| Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  ford c max 1,6 tdci | 
	
	
		| 
			
			Strana 1 z 1     | 
	
	
		 | 
	
	
		| Autor | 
		Zpráva | 
	
	
	
		| rastoivanic | 
		
			
				
					 Zaslal: st září 05, 2018 6:10 am | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| 
			
			
			
			Založen: 23.5.2015
			Příspěvky: 113
			
		 | 
		
			
				
					| ma chybovy kod P2458-regeneracia častic.filtra-doba regeneracie chybna vpliv na to ze na aute bezi ventylator chladenia-sahara aj ked teplota chladiacej kvapaliny je mensia ako90 stupnov, klima je vypnuta kompresor nebezi
           | 
				 
				
					| 
            
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			         
		 | 
	
	
		| amigo | 
		
			
				
					 Zaslal: st září 05, 2018 11:24 am | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| 
			
			
			
			Založen: 19.6.2009
			Příspěvky: 799
			Bydliště: slovakia
		 | 
		
			
				
					| Je normalne ze pri regeneracii bežia vrtule aj ked motor nema prevadzkovu teplotu.
           | 
				 
				
					
             _________________ Vcds,OP-com,,Autoscop 4.Bee prog.UPA prog,Nec prog,-705-711-908 prog.KTS560,Texa, Focom.Bosch esi2,Autotuner,PCM flash,ioterminal,,Bmw comander,weller atď.
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			          
		 | 
	
	
		| Erko | 
		
			
				
					 Zaslal: st září 05, 2018 11:27 am | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| 
			
			
			
			Založen: 26.8.2018
			Příspěvky: 63
			Bydliště: SK
		 | 
		
			
				
					| Skontroluj hodnoty čidiel teploty pred a za dpf. Raz som mal zlý snímač -899°C písal stále a išli vrtule a blikalo žhavenie. Po výmene ok.
           | 
				 
				
					| 
            
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			         
		 | 
	
	
		| rastoivanic | 
		
			
				
					 Zaslal: st září 05, 2018 20:23 pm | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| 
			
			
			
			Založen: 23.5.2015
			Příspěvky: 113
			
		 | 
		
			
				
					| skusim skontrolovat cidla dpf a stav eloisu ale podla zakaznika bol nedavno meneny ale ci bola dobre nastavena hladina v ecu aditiva. auto chodi normalne bez nudzaku s vysou spotrebou. Myslim si ze tu uz pomoze len mechanicke vycistenie DPF servisnu regeneraciu je u tohto motoru a 270 000km spustat dost risk.
           | 
				 
				
					| 
            
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			         
		 | 
	
	
		 |