Obsah fóra checksum.cz » Komfortní systém » Gateway OII 530F x 530S kodovani |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
Matias |
Zaslal: ne březen 07, 2010 12:14 pm |
|
|
Založen: 10.12.2008
Příspěvky: 1238
|
Ahoj vsem,
mam dotaz. Jak nastavim 530S kdyz ma 20ti mistne kodovani a stavajici 530F ma jen 14ti. Kdyz si vedle sebe otevru dva codingy a zaklikam hodnoty co jsou pro Fko do Ska a chci ulozit nove kodovani, tak mi vypise chybu ze je to mimo rozsah. Jedna se mi o aktivaci zadnich parkovaku. Ty jsou zapojene podle schematu. Jeden vodic 30, jeden 15, jeden kostra plus CANK-L a CANK-H a ani jednotka parkovaku se nehlasi pres Vaga. Nesetkal se s tim uz nekdo? Jeste jsem koukal ze je ve schematu zakresleny tlacitko na parkovaky, ale to je predpokladam na vypinani prednich. Nebo ne?
Nebo staci na zprovozneni zadnich I jen Fko? V codingu jsem zaskrtl jen parkovaciho asistenta navic. Nebo se zaskrtava jeste neco navic?
Původní kódování bylo: 3D3F0B00071302
Diky za rady.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
milhausek |
Zaslal: út březen 09, 2010 7:48 am |
|
|
Založen: 29.6.2009
Příspěvky: 207
Bydliště: Humpolec
|
jakou máš jednotku parkováků? 283 nebo 475? pokud máš 475 máš natažený can motoru od jednotky k gateway? 475 jednotka je ve Vagu na adrese 10-pomoc při parkování, 283 na adrese 76 parkovací asistent.. pošlu ti kodování pro novou gateway a s parkovacím asistentem 475 na adrese 10..
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Matias |
Zaslal: so březen 13, 2010 19:29 pm |
|
|
Založen: 10.12.2008
Příspěvky: 1238
|
|
Návrat nahoru |
|
milhausek |
Zaslal: so březen 13, 2010 23:40 pm |
|
|
Založen: 29.6.2009
Příspěvky: 207
Bydliště: Humpolec
|
|
Návrat nahoru |
|
Matias |
Zaslal: ne březen 14, 2010 15:13 pm |
|
|
Založen: 10.12.2008
Příspěvky: 1238
|
Díky moc,
včera jsem to už nějak během dne pořešil. První jsem se zasekl při kódování gateway, protože jsem nevěděl že tam musí být zadaný importér a to druhé číslo. A pak to už šlo. Novou jednotku jsem ještě nikdy nedělal. Vždyj sem jen upravoval parametry stávající.
Ještě jednou díky.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|