Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Chiptuning 101  »  Uprava chipu 2l atm. benzin
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

Uprava chipu 2l atm. benzin

Autor Zpráva
Dan
Zaslal: čt duben 16, 2009 8:57 am Citovat
Založen: 16.4.2009 Příspěvky: 25 Bydliště: Hradec Kralove
Zdravim. Po vymene upraveneho chipu v RJ se ve VAGu ukaze chyba:

65535 - Internal Control Module Memory Error
37-00 - Faulty

Auto jede ale bez problemu. Upravu my delal znamej, poslal jsem mu obsah eeprom jednotky, naletoval do jednotky plcc32 sokl, koupil flash, nahral do ni upraveny obsah a loupnul ji zpet. Motor mam 2l benzin ADY s jednotkou SIMOS 4S 1904. Upravu jsem si nechal udelat jen ze zvedavosti, vim ze to nema u benzinu moc efekt

Chyba se po smazani objevi, ale ne hned. Ale treba az druhej den, nenasel jsem zadnou souvislost.

1. Nevite nekdo, jestli je ta chyba velkej problem ? Nebo si RJ pouze pamatuje predchozi checksum a proto nadava ? Tvurce upravy se s tim nesetkal

2. Je mi tu nekdo schopen posoudit original vs upravenej chip ? Ne ze bych neveril tvurci, ale vice hlav vice nazoru Smile

3. Ctel jsem pomoci logu bloku mer. hodnot 5 6 ve VAGu a sw. KPower ci easyDiag spocitat rozdil vykonu mezi puvodnim a upravenym chipem, ale blok 5 a 6 funguje asi pouze pro diesel ze ? Da se tedy nalogovat jine bloky ze kterych to jde ?

Dik za kazde info.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Brouk
Zaslal: čt duben 16, 2009 9:41 am Citovat
Založen: 1.4.2007 Příspěvky: 1730 Bydliště: Vysočina- Telč
muze to byt hodne veci, uprava map zamena 8 a 16 bitu , pouzita pamet ( teplota , rychlost ) zasah do jine oblasti software .

_________________
upravy software , "pro stale zakazniky" full HW-SW podpora vcetne nejvetsi databaze orig souboru . upravy chip, Fap, klapky, egr, zavady , start stop, CAR-TRUCK-TRACTOR
https://www.facebook.com/pages/Moravia-tuning-chiptuning/152779668154082
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
Dan
Zaslal: čt duben 16, 2009 10:01 am Citovat
Založen: 16.4.2009 Příspěvky: 25 Bydliště: Hradec Kralove
uff, a nejaky postup, cim zacit pri eliminaci ? Pro upresneni, puvodni eeprom AM27C010 byla nahrazena flash AM29F010 -90 JD. koukal jsem, ze pracovni teplota nic moc 0-70st, to budu muset asi jeste poresit Sad
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je út červen 24, 2025 23:09 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.