Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  F.SMAX 1.8 TDCI 92 kW problem se startováním
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 4    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

F.SMAX 1.8 TDCI 92 kW problem se startováním

Autor Zpráva
Fofan
Zaslal: čt červenec 16, 2020 8:44 am Citovat
Založen: 7.8.2014 Příspěvky: 27
Máš pravdu je to tak, ale já stejně nevidím problém na té diag, jedině že by ten signál nebyl opravdu přesně správnej, ale jak má teda vypadat? Když motor nastartuje tak v tom signálu nevidím rozdíl, na konci toho grafu motor normálně nastartoval, za jízdy je vše v pořádku a jede jak víno
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
anydraj
Zaslal: čt červenec 16, 2020 9:32 am Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2770
Na oscilu uvidis
napoj ty tri signaly zaroven, a hned to poznas
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
JozefC
Zaslal: čt červenec 16, 2020 10:04 am Citovat
Založen: 5.5.2016 Příspěvky: 218
Sycro tam máš, čiže čidla by mali byť ok. Vstreky možno otvára, chce to merať otváranie na scope, alebo aspoň nejaký impulz. Zvykne byť problém aj so vzduchom zo skúseností. Zaslep egr a skús.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fofan
Zaslal: čt červenec 16, 2020 10:19 am Citovat
Založen: 7.8.2014 Příspěvky: 27
EGR mám zaslepenej právě, nemám ani nikoho kdo by mi osciloskop půjčil, nejste někdo z Moravy okolí Brna popř. směr Svitavy? Nechci to zadarmo samozřejmě
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JozefC
Zaslal: čt červenec 16, 2020 11:18 am Citovat
Založen: 5.5.2016 Příspěvky: 218
Daj tam aspoň niečo, čo ti opticky ukáže impulz na vstreku.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fofan
Zaslal: čt červenec 16, 2020 11:34 am Citovat
Založen: 7.8.2014 Příspěvky: 27
Žárovka Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
exotus
Zaslal: čt červenec 16, 2020 12:04 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
JozefC napsal:
Sycro tam máš, čiže čidla by mali byť ok. Vstreky možno otvára, chce to merať otváranie na scope, alebo aspoň nejaký impulz. Zvykne byť problém aj so vzduchom zo skúseností. Zaslep egr a skús.
Synchro tam je ale klidne muže být trochu zmrzacenej signál kliky,vačky a pak to taky nechce otvírat vstřiky, ten tlak na railu by tomu odpovídal...

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
JozefC
Zaslal: čt červenec 16, 2020 12:22 pm Citovat
Založen: 5.5.2016 Příspěvky: 218
Áno máš pravdu. Bežne tým trpeli napr. mk3 2,0 tdci, kde keď bol zanesený CKP, tak to blblo. Ale na ids a pod. synchro nesedelo nikdy. Tuto je ok. Stačilo očistiť snímač a fungovalo ďalej. To by nerobilo len za studena. Čiže ak má synchro u forda, signál chytať musí.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
anydraj
Zaslal: čt červenec 16, 2020 12:37 pm Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2770
To JosefC:

Signal kliky ti pripadne spravne?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
JozefC
Zaslal: čt červenec 16, 2020 13:00 pm Citovat
Založen: 5.5.2016 Příspěvky: 218
Kde vidíš signál kľuky? Toto je len datalog z meraných hodnôt.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fofan
Zaslal: čt červenec 16, 2020 15:18 pm Citovat
Založen: 7.8.2014 Příspěvky: 27
Koukal sem teď na ten snímač a na setrvák, opravdu vše nové, ten snímač jde oddalovat, jde s ním hýbat cca 2mm, ale je to beze změny, je to klasickej halův snímač a setrvák má věnec s okýnkama. Co si já pamatuju tak tahle potvora je háklivá a startovací otáčky, startér se sice před rokem měnil a pak ho ještě kvůli tomuhle problém někdo testoval znovu, nicméně nad ním netěsní komora termostatu tak ho budu muset rozdělat nebo znovu vyměnit protože je v něm zatečená chl. kapalina. Ještě jeden poznatek, občas se stane jako mě před chvílí, že motor jakoby naskočí ale hned zdechne, není to ani sekunda, tak to mě zase mate trošku. Je pro mě teď důležití zjistit jestli se může stát to co tady píšete, že mi diag hlásí ok synchronizaci ale signál že snímače i tak nemusí být věrohodný
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JozefC
Zaslal: čt červenec 16, 2020 17:38 pm Citovat
Založen: 5.5.2016 Příspěvky: 218
Ak by nebol , tak ti nenabehne v hodnotách synchronizácia. Áno je háklivý na otáčky, stačí väčší pokles naätia kôli odberu prúdu a správa sa rovnako. Ale písal si, že sa menil štartér, tak hádam ešte rozoznáš ok štartér od chyteného. Aspoň dúfam, lebo inak to bude téma o ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fofan
Zaslal: čt červenec 16, 2020 19:13 pm Citovat
Založen: 7.8.2014 Příspěvky: 27
Vzhledem k tomu že i při vyšších startovacích otáčkách a vysokému tlaku paliva auto nenastartuje tak si myslím že ten startér muži vyloučit, i když bude brzy po něm kvůli úniku kapaliny.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
exotus
Zaslal: čt červenec 16, 2020 19:39 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
Josef ty fordy má fakt zmakle to asi víme, mě právě zaráží ta hodnota těch startovacích otáček, že už v datalogeru vyběhnout až za 500 což je fizicky nemožné, tím pádem preleze tlak railu až za 40 a tam to ty výstřiky neotevre ani když se budeš modlit, ty fordy jsou mrdky a já kupuju snímače ot jen nové origo Ford a dávám vždy oba...
Jen doplněk : několik téhle F aut mi synchro ids ids psala ok a jsem vylecen, fordi měřené hodnoty se zdaleka nedají přirovnat k vagu tzn ze pokud chceš dělat tyhle věci je potřeba mít selský rozum a velikanskou trpělivost, spoustu věcí si vymyslet a nasimulovat a spíš od toho auta čekat levarnu nežli spolupráci.
Ps: vždy když letí Rail nahoru a nechyta tak za mě snímače ot, hlavně vysoký tlak na railu je důsledkem jiné závady, je lepší když je nízkém pak je profit nebo smrt...

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Fofan
Zaslal: čt červenec 16, 2020 20:09 pm Citovat
Založen: 7.8.2014 Příspěvky: 27
Já sem jeden z těch co ty Fordy má naopak raději než celej koncern, mám k těm autům z jistých důvodu blízko, naopak denně potřebuju minimálně jeden vůz z koncernu, ale to je jiná kapitola Wink nicméně už vím že signál na vstřikovači nelze testovat žárovkou Very Happy Ráno proběhne další měření a uvidíme, každopádně koukal sem ještě co tam ti psychopati předemnou dali za snímač na kliku a nic sem nezjistil, má to vybroušený logo jak už to tak bývá, takže pro mě no name, na vačku sem dal novej Hella snímač. Zkusím sehnat na spodek z funkčního auto na test a uvidíme
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 4    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt březen 28, 2024 17:18 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.