Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  F.SMAX 1.8 TDCI 92 kW problem se startováním
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 4    Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další

F.SMAX 1.8 TDCI 92 kW problem se startováním

Autor Zpráva
louka9
Zaslal: čt listopad 08, 2018 19:57 pm Citovat
Založen: 5.11.2015 Příspěvky: 26
Prosím poraďte po výměně pal.filtru nejde nastartovat,po odvzdušnění filtru,zalití trubek,občas nastartuje po dlouhých startech,auto jsem projel cca 5km,po vypnutí a okamžitém startu opět nic.Zkusil jsem s pet lahví nalitou do plna a připojenou přímo na čerpadlo nastartovat,nic po dlouhém trápení to chytne,nechám chvíli běhat,vypnu a startuji,opět nic,lahev je pořád zalitá do pulky naftou.Prosím nějaký nápad,co se týké odvzušnění,diagnostika P0087 - Regulacní ventil tlaku paliva,žádný příznak,přerušovaný,před výměnou filtru auto startovalo normálně,auto je načipované,díky
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
anydraj
Zaslal: pá listopad 09, 2018 6:58 am Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2770
No a nebylo by lepsi to dat nekde do servisu, kde maji diagnostiku?
Podivaji se na tlak v rampe, a bude jasno.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
louka9
Zaslal: st listopad 14, 2018 18:17 pm Citovat
Založen: 5.11.2015 Příspěvky: 26
Tak dnes ráno auto v servisu Ford Frolík -Rathaj Praha 10.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
louka9
Zaslal: st listopad 14, 2018 18:53 pm Citovat
Založen: 5.11.2015 Příspěvky: 26
A teď se držte,při objednání do servisu mi technik odměřeným tonem řekl,kdy neumíte vyměnit palivový filtr,tak to nedělejte a nechte si to udělat u nás.Odpoledne jsem tam volal,tak mi technik sdělil,že bylo špatné nasazené venkovní těsnění filtru,takže dali svúj nový filtr s těsněním,vše je prý na dobré cestě.Nechají to 1 hod.stát pak to natočí a zavolají.Po hodině volal,že to opět nestartuje a že je potřeba vyměnit malé těsnění uvnitř tělesa filtru,které se samostatně neprodává,pouze jako celek tělesa filtru(ne vložky).Cena plastového tělesa 1900 Kč.Gumička uvnitř má podle mě účel pouze,aby nafta z nádrže neprošla rovnou do čerpadla,ale prošla papírem filtru a až pak do čerpadla,je to gumový kroužek cca 12x3mm..Oni tvrdí,že kvůli tomu se to asi zavzdušňuje,přitom okolo gumičky je nafta zvenku i zevnitř.Já jsem zkoušku těsnosti obalu dělal vzduchem,nikde nic neunikalo.Jsou to normální zloději a nebo umějí hovno.Na autorizovaný servis se nedá spolehnou,jsem zvědavý s čím přijdou zítra?Není nikdo okolo Prahy,kdo by si s tím poradil prosím?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JozefC
Zaslal: čt listopad 15, 2018 20:32 pm Citovat
Založen: 5.5.2016 Příspěvky: 218
Kup MAN filter a tam mas malu gumicku v sade.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
louka9
Zaslal: pá listopad 16, 2018 8:22 am Citovat
Založen: 5.11.2015 Příspěvky: 26
Tak nová verze prý startér nebo spojka .Auto ale točí normálně,když připojí buster, tak to jak táž chytí. Nikdo nepomůže?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JozefC
Zaslal: pá listopad 16, 2018 9:45 am Citovat
Založen: 5.5.2016 Příspěvky: 218
A co chceš poradiť? Nikto tu nevidí merané hodnoty , len jedno blbe dtc. Štartér alebo spojka. Nárast tlaku paliva, štartovacie otácky, ak otáčky, aký je odber prúdu štartéra a napätie , štartér, alebo kapacita akumulátora,... ? Diagnostika na 10 minút a niekedy stačí skúsené ucho. Ak si menič, tak meň diely, ak diagnostik, tak meraj a potom sa dá radiť.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
louka9
Zaslal: so listopad 17, 2018 8:53 am Citovat
Založen: 5.11.2015 Příspěvky: 26
Proto se zde ptám zda by se někdo okolo Prahy nemohl na to podívat a udělat komplexní dia?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fofan
Zaslal: st červenec 15, 2020 19:55 pm Citovat
Založen: 7.8.2014 Příspěvky: 27
Ahoj, nechci zakládat nový vlákno tak snad nevadí když to napíšu sem. Mám problém s jedním smaxem 1.8 TDCi 92kw. Oběhlo to snad všechny servisy, všichni všechno vyměnili jak už to tak bývá a auto stále občas nestartuje. Projevuje se to hlavně za studena, motor točí ale nechytne, bez DTC, startovací otáčky dostatečný, tlak v railu taky, přikládám graf alespoň tří hodnot: tlak, otáčky, synchronizace. Vyměněny čidla na vačce, klice, startér, spojka se setrvákem,kontrola vstřikovačů, čerpadla, vyměněn pal. filtr i s nádobou atd atd, borci tam naflákali všechno nový i když nejspíš nemuseli. Co mě ale zaráží je, že při točení když motor nechytá tak vůbec nezakouří a to můžu točit do zbláznění, podle mě jednotka v tu chvíli z nějakýho důvodu nespustí vstřiky. Měl sem možnost zkusit jinou jednotku ale beze změny. v grafu je vidět na začátku že motor točí ale nechytne, v další části držím sepnutý zapalování a nepouštím ho, startér spustí a zase vypne, zase sám spustí a zase vypne, na počtvrté motor chytne, po vypnutí už normalně startuje, nechám ho vychladnout a zase to vyvolám. Nedisponuju osciloskopem zatím, mám jen možnosti Fordiag, Forscan, KTS 560, Ford IDS VCM, sledoval sem i teploty paliva, nasávaného vzduchu a motoru, chovaly se reálně. Budu rád za jakýkoliv rady, hlavně bych chtěl nějak otestovat jestli opravnu na vstřikovače v tu chvíli nejde signál, ale vidím jen vyvážení a to až motor nastartuje.



Smax.jpg
 Komentář:
 Velikost:  588.12 kB
 Zobrazeno:  1350 krát

Smax.jpg


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
anydraj
Zaslal: čt červenec 16, 2020 5:43 am Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2770
Divam se na fotku, dole to zelene mas jako RPM/min
To je snimac kliky - otacky motoru ?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Fofan
Zaslal: čt červenec 16, 2020 6:11 am Citovat
Založen: 7.8.2014 Příspěvky: 27
Jo je to snímač kliky, je na setrváku
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
anydraj
Zaslal: čt červenec 16, 2020 6:15 am Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2770
Ale ten prubeh se snimaci vubec nepodoba.
Asi by to chtelo oscilo a zmerit primo ten signal
aby jsi ho mohl vyloucit ze zavad.
Nejlepe odmerit primo s vackou.
At mas jistotu, ze zde neni problem.
Ono by to i podle toho co pises, davalo smysl.
Tlak v railu mas, vstriky neotevrou.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Fofan
Zaslal: čt červenec 16, 2020 8:00 am Citovat
Založen: 7.8.2014 Příspěvky: 27
No tak jak je znázorněno v grafu tak se ty otáčky i chovají, při startu vyletí lehce výš a pak malinko klesnou kolem těch 200-250 a nic, tlak pak vzroste ještě víc třeba i k 560 barům protože čerpadlo tlačí ale vstřiky nepustí nic. Ale i když startovací otáčky vyletí třeba k 500/min tak to nechytne, je je v grafech taky vidět, v ten moment mám synchronizaci, tlak i dostatečné otáčky. Jestli myslíš to zvlnění ke konci tak to je to spínání a vypínání startéru při držení klíčku, to dělá samo, zajímavý že na té špici to má všeho dost a místo toho aby motor naskočil tak vypne startér a zkusí to hned znovu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fofan
Zaslal: čt červenec 16, 2020 8:03 am Citovat
Založen: 7.8.2014 Příspěvky: 27
Chtěl bych pořídit alespoň hantek ať něco mám, protože občas sem bez toho bezradnej, ale taky se s tím musím naučit dělat, protože od školy (autotronik) se pořád jen něco vyměňuje, spěchá se a člověk se k pořádné paralelní diagnostice nedostane
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
anydraj
Zaslal: čt červenec 16, 2020 8:16 am Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2770
Vstriky se neotevrou, kdyz nema jednotka spravny signal
klika - vacka - tlak railu
Muzes mit vsechny jiny snimace odpojeny, ale
bez tehle to nejde.
To je zaklad, mozna me nekdo opravi Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 4    Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt březen 28, 2024 21:23 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.