa robi rychlejsie a ols Je profesionalnejsi. KVP+ ma navyse nejake rodiny a je to vlastbe pokracovanie kvp 2000 a ma akurat lepsie zabezpecenie kablu. Ale inac je to to iste len v zelenom.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
rusty |
Zaslal: ne červenec 29, 2007 19:35 pm |
|
|
Založen: 23.7.2007
Příspěvky: 19
Bydliště: trutnov
|
dle mého názoru kabel pro EDC 16 nechodí po CAN BUS. Motorová jednotka doposavad zustala jako jediná,která má vždy diagnostiku po k-line.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|