Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Originální soubory  »  Peugeot 307 1.4hdi EDC16c3 full BDM
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další

Peugeot 307 1.4hdi EDC16c3 full BDM

Autor Zpráva
Majo
Zaslal: ne duben 17, 2022 11:41 am Citovat
Založen: 13.4.2022 Příspěvky: 9 Bydliště: Piešťany, SK
Ahoj, nenašiel by prosím niekto full BDM zálohu z tejto ECU?
P307 1.4hdi
Bosch EDC16c3
0281011090
9653202680
1039S02956
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Majo
Zaslal: st duben 20, 2022 20:10 pm Citovat
Založen: 13.4.2022 Příspěvky: 9 Bydliště: Piešťany, SK
Tak súbor som nakoniec zohnal, ale vyskytol sa problém. Mám k dispozícii BDM 100, flash aj eeprom mi to z tejto zálohy bez problémov naprogramuje, ale MPC mi hlási chybu veľkosti súboru. Nevedel by prosím niekto, kde by mohol byť problém?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Elektrik
Zaslal: čt duben 21, 2022 21:21 pm Citovat
Založen: 30.10.2008 Příspěvky: 81
To vypadá že to bylo čtený KTagem. Mám tu jednu zálohu starou neoznačenou, ale falsh je stejná jako ta co jsi sem vlozil. Je to Full BDM můžeš si z toho extrahovat třeba jenom MPC pomocí BDM 100 a nebo to tam zapsat celé. Když to exportuju v BDM 100 tak má MPC velikost 452 kb a ta tvoje je 449 kb
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Majo
Zaslal: čt duben 21, 2022 22:59 pm Citovat
Založen: 13.4.2022 Příspěvky: 9 Bydliště: Piešťany, SK
Díky moc, zajtra vyskúšam. Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Majo
Zaslal: po květen 02, 2022 20:03 pm Citovat
Založen: 13.4.2022 Příspěvky: 9 Bydliště: Piešťany, SK
Tak som sa tomu po trochách venoval a zistil som nasledovné. Nahral som MPC z tvojho súboru a ostatné som nahral z toho druhého. Eeprom bol v tom súbore upravený na virgin, tak som spustil konfiguráciu, zadal pin, dal som spárovať s BSI, spárovanie sa nepodarilo, písalo chybu komunikácie s BSI. Tak som sa pustil do konfigurácie ďalších vecí a zrazu sa rozsvietila kontrolka motora. Potešil som sa, že už mám vyhrané, znova som dal párovanie, tentokrát prebehlo úspešne. Nakoniec som začal konfigurovať vstrekovače, keď zrazu kontrolka motora znovu zhasla a odvtedy ani ťuk. Vzdialená trvalá závada, komunikácia po sieti CAN bola prerušená. Canové vedenie premerané, aj som pokusne prepojil novými káblami ECU a BSI a stále nič. Potom som skúšal ešte nahrať kompletne tvoje BDM, to bolo immo off. Kontrolka motoru stále nič, ale auto ide naštartovať, ale zle reaguje na plyn a v PP v meraných hodnotách ukazuje nezmyselné otáčky, už pri štarte skáču medzi 4000-6000 a pri pridávaní plynu sa v podstate nemenia. Ostatné údaje v meraných hodnotách sú ok, synchronizácia tiež ok. Už z toho začínam byť vážne jeleň.????
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Elektrik
Zaslal: po květen 02, 2022 20:39 pm Citovat
Založen: 30.10.2008 Příspěvky: 81
Možná by pomohl kdyby jsi popsal původní problém s autem a proč si poptával full BDM této jednotky. Občas bývá u tohoto motoru problém právě se snimačem otáček a nebo s napájením snímače EGRu. Jen mi nejde do hlavy ta CANová komunikace. Když nesvítí ta kontrolka motoru tak nejde ani otáčkoměr? Chtělo by to víc informací...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Majo
Zaslal: po květen 02, 2022 21:46 pm Citovat
Založen: 13.4.2022 Příspěvky: 9 Bydliště: Piešťany, SK
Ano, v podstate na prístrojovke okrem palivomera nejde nič, auto sa vôbec neprebudí z úsporného režimu, lebo bsi nevie o tom, že ide motor. Históriu pôvodného problému viem v podstate iba z rozprávania pôvodného majiteľa, hovoril len že jedného krásneho dňa auto prestalo štartovať, že nejaký problém s elektrikou. V priebehu pol roka čo auto stálo, sa na ňom vystriedali traja opravári a žiadny auto nespojazdnil. Na ostatné veci už prichádzam postupne. V kľúči chýbal čip imobilizéra, v BSI rozvŕtaná konfigurácia, v ECU už bol tiež niekto na návšteve, v aute krabica asi so všetkými čidlami čo sú na motore, takže menili asi všetko čo im písala diagnostika, na konektore DRV ventilu boli od meracích hrotov roztiahnuté piny, takže nemal kontakt. Pin imobilizéru som zistil, do kľúča dal čistý čip, nakonfiguroval BSI, naučil kľúč a už zostáva "len" umravniť ecu. V tej sa predpokladám niekto snažil neúspešne urobiť immo off. Pamäť závad plná nezmyselných nevymazateľných chýb, zablokovaná ecu....Akurát že netuším, či je tá ecu vôbec správna, keďže je o rok staršia, ako ostatok auta. Ale snímače môžem vylúčiť, lebo sú tam nové, a keby bol niektorý vadný, tak by nebola synchronizácia kľuka-vačka.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Elektrik
Zaslal: po květen 02, 2022 21:55 pm Citovat
Založen: 30.10.2008 Příspěvky: 81
Ok. Tak bych potreboval VIN a nejlepe cislo DAM a zitra na to kouknu. Treba me neco napadne.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Majo
Zaslal: po květen 02, 2022 22:15 pm Citovat
Založen: 13.4.2022 Příspěvky: 9 Bydliště: Piešťany, SK
VIN: VF33C8HZB83578969, DAM: 10032
Díky za ochotu Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Elektrik
Zaslal: út květen 03, 2022 10:55 am Citovat
Založen: 30.10.2008 Příspěvky: 81
Tak podle DAM (24.04.2004) tam vychází číslo jednotky 1940GN nebo GP a to je 0281010390 Od čísla DAM 10101 tam je 1940WN a to je číslo jednotky 0281011090 která tam teď je. Lepší to ale ověřit přímo v Peugeotu.
Je tam původní BSI? Je to těžké, takhle to odhadovat, když to prošlo už tolika rukama. To znám Very Happy Co vím, tak u tohodle modelu dost často odpadne BSI třeba po odpojení baterky a pak se to řeší pouze v BSI. Pokud ale někdo začal řešit na autě nějaké jiné věci, tak se to mohlo zásahama docela dost podělat....
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Majo
Zaslal: út květen 03, 2022 11:07 am Citovat
Založen: 13.4.2022 Příspěvky: 9 Bydliště: Piešťany, SK
BSI je tam táto. Tiež netuším, či je pôvodná. Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Elektrik
Zaslal: út květen 03, 2022 11:23 am Citovat
Založen: 30.10.2008 Příspěvky: 81
Podle datumu možná sedět bude...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
maros4341
Zaslal: út květen 03, 2022 18:48 pm Citovat
Založen: 23.2.2007 Příspěvky: 689 Bydliště: Michalovce,SK
podla VIN
motor je 1940GN nahradeny 1940WN bosch EDC16C3 0281010390 9646560180
BSI 6580J0 BSI Valeo J02-00 odpadlo, bez nahrady, nove sa už nevyraba
BSM 6500Y1 delphi 9657608580

_________________
maros
Rozumieme Vášmu autu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Majo
Zaslal: st květen 04, 2022 9:49 am Citovat
Založen: 13.4.2022 Příspěvky: 9 Bydliště: Piešťany, SK
No pekne. Very Happy Takže tam nie je pôvodné v podstate nič, ani BSM. Začínam mať pocit, že najrozumnejšie bude asi zohnať kompletku z druhého auta.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
maros4341
Zaslal: st květen 04, 2022 16:13 pm Citovat
Založen: 23.2.2007 Příspěvky: 689 Bydliště: Michalovce,SK
Majo napsal:
No pekne. Very Happy Takže tam nie je pôvodné v podstate nič, ani BSM. Začínam mať pocit, že najrozumnejšie bude asi zohnať kompletku z druhého auta.


no myslim. že možno prave takymto spôsobom ( vymenou celeho setu ) sa tam dostali nespravne veci

_________________
maros
Rozumieme Vášmu autu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt březen 28, 2024 12:54 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Nemůžeš stahovat ani prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.