Obsah fóra checksum.cz » Ostatní » Haldex 5 programování |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
kozejk |
Zaslal: čt září 19, 2024 16:31 pm |
|
|
|
Ahoj
Jsem amatér a budu mít asi blbou otázku. Mám tady jednu experimentální jednotku haldex typ 0CQ907554H u které se díky vlhkosti a oxidace rozpadly piny na EEPROM. Tu pamět jsem koupil novou typ (M95-160), sehnal si tady program pro tuhle jednotku s označením FL_0CQ907554H_7803.frf a nahrál jsem jej do výše uvedené paměti EEPROM. Haldex nefunguje, napájení a tyhle osotaní věci jsou v pořádku, CAN BUS má 2,5V ale žádná komunikace. Krystal čipu SAK-XC2734X taky žádná aktivita. Domnívám se, že je vadný i mikrokontroler. Teď moje hloupá otázka, paměť EEPROM je i v mikrokontroleru, nahrál jsem správně ten program? Je vůbec možné vyměnit poškezený mikrokontroler a znova ho naprogramovat? Moje znalosti mikrokontroleru jsou tristní, tak se raději zeptám. A jestli by mi mohl někdo vysvětlit vztah mezi externí EEPROM a čipem.
Díky moc
|
|
|
Návrat nahoru |
|
chucky |
Zaslal: čt září 19, 2024 18:08 pm |
|
|
|
FRF neprogramuje EEPROM ale FLASH, proto se jmenuje FL.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
kozejk |
Zaslal: čt září 19, 2024 18:30 pm |
|
|
|
Super, moc díky za info. Teď jak naprogramovat respektive fleschnout tento chip? Nebude originál chráněn proti zápisu?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
midnight_man |
Zaslal: čt září 19, 2024 19:13 pm |
|
|
|
Obavam sa ze do EEP nezozeniete obsah....nie je to tak častá vada aby tie obsahy niekde boli.
Vztah medzi MCU a externou eep vám nevysvetlí nik pretože ho tu nik nepozná ( všeobecne ano...konkretne nie)
Kde konkrétne má MCU data sa tiež nedozviete.
Ako tu už kolega povedal originál offline programovací súbor slúži na "update" jednotiek zo strany dealera. Nie na ich opravu a pod. Obsahuje len "FLASH".
v EEP sú uložené pracovné dáta ktoré jednotka používa a vie do nich zasiahnuť (alebo externý diagnostický nástroj) sú tam vačšinou seriove čisla jednotky, VIN...kodovanie a pod..
|
|
|
Návrat nahoru |
|