Obsah fóra checksum.cz » Diesel » MB B180 class W245 |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
RomanP |
Zaslal: čt červen 20, 2019 23:04 pm |
|
|
Založen: 29.11.2008
Příspěvky: 1462
Bydliště: Jihlava
|
Nepochopím tuto vadu a nevím kde začít hledat ! Jedna se o B 180 class 1.8 CDI 2005 a kod W 245
diesel. ECU EDC 16C31 bez filtru DPF.
Jedu ok, dosahnu 1900 ot začne MB cukat ale nepatrne neboli nepatrně škubat.
Přesahnu 2100 ot auto jede v pohodě. Prostě zavada 1900 - 2100 ot.
Výfukové vedeni od motoru odpojeno žadna změna.
Stříky po repasu ! Spojka jedno hmota. Děla to jak rychlost stupeň 2 a 3 . stupeň 4. neskoušeno.
Na diagnostice Star MB žadna zavada !!!
Měl někdo podobný případ ???
|
_________________ BDM 100,Ren.Clip,Beeprog,,Renault immo decoder,Upa,Vag 19,Lexia,Diag.delphi.Xprog-M 5. Mpps V.16..Repair SBC Mercedes C249F.Carprog4.01.DevcomTSpro + 4.k osciloskop.K.Tag.FGTech v54.
Kess. Abritus. Digi prog III. Orange 5. Iprog v84.
|
|
Návrat nahoru |
|
midnight_man |
Zaslal: čt červen 20, 2019 23:17 pm |
|
|
Založen: 22.3.2007
Příspěvky: 582
|
odpoj EGR, zaslep.alebo pod..a skus.
pripadne vahu...
naloguj si polohu EGR, % EGR...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: pá červen 21, 2019 9:24 am |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2771
|
ano ma pravdu, tim bych zacal
Zaslepit a nehledet na zavadu egr
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: pá červen 21, 2019 22:37 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Řešíte pouze důsledky ne přičinu, problém všech servisu, vstryky po repasy neznamená že jsou ok, jako turbo, problém tkví v tom že nikdo nedělá práci na alespoň 80% pak lze závadu najít,jinak hledáme problém který způsobil člověk a komplikuje to situaci...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
RomanP |
Zaslal: pá červen 21, 2019 22:47 pm |
|
|
Založen: 29.11.2008
Příspěvky: 1462
Bydliště: Jihlava
|
Ano něco na tom bude, zkusím chlapi a dám vědět jak jsem dopadnul. Nikdy bych nevěřil že by
třeba EGR dělal takový problem každy auto se chova jinak a to se tyka ecu ! Taky by to mohla
i dělat ecu, že je vada nevím jak se kazily EDC16C31 ! Jak říka Jaro nezkusíš nevíš.
|
_________________ BDM 100,Ren.Clip,Beeprog,,Renault immo decoder,Upa,Vag 19,Lexia,Diag.delphi.Xprog-M 5. Mpps V.16..Repair SBC Mercedes C249F.Carprog4.01.DevcomTSpro + 4.k osciloskop.K.Tag.FGTech v54.
Kess. Abritus. Digi prog III. Orange 5. Iprog v84.
|
|
Návrat nahoru |
|
JozefC |
Zaslal: so červen 22, 2019 7:10 am |
|
|
Založen: 5.5.2016
Příspěvky: 220
|
Tu sa rieši veľa základných mechanických problémov "podozrením" na ecu.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
midnight_man |
Zaslal: so červen 22, 2019 9:02 am |
|
|
Založen: 22.3.2007
Příspěvky: 582
|
zo skusenosti viem ze najviac problemov napacha neodborny servis
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: ne červen 23, 2019 7:05 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
Zkusil bych se zaměřit na ovladaní turba , čínan na to prodává superextraturbopodtlak tester xingxaoming BDM100 .
to se pak na stole rozlouskne eddc16 a tímto přístrojem se změří podtlakový systém na stole ,bez potřeby logování dat za jízdy a podobného zdržování
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
RomanP |
Zaslal: ne červen 23, 2019 15:45 pm |
|
|
Založen: 29.11.2008
Příspěvky: 1462
Bydliště: Jihlava
|
Vtipalku ! Věříl jsem že se pridas do tematu. Ano bylo to mozna v neodbornem servisu. A ted to musim napravit. Bylo tam asi mnoho zasahu a vse KONTROLA. Motor po repasu ! Ecu kontrola ECU de . Striky na repasu !
A ted to mam ja !!! Takže nezbyva než zacit vse od zacatku !
|
_________________ BDM 100,Ren.Clip,Beeprog,,Renault immo decoder,Upa,Vag 19,Lexia,Diag.delphi.Xprog-M 5. Mpps V.16..Repair SBC Mercedes C249F.Carprog4.01.DevcomTSpro + 4.k osciloskop.K.Tag.FGTech v54.
Kess. Abritus. Digi prog III. Orange 5. Iprog v84.
|
|
Návrat nahoru |
|
RomanP |
Zaslal: út červen 25, 2019 18:01 pm |
|
|
Založen: 29.11.2008
Příspěvky: 1462
Bydliště: Jihlava
|
EGR OK a Vaha taky ! Jeden strik na 3. valci
ukazuje 5.00 hodnotu plus a moc se nehybe dolu proti - druhym co maji - 1.05
|
_________________ BDM 100,Ren.Clip,Beeprog,,Renault immo decoder,Upa,Vag 19,Lexia,Diag.delphi.Xprog-M 5. Mpps V.16..Repair SBC Mercedes C249F.Carprog4.01.DevcomTSpro + 4.k osciloskop.K.Tag.FGTech v54.
Kess. Abritus. Digi prog III. Orange 5. Iprog v84.
|
|
Návrat nahoru |
|
midnight_man |
Zaslal: so červen 29, 2019 10:41 am |
|
|
Založen: 22.3.2007
Příspěvky: 582
|
tak je to jasne pisal si vstreky po repasu .
Ja ked dam vstreky po repase su vzdy 101% OK.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: ne červen 30, 2019 10:45 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
To že nesedí korekce, neznamená ,že je to vždy vstřikem , taková komprese to je věc ...
to se ale u monitoru zjistit nedá ...
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
|