Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Chiptuning 101  »  tlak paliva
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další

tlak paliva

Autor Zpráva
polto1
Zaslal: čt prosinec 20, 2007 2:10 am Citovat
Založen: 20.12.2007 Příspěvky: 11
cafte chipery. Smile
vie mi niekto povedat, ze na akej adrese sa nachadza tlak paliva? napr v ecu s bosch: 0281011195, 0281010702, 0281010128... je to s VW group. robim s ecm + ols, ale neviem kde je tlak paliva. zatial neupravujem tlak paliva a motory chodia celkom slusne. nemal som zatial ani jednu reklamaciu. ked upravim davku a ine, okrem tlaku paliva(ktory neviem kde je), tak to ide slusne. chcel by som skusit ako sa tvari motor ked zvysim tlak paliva. Idea
dik za vsetky rady a zdravim chiperov. Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BH MOTOR
Zaslal: čt prosinec 20, 2007 16:34 pm Citovat
Založen: 23.2.2007 Příspěvky: 114
tak to asi niesi moc dobry chiper ked na PD a VM tdi hladas tlak paliva. Tlak paliva sa nastavuje /ak je to potrebne/ len na CR systemoch. Ked nepoznas cinnost jednotlivych systemov a motorouv tak nechipuj. narobis viac skody ako osohu. Bez urazky. Len uvaha. Question
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
polto1
Zaslal: čt prosinec 20, 2007 19:35 pm Citovat
Založen: 20.12.2007 Příspěvky: 11
pozri, nerobi mi problem nastavit sutazne auto, alebo upravit benzinovy motor a naladit ho. sam vlastnim auto s upravenym motorom o 120%(turbo benzin). chipujem auta asi 2 roky. benzinove nemam problem. ale diesle, tak tam menim urcite hodnoty, asi vies ake a vykon a krutiak stupaju celkom slusne. krutiak sledujem vo vagu. je to dost citelne aj na sededle. spravil som asi okolo 120 aut a bez reklamacie. je to kusok divne, ak napises, ze sa do toho nemam pustat, lebo ze tam nieco pokazim. zatial ani na jednom neodyslo nic a auta vzdy idu o min jednu triedu motora lepsie. prave pre to sa pytam, ze ako na tlak paliva. neviem ako na to reaguje motor. je tu o tom forum, tak sa pytam. ja ti viem zase povedat hocico o upravach motora benzim-turbo. uprava je moj konicek. som clovek, ktory vyrastal v dielni a zostal verny motorom. dufam ze ak zareagujes, tak vecne a nie od veci, lebo potom forum straca vyznam. musis rozoznat laika od skutocneho chipera, ak si praktik. ty vies dobre, ze v chipovani je viac strasenia, ako reality. neraz som auto prechipovaval aj po znackovych firmach, tak napis k veci.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
polto1
Zaslal: čt prosinec 20, 2007 20:05 pm Citovat
Založen: 20.12.2007 Příspěvky: 11
este jedno chcem napisat vsetkym... u mna plati, ze bud debatujeme a viem prispiet aj ja s praktackymi skusenostami a nie malymi, alebo sa tvarime ako homosexuali a tarame bezvyznamne reci, ze kto je lepsi. neraz sa mi stalo, ze sa na fore niekto vystatoval a ked sa dostal na tel linku, tak zacal koktat a pouzivat homosexualne vyhovorky. takze ja som clovek praxe a neuznavam debatu ktora sa rovna nule. uznavam debatu: ja som majster sveta a nepoviem ti nic, alebo: takto a takto to sprav a pojde to. vsimam si tu, ze sa takticky vyhybate jednoduchym odpovediam a tvarite sa mudro. u mna to mozete aj v skutocnosti dokazat a potom vam napisem, ci niekto taral do vetra, alebo fakt nieco vie. ja zase dost dobre ovladam turbo benzim, aj s mechanickymi upravami, ale aj naladenim s programovatelnou ecu. chipujem auta dlhsiu dobu a mam dobre vysledky, tak ma zaujima, ze ako ovplyvnim motor, ak zmenim tlak paliva. vsetky odpovede mimo temy su OT. mozno posobim ako blbec, ale s praxe hovorim, ze som par krat dostal na tel linku par chytrakov, ktory vyzerali na fore ako machri a po par drsnejsich otazkach zistili, ze na nete to je o inom a v realite zase o inom. viem ze teraz vyzeram ako blbec, ale stale ma vie nasrat, ak niekto na fore sefuje a v skutocnosti je to inak. skratka naucil sa nieco s hadania a so slov za ktore mozno zaplatil a vobec im nerozumie.
takze, na akej adrese sa nachadza tlak paliva?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Brouk
Zaslal: čt prosinec 20, 2007 20:09 pm Citovat
Založen: 1.4.2007 Příspěvky: 1730 Bydliště: Vysočina- Telč
Chce to studovat ! Nepredpokladam ze na verejnem foru tu nekdo bude hrnout informace kde co je. ale vim ze kazdeho to stalo hoooooooodne casu a penez.

muj nazor na vec Wink

Hezky den nebo vecer vsem !

_________________
upravy software , "pro stale zakazniky" full HW-SW podpora vcetne nejvetsi databaze orig souboru . upravy chip, Fap, klapky, egr, zavady , start stop, CAR-TRUCK-TRACTOR
https://www.facebook.com/pages/Moravia-tuning-chiptuning/152779668154082
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
polto1
Zaslal: čt prosinec 20, 2007 20:57 pm Citovat
Založen: 20.12.2007 Příspěvky: 11
ja viem, ani mna to nestalo 1 sk. len by ma zaujimalo, ze na akej adrese sa nachadza tlak paliva. nic ine. verim tomu, ze malokto vie, ze co je to vobec tlak paliva. ono to znie jednoducho, ale keby som mu zavolal, tak by mozno zlyhal. preto ja idem cestou samouka, ako si pisal ty. no neviem aky ma vyznam tlak paliva, lebo vsetky auta co chipnem, tak idu celkom slusne. ja praveze vo vykone vidim skor mechanicke nedostatky. preto nemam rad, ak mi laik odpise, ze neviem nic. myslis ze ty by si vedel, co je prestne tlak paliva a ake konkretne, ale fakt konkretne vyhody sa daju zmenou dosiahnut, ak si domyslis vsetky mechanicke nedostatky motora? alebo vedel by si, ze do akeho tlaku sa ide seriovo? alebo aka rezerva ostava, ak to zvysis na doraz, ked dobre vies, ak vies, ze ked prekrocis urcite hodnoty, tak potom uz mechanika nereaguje a v softe to darmo pridavas? alebo chapes vlastne funkciu tlaku voci davke? toto je taka zlozita tema, ze tazko by mi na nu niekto odpovedal. vies dobre, ze kazdy chipuje tak ako chipuje, lebo si overil, ze takto to ide najlepsie. keby si skusil naprogramovat nejaku neznamu programovatelnu ecu na turbomotor, tak potom by si zbadal, ze co vlastne vies. nechcem nikoho podcenovat, ale chipovanie oproti nastavovaniu sutazneho auta je len detskou hrackou. tam to vinde omnoho viac prachov a aj kazdy omyl je drahsi. skratka tam uz musis nieco fakt vediet do detailov. takze, vie mi niekto aspom na mail zaslat adresu tlaku paliva na mnou zadane bosch cisla? ak nevie, tak potom tato diskusia o chipovani nema vyznam. je to potom len o chvaleni. nechcel som zo zaciatku debatovat takym tonom ako teraz, ale zistujem, ze kazda diskusia prebieha urcitou urovnou a uz ma to serie, lebo potom ak nechcem nicim prispiet, tak nebudem pisat.
ja napr chipujem auta tak, ze zakaznik sa pozera ako prerabam soft a vzdy je s toho jelen. preco by som sa mal bat konkurencie, ked ten kto chce nieco dosiahnut, tak ten to vzdy aj dosiahne. ten kto nema na to bunky, tak ten aj tak nikdy nic nebude chipovat, lebo to ajtak nepochopi. raz mi jedn hovoril ze chce chipovat. povedal som mu, ze ako sa to robi a on mi povedal, ze take jednoduche to nemoze byt a zaroven sa so mnou prestal bavit, lebo vraj nic neviem. tu mas typicku realitu a reakciu zmanipulovanych ludi. pis hocico a oni ti ajtak neuveria. ak to este zabalis do jednoduchych slov, tak tomu uz fakt nebude nik verit. ajtak ten kto chce chipovat, tak musi poznat princip motora do detailu a to nepoznaju ani v znackovych servisoch, tak coho sa bojite? ved aspom budete brat vecsie prachy za dobru robotu, ako to niekedy robim ja.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jipi
Zaslal: čt prosinec 20, 2007 22:27 pm Citovat
Založen: 9.11.2007 Příspěvky: 300
myslým, že max tlak nafty je určený vstrekovačmy, a pokial hladas mapu Pump tension tak hladaj volty
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
polto1
Zaslal: čt prosinec 20, 2007 23:06 pm Citovat
Založen: 20.12.2007 Příspěvky: 11
zatial kto nebol OT, tak bol jipi. no poviem co mi to pomohlo: napisal nazov, ktory sa nenachadza v ecm-ku a olsko pouzivam iba ako rozpoznavanie adresy a rozmerov map(viem uz na spamet, v ols aku mapu mam hladat a tak hned vytvorim ovladac v ecm). takze mi povedal nazov ovladaca v neviem akom programe a tie volty, tak to bola pomocka minimalna, lebo v cerpadle to pracuje tak, ze s voltami sa stale zvysuje prietok, alebo tlak. skratka je to podobne, ako PWM, v sutaznej ecu. ale mna zaujima, ze na akej adrese sa nachadza tlak paliva, v bosch cislach co som sem pridal. viete dobre, ze v ecm-ku si treba vyrabat ovladace, ak to chcete robot na urovni a preto ma zaujima adresa. dalej to zvladnem a pomenujem si tu mapu po svojom... ale ajtak dik jipi-mu. ak bude niekto chciet a bude mat naladu, tak moze poslat aj spravu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
polto1
Zaslal: čt prosinec 20, 2007 23:21 pm Citovat
Založen: 20.12.2007 Příspěvky: 11
este aby bolo jasne, ze: vstrekovacmi je dany iba prietok. ale prietok je zavisly od casu, lebo diesel je haklivy na trvanie vstreku. takze by sa dalo povedat, ze cim vecsi tlak a vecsia davka, tak je dokonalejsie horenie. ale nie je to jednohuche, lebo ajtak tam hra najvecsiu ulohu davka. preto by som chcel skusit zavislost tlaku na davke. aj ten tlak je iba do urcitej hodnoty a iste je niekde na 80%. toto mi vyplynulo s logyky. samozrejme, ze tlak paliva bude zavisly na otackach alebo turbotlaku. iste tam bude viac map na tlak paliva, ktore su zavisle bud na otackach, turbotlaku, alebo teplote... vsetko sa v ecu tak robi. mna by ale zaujimal tlak paliva zavisly na otackach, alebo tlaku. na teplote, tak tam tlak hra uplne inu ulohu, ako potrebujem upravovat.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
chiptuning
Zaslal: pá prosinec 21, 2007 0:01 am Citovat
Založen: 24.2.2007 Příspěvky: 761 Bydliště: plzen
na hledani tlaku paliva si vem radsi jiny obsah , treba nejake hdi nebo jtd tam uz bys to mohl najit Wink
nezlob se , ale s tou uvahou co psal Brano souhlasim
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
jipi
Zaslal: pá prosinec 21, 2007 0:50 am Citovat
Založen: 9.11.2007 Příspěvky: 300
sorry ale ako zvýšiš tlak paliva ked vstrekovac je nastavený na 190 a ty v rj by si nastavil 250, vstrekovac sa aj tak otvorí pri 190, neviem presne ako u PD ale u VP sa tlak nastavuje mechanicky a od typu vstrekovaca
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BH MOTOR
Zaslal: pá prosinec 21, 2007 12:03 pm Citovat
Založen: 23.2.2007 Příspěvky: 114
Chlapi tlak v pd a vm tdi je elektroniky nenastavitelny. Staticky je tlak nastaveny prvym a druhym stupnom pruziny vo vstrekovaci. a dynamicky tlak je dany tvarom vacky v cerpadle pripadne v hlave motora. Takze ked chces robit chiptuning tak spoznaj ako to funguje a potom to ries na vyssej urovni.
Co sa tyka benzinov tak by ma celkom zaujimala tvoja praca, lebo moja prvorada cinnost je uprava prave benzinovych motorou koncernu 1,8T a 2,7T s cim mam mimoriadne skusenosti aj co sa tyka hardware aj software. Ja osobne vlastnim audi RS4 530 ps a teraz na leto bude navysena na 570 ps. Takze len tolko k tomu . A co sa tyka uprav software uz mi preslo cez ruky minimalne cez 1000 aut. Aktivne sa ale venujem upravam preplnovania a navrhu turbin pre benzinove a vznetove motory.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BH MOTOR
Zaslal: pá prosinec 21, 2007 12:05 pm Citovat
Založen: 23.2.2007 Příspěvky: 114
polto1 napsal:
este aby bolo jasne, ze: vstrekovacmi je dany iba prietok. ale prietok je zavisly od casu, lebo diesel je haklivy na trvanie vstreku. takze by sa dalo povedat, ze cim vecsi tlak a vecsia davka, tak je dokonalejsie horenie. ale nie je to jednohuche, lebo ajtak tam hra najvecsiu ulohu davka. preto by som chcel skusit zavislost tlaku na davke. aj ten tlak je iba do urcitej hodnoty a iste je niekde na 80%. toto mi vyplynulo s logyky. samozrejme, ze tlak paliva bude zavisly na otackach alebo turbotlaku. iste tam bude viac map na tlak paliva, ktore su zavisle bud na otackach, turbotlaku, alebo teplote... vsetko sa v ecu tak robi. mna by ale zaujimal tlak paliva zavisly na otackach, alebo tlaku. na teplote, tak tam tlak hra uplne inu ulohu, ako potrebujem upravovat.
mas v tom hokej. v dieseli je nastavitelna hodnota len kedy a kolko, pripadne v ppd kolkokrat. aky tlak tak to sa nastavuje len v CR systemoch.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jipi
Zaslal: pá prosinec 21, 2007 14:53 pm Citovat
Založen: 9.11.2007 Příspěvky: 300
BHMOTOR- presne tak som to myslel ako si napisal, len som sa nevedel vykoktat Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Chris
Zaslal: so prosinec 22, 2007 0:20 am Citovat
Založen: 6.12.2007 Příspěvky: 3
polto.. alebo kozma alebo ako.... na TKS si si spravil hambu .. tak zacinas aj tu kecat do vetra?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je pá březen 29, 2024 0:36 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.