Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Hardware  »  Pomoc pre začiatočníka :-)
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

Pomoc pre začiatočníka :-)

Autor Zpráva
Peter007
Zaslal: ne duben 05, 2009 18:22 pm Citovat
Založen: 17.3.2009 Příspěvky: 12
Názdarek profíci. Ja som začiatočník v autodiagnostike a potreboval by som poradiť. Ja som si zakúpil kábel na diagnostiku OBD 2 USB s programom vag-com 805.1 CZ a neviem čo sa stým káblom dá všetko robiť , čo dokáže a čo nie napr: OTÁČKY, PALIVO atak. Mohol by mi to niekto prosím vás objasniť. Ja som teraz potreboval na svojej oktavke zvýšiť dávku paliva pri štartovnaní ale ukazuje mi že chyba a neda sa tam nič nastaviť a ukazuje mi funkčný iba jeden kanál a v ostatných píče chyba. Tak neviem či je chyb v káble alebo v aute. Kábel je oreginál zakúpený. Ďakujem za Vaše rady. s pozdravom
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TOMI
Zaslal: po duben 06, 2009 1:16 am Citovat
Založen: 24.2.2007 Příspěvky: 569
Kazdy sme nejak zacinali, ale odporucam ikonu z nazvom "HLADAT". Inac zadas login 12233 a v prisposobeniach kanal 5 ked sa nemylim.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Peter007
Zaslal: po duben 06, 2009 6:35 am Citovat
Založen: 17.3.2009 Příspěvky: 12
Aha ale takúikonu som tam nikde nenašiel a keď posúvam tlačítkami +, - po kanaloch hore a dole tak mi všade ukazuje že chyba a funhuje iba jeden kanál tak neviem kde je chyba a neviem či to je aj dobrý kábel a či to dokáže. Tak neviem. Dakujem za odpoved
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mindo
Zaslal: po duben 06, 2009 8:24 am Citovat
Založen: 23.2.2007 Příspěvky: 29 Bydliště: Liptovský Hrádok
Veď ti napísal TOMI že treba zadať login 12233 a potom sa ti ukážu ostatné položky v prispôsobení, a navyše úprava štartovacej dávky týmto spôsobom ti na teplý štart moc nepomôže. Treba to spraviť v softe.

_________________
www.profituning.sk profesionalny chiptuning a meranie výkonu na MAHA LPS 3000