Obsah fóra checksum.cz » Diesel » Záhada audi a4 1.9tdi točí ale nestartuje |
Strana 2 z 2 Jdi na stránku Předchozí 1, 2 |
|
Autor |
Zpráva |
anydraj |
Zaslal: so srpen 31, 2019 14:41 pm |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2771
|
Pise, na vstupu do tamdemu 0.75, vytlak 4 bar
Souhlasim s Exotusem, je treba hodne dlouho tocit,
nez naberou PD tlak
a spray pomahat opatrne
A mozna zmerit oscilo na vstriku u jednotky
|
|
|
Návrat nahoru |
|
JozefC |
Zaslal: so srpen 31, 2019 15:56 pm |
|
|
Založen: 5.5.2016
Příspěvky: 220
|
Nakoniec bude seknuta skrtiaca pri egr . Mal som to na okte.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: so srpen 31, 2019 17:41 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
To bylo u tdi vp tady moc nee, ale jako napad ok
Klidně muže byt ko tandem je v něm škodítko a pak se netvoří vysokotlak...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
Salkapone |
Zaslal: so srpen 31, 2019 19:05 pm |
|
|
Založen: 21.9.2018
Příspěvky: 29
|
Tlak na tandem. je 0.75bar když zavřu spátečku od tandem. tak je tlak4Bary. To vše na otáčky startéru. Vstřiky s pojizdneho auta a nová kabeláž ke vstrikum. A nic. Pojistky jsou ok. kontrolováno 2x. Komunikace se všemi jednotkami ok. Jediná závada je P1857. . Řidiči jednotku jsem dal do druhého auta běžela bez problémů. Už mě to hlava nebere.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Salkapone |
Zaslal: so srpen 31, 2019 20:16 pm |
|
|
Založen: 21.9.2018
Příspěvky: 29
|
Škrtící klapka je ok. Egr zavřené. Tandemovku jsem už taky na zkoušku vyměnil a nic. Trápily jsme ji asi 20 min. přes startovací kufru a nic. Když ji pomůžu sprejem tak tlak na tandemu vyletí na 8baru.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
midnight_man |
Zaslal: so srpen 31, 2019 22:14 pm |
|
|
Založen: 22.3.2007
Příspěvky: 582
|
daj si na vratku z tandemu priehladnu bielu hadicu, odpoj ju od filtra, zdvihni do vzduchu a pri štarte pozoruj čo sa bude diať.
Pôjde nafta hore hadicou? mlieko? bublinky? ako moc?...ideal video.
Tak isto zmeraj na vstrekoch jednotlivé impulzy od ECU..či tam dôjdu , Skontroluj rozvod, snímač vačky, VCDS koherenciu rozvodu pri štarte, váhu, aktualnu davku paliva.
smrdi z vyfuku nafta?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|